Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 20:28

Detroit schreef:
Als je echt vanille wilt moet je mijn ex hebben. Echt elke stap "zullen we dit doen?". Ik droogde daar spontaan van op _O-

Maar eens dat het voor iedereen anders is :j

Gelukkig heb ik nog nooit een vent gehad die zichzelf echt een dom voelde en vrouw een sub. Soms zelf leiding nemen is ook wel leuk :o Directe heftige geschetste situaties is echt een afknapper. Ben geen ****object ofzo :evaw:

Ben wel benieuwd naar welke aftercare je verwacht Peelie. En hoe heftig het dan is bij je _O- Maar dat is vast niet jeugdjournaalproof

Uhh... nee. Dat is niet jeugdjournaal proof :')

Maarrrr.... ik verwacht knuffels, kriebels, kusjes. Misschien wat te drinken of mn haar geborsteld krijgen. Andersom zorg ik ook voor hem met het zelfde of een massage bijv. Ook lieve woorden doen het goed. Hangt er een beetje vanaf. Hoe hoeft niet zo ingewikkeld te zijn, als we beide maar weer kunnen aarden

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 20:33

Aftercare als in losgemaakt worden is ook wel aardig *D

Ik heb bij een van de geen vanille boys ernaar gevraagd en hij gaf direct toe aan mijn opmerking dat er veel tussen vanille en BDSM is. Hij verstond onder vanille dat het lief rustig en vooral missionaris was. Tja euh, mensen die niet verder komen dan missionaris noem ik slechte of matige sex. Ik hou wel van rustige passie momentjes maar juist net voor en na een spannender moment.

De ander had BDSM genoemd en daar ligt mijn fantasie niet :9k

Mijn meest genante vanille is een man die wilde zorgen dat zijn vingers vast vochtig waren. Hij stak zowat zijn hele hand in zijn mond. Ik had gelijk het beeld van een koe inseminatie in mn hoofd en had gelijk geen zin meer :D

Detroit

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 20:56

Oh ja, kusjes, kriebels en knuffels. <3 dat hoort er wel een beetje bij na de seks vind ik. Of even samen afspoelen onder de douche, zonder verdere bedoelingen op dat moment.

Omg Orumster, ik snap je beeld _O- Wat erg dat :=

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:04

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 21:15

Detroit schreef:
Oh ja, kusjes, kriebels en knuffels. <3 dat hoort er wel een beetje bij na de seks vind ik. Of even samen afspoelen onder de douche, zonder verdere bedoelingen op dat moment.

Omg Orumster, ik snap je beeld _O- Wat erg dat :=

Ja,dat soort dingen ja... even weer terug op aarde landen. Lol. En losgemaakt worden is ook wel handig ja :P

Iemand die missionaris per definitie onder vanille vind vallen, die snapt er idd helemaal niks van...

Dat gevoel van een koe die geinsemineerd wordt, dat ken ik. Ik ben dan ook gelijk klaar.

Voor mij zit de bdsm bijna meer voor en na de daad dan tijdens de daad zelf. Kan natuurlijk wel. Maar goede bdsm, dan is de daad zelf nieteens zo belangrijk meer. Vind ik dan :Y)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 22:09

Mijn ervaring met mannen die dat (zowel 'niet vanille' als 'dom') in hun profiel hebben staan is dat het eigenlijk vaak sukkels zijn die niet zoveel snappen, en gewoon een excuus zoeken om zich als een botte hork te gedragen :=

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:01

F_Orumster schreef:
Mijn meest genante vanille is een man die wilde zorgen dat zijn vingers vast vochtig waren. Hij stak zowat zijn hele hand in zijn mond. Ik had gelijk het beeld van een koe inseminatie in mn hoofd en had gelijk geen zin meer :D

_O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:56

BaileyMix schreef:
Mijn ervaring met mannen die dat (zowel 'niet vanille' als 'dom') in hun profiel hebben staan is dat het eigenlijk vaak sukkels zijn die niet zoveel snappen, en gewoon een excuus zoeken om zich als een botte hork te gedragen :=

Ja, dat is mijn ervaring ook :knuffel:

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 09:16

MarcoBorsato schreef:
Marocje schreef:
Oké.. dat zijn geen positieve verhalen :')

De truc is om hem vol te laten lopen met water zodat hij naar beneden zakt.

Maar het zijn ondingen. Ik hoef ze niet.

Als hij te ver bovenin zit krijg je daar geen water meer gespoten.
Ik heb echt uren onder de douche gezeten, vrienden met bad gevraagd, etc etc
Bij mij komen ze er niet meer in.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 13:02

Dat lijkt me dus eng Urielle. Maar met mijn vinger kom ik toch ook in elk hoekje, dus geen idee hoe dit zit. Ben eindelijk gestopt met bloeden dus deze ronde niet nodig *\o/*

BaileyMix schreef:

Heb even gekeken, maar heb die idd niet meer tussen mijn matches, die zijn alweer snel verwijderd dus.

