Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
assie schreef:Peelie schreef:Helemaal klaar zijn met daten en volledig, tot in het diepst van je ziel, accepteren dat je voor altijd alleen blijft. Dan komt hij ineens aanwaaien.
Vind ik echt zo'n schijt-dooddoener van mensen die happy in een relatie zitten. Dan kunnen we net zo goed allemaal niet meer op datingsites gaan zitten. Je zult toch wel ergens open moeten staan voor een relatie, want anders ga je die langswaaier ook geen kans geven, maar laat je hem verder wapperen.
Tuurlijk is het handig dat je redelijk content bent met jezelf en je leven en niet volledig desperate op zoek gaat, maar als je een complete muur om jezelf heen hebt gebouwd, zal er erg weinig gebeuren.
Ok, tot zover mijn persoonlijke frustratie. Dan ga ik nu weer lekker mijn datingsite op
Zonnetje81 schreef:Het romantische lot is niet voor iedereen weggelegd. Heeft niks met het naast je neerleggen te maken. Heet gewoon toeval.
De dooddoeners suggereren dat je er dan dus zelf invloed op hebt “met leg het naast je neer en het komt vanzelf”. Dat is gewoon niet zo. Dingen lopen zoals ze lopen.
Vanzelf komt er namelijk niks aanwaaien in het leven.

Steenbok12 schreef:Ik ben wel van mening als je lekker in je vel zit je het uitstraalt en toegankelijker bent voor anderen. Dus dat heeft echt wel te maken met 'er klaar voor zijn'. Maargoed dan nog moet er een match rond lopen natuurlijk