Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:Ik zou graag weten welk emmertje of ander ‘iets’ een aanrader is om 1,5 liter soep (koud) in mee te nemen, ook in een auto, op een veilige dus schone manier (waar het deksel echt niet vanaf vliegt en wat ook echt niet lekt), en waar ik dat dan zou kunnen kopen. Bvd!
Suzanne F. schreef:Marigold schreef:Ik zou graag weten welk emmertje of ander ‘iets’ een aanrader is om 1,5 liter soep (koud) in mee te nemen, ook in een auto, op een veilige dus schone manier (waar het deksel echt niet vanaf vliegt en wat ook echt niet lekt), en waar ik dat dan zou kunnen kopen. Bvd!
Je kan ook een theedoek pakken en deze door het handvat van de deksel doen en dan door de zijhandvatten en dan bovenop in een knoop.
Anomien schreef:Jolliegirl schreef:Je geeft zelf je antwoorden al...
Je wilt die kosten niet...je wilt het nu nog niet ivm de kids.
Niet doen dus
Mmm,,
Wii wilden zelf wachten omdat we van mening zijn dat een ridgeback pup een goede opvoeding moet krijgen, maar vooral omdat we onze kinderen ook willen opvoeden hoe je met een hond omgaat.
Maar dit exemplaar is geweldig met kinderen. Ze is echt een kindervriend.. niets is haar te gek. En hapt niet. Ze mogen er zelfs op liggen.
Ze komt 3-4 dagen per week in aanraking met echte kleine kinderen. Is heel betrouwbaar. Dat hoor ik ook van de ouders van die kinderen.
Dus die motivatie om te wachten, gaat bij deze teef niet op.
En ik weet dat onze oudste haar leuk gaat vinden.
Qua kosten is het meer dat we het allemaal doen uit medelijden. En waar houd je dan op?
Wat als dat oog echt iets heeft? Wat als die melanomen echt ernstig zijn?
Maar wat als ik er woon en ze gaat het asiel in? Das toch niet oké?
Suzanne F. schreef:Marigold schreef:Ik zou graag weten welk emmertje of ander ‘iets’ een aanrader is om 1,5 liter soep (koud) in mee te nemen, ook in een auto, op een veilige dus schone manier (waar het deksel echt niet vanaf vliegt en wat ook echt niet lekt), en waar ik dat dan zou kunnen kopen. Bvd!
Je kan ook een theedoek pakken en deze door het handvat van de deksel doen en dan door de zijhandvatten en dan bovenop in een knoop.
fjordjes schreef:Waarom springt mijn hond als hij wat lekkers heeft gekregen? Ik geef hem een stuk pens of gedroogde kippenpoot en als die dan op de grond ligt gaat hij er met zijn voorpoten op springen 1 of 2x en eet het dan op.
Picopico schreef:Ben ik de enige waarbij het even duurde om door te hebben om wat voor 'beest' het ging op de vorige pagina? Ik ben denk ik wel 5x heen en weer gegaan tussen kat en hond