Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minouesmee schreef:Vind het zo apart wat mensen tegenwoordig allemaal willen weten van je als je iets verkoopt.
Edit:
Zo net een w’app gehad van “haar vader”. Gelijk het telefoonnummer opgezocht op Google.. allemaal rode lampen.. sneu dat mensen zich voordoen als iemand die opgelicht is maar het zelf doen.
Bielsje schreef:minouesmee schreef:Iemand hier ervaring mee…?
Een koper wil een foto van het product met mijn bankpas er naast hebben want ze is bang om opgelicht te worden?
En dan het product van de foto halen en ineens is ze jou![]()
Niet doen dus...
_Lorette_ schreef:Ponyhoofdstellen zijn ook bijna niet te vinden. Ze zullen wel geadverteerd worden, maar als ik zoek op 'hoofdstel pony' (in plaats van 'hoofdstel full'), dan pakt hij alle advertenties in de categorie 'Paarden en Pony's' met het woord hoofdstel in de advertentie. Ik had destijds echt geen zin om alle advertenties te openen om te zien welke maat het is.
Het is toch veel logischer om als extra invulveld bij de advertenties de gangbare maten toe te voegen in plaats van die onderverdeling in dressuur, springen, etc.?
DubbelFun schreef:Dit keer is Marktplaats zelf 'raar'![]()
Ik wil er een zelfgemaakte klok opzetten van hout en metaal en krijg vervolgens de tekst dat ik iets aanbied van bepaalde stoffen die op de verboden lijst voorkomen die je niet via MP mag verkopen ??
DubbelFun schreef:Via trial & error ben ik erachter gekomen dat het woord 'batterij' niet geaccepteerd wordt
DubbelFun schreef:Via trial & error ben ik erachter gekomen dat het woord 'batterij' niet geaccepteerd wordt
Muze schreef:Ik zie ook 88k aan batterij-woorden op MP, maar bij mij werd de ad echt pas geaccepteerd toen ik het woord er uit haalde.Huh? Ik heb ook iets met een batterij in de vermelding maar advertentie blijft gewoon staan ?