[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:13

Vjestagirl schreef:
Wij moeten binnenkort met het hele team op kraamvisite bij een collega, en dan de rest van de dag op een kantoor daar in de buurt werken... ben er niet zo van gecharmeerd

Jaaa, dikke doei.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:25

fohadie schreef:
Omg, kijken jullie wel eens het programma " Grote gezinnen, grote vakanties"? Er is dus een gezin met veel (kleine) kinderen die bedacht hebben om 18u lang met de bus naar het vakantieadres te gaan. En dan geen privebus, nee, ook andere mensen die niets met het gezin te maken hebben maar wel op vakantie willen zitten in die bus. En die kinderen maar kotsen en krijsen. De horror!!

Noooo, dat is echt mijn grootste nachtmerrie!

Niobe

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:46

Ik houd best van een beetje erger tv, maar dat programma trok ik echt niet. Laat staan dat je in die bus zit ;( klinkt echt als de hel.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 49 min geleden

Ik vind het heerlijk om een huis vol te kijken, vooral om mezelf eraan te herinneren waarom ik ook alweer zo'n hekel had aan opgroeien met een zusje. :')
De kinderen daar gaan voor 99% vd tijd een stuk leuker met elkaar om dan wij op onze beste dagen deden, dat dan weer wel. _O-

Ik had vroeger een goede vriendin waarvan de moeder altijd klaagde dat zij en haar zusje elkaar zo zaten te etteren.
Die stopte heel gauw met klagen toen die vriendin eens een weekend bij mij had gelogeerd en in kleuren en geuren vertelde hoe het bij ons ging. }>
Nee, wij waren geen lieverdjes etc, voldeden van geen kant aan dat geromantiseerde beeld wat iedereen heeft van 2 zusjes en ik gok dat we hier en daar best weleens de inspiratie kunnen zijn geweest om het bij 1 kind te houden. :=