Dan even een minder erge ergernis: mijn merrie van 25 die denkt dat ze een varkentje is. Ze is elke dag zó modderig, dat ik het poetsen een beetje zat begin te worden. Het duurt gewoon anderhalf uur voordat ze er weer een beetje normaal uitziet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ineke2 schreef:Met zijn allen naar België of Duitsland. Dat doen heel veel mensen.
Jup dat ga ik ook doen als hier weer een lockdown komt. Note: ik woon deeltijd in grensgebied. En wij gaan sowieso al tanken / boodschappen doen daar.
Amandavd schreef:Dat er waarschijnlijk weer een zware lockdown komt. Net als ik vakantie krijg, zucht. Vorig jaar ook al.
En ja, dat is echt weer een first world problem, luxe probleem en wil daarmee echt niet de ellende van anderen zoals daantjuh teniet doen maar ik baal wel. Ik snap ook wel dat het nodig is.
fleurtjeuh schreef:Of je blijft gewoon thuis![]()
K snap dat het poedersuiker is. Echt waar.
Wij houden ons ook al tijden netjes aan de regels en hebben zojuist ons bezoek van vandaag afgezegd vanwege de zorgen om de nieuwe variant.
Maar als we gewoon maar lekker alle regels negeren, dan gaat dit nog veel langer duren.
Ik snap echt dat het klote is, echt waar. Maar door elkaar maar op te blijven zoeken of dan maar naar plekken te gaan waar het nog wel mag wordt het niet beter
Appeltje_1 schreef:Niobe schreef:Ik kan wel zeggen: even doorbijten nog! Maar dat roep ik al 2 jaar en ik ben er ook moe van.
Het is gewoon ronduit poedersuiker
Precies. Ik begin het gewoon zat te worden. Dan krijg je ook steeds minder motivatie om je aan de regels te houden. Ik doe het wel, maar niet met plezier.