Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 02:31

Het wordt misschien eentonig, maar ook ik kan echt niet slapen.
Ben zo ontzettend moe. -O-

Vealosz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 04:48

Ik wil juist slapen :'), maar moet nog effe wachten.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 05:36

Gisteravond 2 uurtjes geslapen & van 12 tot half 5, vanochtend kreeg ik mn ogen niet open :')

& weer hoofdpijn

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 06:29

De wekker die veel te vroeg weer is gegaan...

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 06:33

Dat het zorgcentrum zo z'n dagen heeft waar de deur niet om 6:30 open is, moet toch echt op tijd die kranten bezorgen. Doe maar 10 minuten over deze 'straat' maar dan nog :') toch wel makkelijker als de zorgmedewerkers niet uit hun werk gehaald moeten worden alleen om die deur voor mij te openen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 06:42

Oei nog meer mensen die dus niet konden slapen :( hopelijk is het jullie nog wat gelukt.
Ik voel mij of een vrachtwagen over mij heen is gereden maar moet zo echt werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 06:57

Kon hier ook absoluut niet slapen... uiteindelijk maar om 6 uur opgestaan. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 07:59

Ik ben super blij dat ik eindelijk een jurkje pas wat ik echt 3 of 4 jaar geleden kohht als het niet langer is, zegt m'n moeder nou je mag nu wel echt gaan eten hoor. Zo van je bent te dun. Eeuuhh nee hoor ben niet te dun, ben gwn in goede conditie. Eugh

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 08:00

Ben om half twee gaan slapen en was om half zeven weer wakker 8)7
Zo’n staat op mijn slaapkamer dus ben er maar uit gegaan, wordt echt geen productieve dag Y;(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 09:53

Is het voor de slechtslapers niet een ideetje om een (honden)koelmat aan te schaffen en daar heerlijk (een deel van je lichaam) op te gaan liggen. Ideaal hoor, maar hier is het nu nog 'te koud' om er op te gaan liggen haha.

Ik ben bloed en bloed saggerijnig door al die vreselijk schreeuwende rotjong in de ochtend. Alsof ze een heel orkest samen met de Halsbandparkieten hadden. Pffff. Goh waarom slaap jij niet met je raam open; NOU HIER OM!!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 09:57

Mijn kat die zo dramatisch miauwde dat ik dacht dat hij dood aan het gaan was... blijkt hij een vlinder gevonden te hebben in de bijkeuken en is hij gefrustreerd dat hij er niet bij kan. Grrrr :') schrok me rot.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:02

Net corona test moeten doen. Het voelde echt alsof er een naald in mijn hersenen werd gestoken. Had ook gelijk een bloedneus daarna.

Nu hopen op een negatieve uitslag

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:09

De mensen van drie huizen verderop draaien elke 15 minuten "Year of Summer" op standje luchtalarm |o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:25

Steeph schreef:
De mensen van drie huizen verderop draaien elke 15 minuten "Year of Summer" op standje luchtalarm |o

Jammer dat je niet bij mij in de straat woont dan heb je over een 1,5 uur geen stroom :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:29

Om half 10 een afspraak met een collega gepland. We zijn nog steeds niet gestart.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:45

Lestrange01 schreef:
Net corona test moeten doen. Het voelde echt alsof er een naald in mijn hersenen werd gestoken. Had ook gelijk een bloedneus daarna.

Nu hopen op een negatieve uitslag

Hoop het voor je :)!!!!!

Kan iemand ook het aan-knopje voor mijn hersenen vinden?? Ik moet een best wel moeilijk review schrijven en ik zit eigenlijk vooral een beetje naar mn scherm te staren, dr komt bar weinig uit....

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:50

Lau schreef:
Steeph schreef:

Jammer dat je niet bij mij in de straat woont dan heb je over een 1,5 uur geen stroom :')

Wat zou ik graag willen dat het gewoon even stil is |( nu ook weer een kind wat al vijf minuten "PA-PA!" aan het schreeuwen en stampvoeten is. Oh, nu gilt het in plaats van schreeuwen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 10:51

xDenies schreef:
Is het voor de slechtslapers niet een ideetje om een (honden)koelmat aan te schaffen en daar heerlijk (een deel van je lichaam) op te gaan liggen. Ideaal hoor, maar hier is het nu nog 'te koud' om er op te gaan liggen haha.

Ik ben bloed en bloed saggerijnig door al die vreselijk schreeuwende rotjong in de ochtend. Alsof ze een heel orkest samen met de Halsbandparkieten hadden. Pffff. Goh waarom slaap jij niet met je raam open; NOU HIER OM!!

Ik had het niet eens warm :') ik kon gewoon echt niet slapen. Vervolgens bij de hond op de bank gelegen en ook die was nu dankzij mij niet te genieten :+ maar best een goede tip.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 10:53

Dat er gister 5 euro in onze bezorgbus lag, ik er vanuit ging dat dat fooi was en het dus in de pot heb gestopt. En er nu iemand in de groepsapp zet "heeft iemand mijn 5 euro gezien?"

Ja, ik -O-

Nu maar gezegd dat het in de fooienpot zit en als het echt van hem is, ik hem wel 5 euro teruggeef.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 11:52

Een leerling die 2 dagen geleden koorts had (die dag was hij ook netjes thuis) maar nog steeds hoest en zegt dat hij bloed proeft in zijn keel, maar vervolgens wel door moeder naar school gestuurd wordt.
Dus ik bel moeder om te zeggen dat hij weer naar huis moet maar ze neemt de telefoon niet op. Gelukkig woont hij schuin tegenover school dus ik heb hem naar huis gebracht, zegt moeder aan de deur: 'Ja, ik was even druk met mijn werk hoor dus ik nam niet op'.
Dan heeft hij nog mazzel dat ik hem even naar huis kon lopen in de pauze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:05

Knallende koppijn. Ziek gemeld bij werk, maar ze kunnen geen vervanging vinden. Hoop dat ze niet gaan aandringen dat ik toch wel moet werken.

Ik snap dat ze anders eigenlijk niet open kunnen en dat echt een probleem is, maar als ik daar met koppijn zit zullen ze allemaal verlies draaien omdat ik dan fout na fout zal maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:07

xDenies schreef:

Goede tip, maar lag niet aan de warmte. Geen idee waar het wel aan lag, het lukte gewoon niet.

Zo'n mat aanschaffen is verder wel een goed idee voor als het nog warmer wordt, misschien ga ik dat wel doen!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:15

Steeph schreef:

Still going strong. Ik denk dat ik het nummer in de afgelopen drie uur al 30 keer heb gehoord... |(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:53

Steeph schreef:
Steeph schreef:

Still going strong. Ik denk dat ik het nummer in de afgelopen drie uur al 30 keer heb gehoord... |(

Pff heftig. Hier iemand in de buurt die al de hele ochtend keihard Celine Dion draait! :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 13:10

Kun je niet heel hard zelf een nummer op repeat opzetten? :')
Zoiets: