Ben zo ontzettend moe.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Net corona test moeten doen. Het voelde echt alsof er een naald in mijn hersenen werd gestoken. Had ook gelijk een bloedneus daarna.
Nu hopen op een negatieve uitslag
Lau schreef:Steeph schreef:De mensen van drie huizen verderop draaien elke 15 minuten "Year of Summer" op standje luchtalarm
Jammer dat je niet bij mij in de straat woont dan heb je over een 1,5 uur geen stroom
xDenies schreef:Is het voor de slechtslapers niet een ideetje om een (honden)koelmat aan te schaffen en daar heerlijk (een deel van je lichaam) op te gaan liggen. Ideaal hoor, maar hier is het nu nog 'te koud' om er op te gaan liggen haha.
Ik ben bloed en bloed saggerijnig door al die vreselijk schreeuwende rotjong in de ochtend. Alsof ze een heel orkest samen met de Halsbandparkieten hadden. Pffff. Goh waarom slaap jij niet met je raam open; NOU HIER OM!!
xDenies schreef:Is het voor de slechtslapers niet een ideetje om een (honden)koelmat aan te schaffen en daar heerlijk (een deel van je lichaam) op te gaan liggen. Ideaal hoor, maar hier is het nu nog 'te koud' om er op te gaan liggen haha.
Ik ben bloed en bloed saggerijnig door al die vreselijk schreeuwende rotjong in de ochtend. Alsof ze een heel orkest samen met de Halsbandparkieten hadden. Pffff. Goh waarom slaap jij niet met je raam open; NOU HIER OM!!
Steeph schreef:Steeph schreef:De mensen van drie huizen verderop draaien elke 15 minuten "Year of Summer" op standje luchtalarm
Still going strong. Ik denk dat ik het nummer in de afgelopen drie uur al 30 keer heb gehoord...