Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Janine1990 schreef:Ja maar daarom juist... Ben benieuwd...
Met name 5 mei, die festiviteiten wil je toch verplaatsen? 75 jaar vrijheid is niet iets om zomaar voorbij te laten gaan lijkt me.
Wat valt er aan te vieren?
Vorig jaar was het hele jaar ook al in het teken van die 75 jaar en zijn er diverse shows geweest met legervoertuigen n.a.v. die bevrijding. Een jaar is wel lang genoeg geweest en hoe ironisch ook zitten we nu wereldwijd opgesloten in ons kot.
Misschien als er eenmaal een vaccin is een nieuwe feestdag in het leven roepen om wereld lockdown te herdenken, opdat we een pandemie nooit meer zo uit de hand laten lopen.
Tancreda4 schreef:Je mag de deur niet meer uit voor dat soort dingen dus je moet je tuin gewoon laten hoe het is en je huis ook.
Iig is dat de mening van veel bokkers.
Ik heb mijn tuin ook aangepakt. Ik liep samen met 1 ander iemand bij de kweker.
Ik zou de hornbach van hierboven hebben gemeden... Maar dat doe ik ook met supermarkten als ik zie dat er teveel auto's staan.... Ik probeer met alles rustige tijden te kiezen.
Paardenfan25 schreef:Tancreda4 schreef:Je mag de deur niet meer uit voor dat soort dingen dus je moet je tuin gewoon laten hoe het is en je huis ook.
Iig is dat de mening van veel bokkers.
Ik heb mijn tuin ook aangepakt. Ik liep samen met 1 ander iemand bij de kweker.
Ik zou de hornbach van hierboven hebben gemeden... Maar dat doe ik ook met supermarkten als ik zie dat er teveel auto's staan.... Ik probeer met alles rustige tijden te kiezen.
Ik denk dat het juist goed is dat mensen zichzelf bezig houden. Het kan nog wel eens lang duren. De deur uit mag, maar verstandig. Bij drukte terug gaan of laten bezorgen.
Cer schreef:Janine1990 schreef:Hebben jullie trouwens het hele Trump verhaal wat meegekregen?
ligt eraan wat je bedoelt? ik kijk op YT wat daily shows, dus misschien wel?
Cer schreef:Nou ik weet niet of je die filmpjes dan wel moet bekijken..wat eruit blijkt is dat de man echt knettergek is... then again, ik zou er dan voor stemmen om alle complottheoriemensen, en mensen die zeggen :Allemaal naar buiten, naar een land te verhuizen waar hij aan de macht is, en alle mensen die wel een soort van nadenken, daar weghalen..
Laatste nieuws wat ik zag was dat hij van plan lijkt te zijn om Fauci, zijn immunoloog/adviseur (die vanaf het begin aangaf dat wat Trump deed , op zn zachts gezegd 'niet handig' was) te ontslaan... Sja, zo kun je ook met democratie omgaan.. ?
Roodvos schreef:Janine, hier bij de NOS kan je het lezen:
https://nos.nl/artikel/2330403-trump-ve ... eerde.html
En ik ben ook aan het werk. Maar het nieuws en de ontwikkelingen in de wereld volgen hoort ook bij mijn werk.
Roodvos schreef:Janine, hier bij de NOS kan je het lezen:
https://nos.nl/artikel/2330403-trump-ve ... eerde.html
En ik ben ook aan het werk. Maar het nieuws en de ontwikkelingen in de wereld volgen hoort ook bij mijn werk.
SusanH schreef:Ja die dropping is elk jaar maar was vorig jaar grootser dan normaal. Ik vind het echt een gek idee dat er hier vlakbij in Wageningen straks niks te doen is. Misschien dat omroep Max er nog wat leuks mee kan, net zoals dat ze een mooie uitzending over de Keukenhof hebben gemaakt. Toch even naar hotel de Wereld, misschien op afstand wat mensen interviewen. Mooie beelden tussendoor. Is vast iets op te verzinnen.
SusanH schreef:En toch is de kans dat Trump herkozen wordt heel heel groot. Erg eng allemaal.