Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:In de wasmachine doen.
fjordjes schreef:Baking soda op strooien en paar uur in laten trekken en dan met de stofzuiger opzuigen
IsaCalixa schreef:fjordjes schreef:Baking soda op strooien en paar uur in laten trekken en dan met de stofzuiger opzuigen
Wordt de kleur van de knuffel niet lichter? Heb dat eens gebruikt op hout en toen kleurde het wit.
Vriezer houd ik in gedachten.. moet dan wel eerst M'n diepvries erwten opeten![]()
Thanks iedereen voor de tips!!
IsaCalixa schreef:Britta31 schreef:In de wasmachine doen.
Dat durf ik niet, de knuffel is namelijk heel oud..
Zou kunnen idd dat de vulling is aangetast.. Zal eerst toch eens proberen allerlei middeltjes te gebruiken.ik ga de knuffel ook niet meer in bed leggen, maar het huis moet niet naar schimmel ruiken als 'ie in de buurt ligt
Dilan93 schreef:Als er trailers te koop staan, wat betekent het dan als er 'marge' bij staat? En waarom staan de prijzen er altijd zonder btw op?
DuoPenotti schreef:Maar veel soep ontplof ook.... lang leve de afdekschalen zeg.
Elles schreef:Beter verstaanbaar voor de rest van de bus ja![]()
Dus als je de telefoon gebruiktzoals hij bedoeld is, ben je niet goed verstaanbaar? Dat is echt vrij waardeloos dan, voor een apparaat van tussen de 900 en 1200 euro, dat je er zo van onderaf in moet krijsen om fatsoenlijk te kunnen bellen
gemske schreef:DuoPenotti schreef:Maar veel soep ontplof ook.... lang leve de afdekschalen zeg.
Met vloeistof helpt het om een houten of plastic lepel erin te zetten (geen metaal uiteraard).
Als dat er niet in zit dan kan de vloeistof heter wordt dan het kookpunt maar er ontstaan geen belletjes. Als je dan de beker vastpakt of het beweegt net iets teveel gebeurt dat alsnog.
https://nl.wikihow.com/Water-koken-in-de-magnetron