Ik dacht overigens dat je met aftercare echt het insmeren met verkoelende gel bedoelde Peelie. Maar gewoon wat naspel dus.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 13:46

Oke weer wat geleerd :')
Ik heb serieus al die tijd gedacht dat geen Vanille stond voor ik wil alleen vrouwen met meer kleur dan vanille. _O- _O-

Heb dus ook geen ervaring met mannen die dat in hun profiel hebben staan. _O- (wel een aantal die er in hadden moeten zetten wel vanille _O- )

Maar klopt inderdaad wel wat de een heftig vind is voor de ander gewoon.. toen ik voor het eerst weer vrijgezel was dacht ik daar veel over na. Nu niet meer eigenlijk, eerste keer is toch altijd letterlijk en figuurlijk kijken en aftasten :=

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 15:37

Sjofel schreef:
Oke weer wat geleerd :')
Ik heb serieus al die tijd gedacht dat geen Vanille stond voor ik wil alleen vrouwen met meer kleur dan vanille. _O- _O-

Heb dus ook geen ervaring met mannen die dat in hun profiel hebben staan. _O- (wel een aantal die er in hadden moeten zetten wel vanille _O- )

Maar klopt inderdaad wel wat de een heftig vind is voor de ander gewoon.. toen ik voor het eerst weer vrijgezel was dacht ik daar veel over na. Nu niet meer eigenlijk, eerste keer is toch altijd letterlijk en figuurlijk kijken en aftasten :=
:')
Ik heb dus ook wel een verwijzing ernaar staan in mijn profiel. Maar als mannen dat niet snappen en me daarom wegswipen is prima, het is ook bedoeld om te filteren :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 16:26

Hahaha, die vind ik eigelijk best leuk!

Ik heb er toch weer 1 naar links gedaan vanwege het profiel maar zonder foto: gewoon een duidelijke tekst zonder schrijffouten of rare taal. Beetje jammer dat er geen foto bij zit (maar plaatjes linkend aan bdsm).

Meteen een match, en hij begon de chat: valt tot nu toe niks tegen! Nog helemaal niks over seks (unicum bij dit soort profielen) maar wel meteen netjes voorgesteld. Alleen die foto..
Maargoed, als het blijft klikken komt dat wel.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 16:49

Ik blijf het apart vinden als je geen foto op je profiel zet. De meeste gaan vreemd is mijn ervaring. Zelf wil ik iig wel snel een foto, want ik ben oppervlakkig genoeg dat ik uiterlijk belangrijk vind :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 17:04

Het uiterlijk is wel iets belangrijk.

@marocje is een andere site zoals novamora ofzo niet handiger voor je als je alleen seks zoekt?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 17:07

Ja, wil dat idd nog vragen wat de reden is. Dit is tot nu toe het eerste normale gesprek.

Novamora ken ik niet, maar dit gaat prima!

Edit: thanks voor de tip Hagelslag! Toch even gekeken en ingeschreven :j
Laatst bijgewerkt door Marocje op 23-05-21 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 17:11

Ik zou zeggen Google het eens.
Ik geloof dat het meer aansluit op jou wensen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 17:12

Volgens mij zoekt het gros op tinder etc ook alleen sex. Of ik like de verkeerde mannen :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 17:16

hagelslag schreef:
Ik zou zeggen Google het eens.
Ik geloof dat het meer aansluit op jou wensen

Waarom moet dat als ze het op Tinder ook gewoon prima vindt? :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 18:13

Ik vind Tinder idd leuk en sluit prima aan bij mijn wensen. Zeker nu mijn profiel gewoon duidelijk is. Leuke mannen en gesprekken.

Maar heb me toch ingeschreven op Novamora, kende het niet en zal straks eens kijken of dit ook wat is. Lief dat je mee denkt Hagelslag.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 19:19

Wow, dit vind ik wel heftig.. binnen een half uur meer dan 60 berichten? Iedereen kan je daar berichten sturen? Was gewoon wat aan het rondkijken en had alleen nog maar een foto bij mijn gebruikersnaam staan..

Geloof dat ik lekker blijf Tinderen :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 21:02

Marocje schreef:
Wow, dit vind ik wel heftig.. binnen een half uur meer dan 60 berichten? Iedereen kan je daar berichten sturen? Was gewoon wat aan het rondkijken en had alleen nog maar een foto bij mijn gebruikersnaam staan..

Geloof dat ik lekker blijf Tinderen :')

Dat is wel heftig ja :wow:

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 22:02

Hagelslag!! Wat heb je me aangedaan?! :oo inmiddels 40 chats open staan en al heel veel verwijderd zonder überhaupt op te reageren..

Wel handig dat de intentie duidelijk is, maar dit kost toch ook wel heel veel tijd om het overzicht te houden _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 22:03

:knuffel: :(:) sorry _O-
Ik heb mij daar nog nooit aangemeld. Maar naja die reclame kwam vaak op de radio _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-21 22:07

Wat ik begreep is dat 80% wat daar zit man is.
Dus tja, nieuw vlees wordt zeer gewaardeerd :+