SusanH schreef:Ik heb wel eens gehad dat de oude pony van onze dochter plat lag in de paddock. Hij lag natuurlijk lekker te pitten. Maar ja, je schrikt toch wel even. Want pas daarvoor was een maatje van hem ook zomaar omgevallen in de paddock, op slag dood. Maar toen hij ons hoorde ging gelijk zijn hoofd omhoog.
Wbt energie, ik ben wel blij met onze zonnepanelen en het feit dat de goede tijd van het jaar voor de panelen weer aanbreekt.
En wbt corona, mijn familieleden mogen weer uit isolatie. Maar nu heeft mijn oudste neefje waterpokken
Ja de ´dood paard´ simulatie doen ze hier ook. Trap ik niet meer in

Ondanks 300 dagen zon/jaar is zonne-energie voor ons niet rendabel. We gebruiken te weinig.
@waterpokken; goed nieuws voor hem

Ik ben als kortebroekenjoch alle kinderziektes met mínimale symptomen doorgefiets. Letterlijk. Incl. de bof, roodvonk, zelfs geelzucht.
En smetvrees hadden we ook bepááld niet. Toen de schillenboer nog met op straat poepend paard voor de wagen langs kwam, wat nu weer eco zou zijn mét poepzak

Zoon ondertussen alleen hypochonder-symptomen. Geen verhoging, geen kuchje, kwam vannacht om 03.00 uur terug, maar wel zielugh wat covid positief