[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 23:35

Natascha schreef:
Zie net bij de keuringsdienst quizz op tv een stukje over "cazu marzu": https://www.ilgiornale.nl/verboden-kaas ... -sardinie/

Een kaas die doorgerijpt wordt dmv maden. Die zitten er gewoon nog in als de kaas gegeten wordt.
Gatverdegatver :r

%)

Dat over die hooligans vind ik niet luguber maar sneu. En dat bedoel ik letterlijk en niet sarcastisch. Hoe leeg is je leven als je over zoiets mensen in elkaar wil trimmen?

Noisy

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 10:44

Over maden gesproken.. Ik had gisteren m'n eerste met maden. Het leek in eerste instantie op wat pus in de ooghoeken maar bij betere inspectie kroop er het één en ander rond :r

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 11:19

Noisy schreef:
Over maden gesproken.. Ik had gisteren m'n eerste met maden. Het leek in eerste instantie op wat pus in de ooghoeken maar bij betere inspectie kroop er het één en ander rond :r

Oh bah. Bij de ogen? Brrrrrrr.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 11:21

Ieuw! Bij een paard??

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 13:12

https://www.ad.nl/buitenland/sadistisch ... ~a7724615/

Een jongen uit finland wordt gruwelijk mishandeld en overlijd door als ik het goed heb onthouden 3 anderen in een Park.

Ik vraag me dan ook altijd af hoe zoiets kan gebeuren, hoe van de 3 niemand zegt het gaat te ver of er van weggaat, hoe er iemand was die eigenlijk getuigen was en werd gewezen om door te lopen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 13:20

Toevallig dat ik het net op ad.nl las. Ben er nog misselijk van. Hoe kunnen mensen elkaar zoiets aandoen 8)7 :r

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 13:23

Imker schreef:
Bij een mens zijn t mesiodensen. Na een nare val met zijn kaak op een bankje bij gym, maakten ze van mijn zoon röntgenfoto's en bleek dat hij in zijn gehemelte 2 extra tanden had zitten.
Deze zijn er bij de kaakchirurg uit gehaald. Bij interesse upload ik wel een foto (heb ze in een potje zitten).

Dat heb ik ook :D Of nouja geen extra tand, waarschijnlijk is het mijn snijtand die ik mis :+ Bij mij is ie laten zitten. Heel soms voel ik hem, dan zit er een bultje in m'n gehemelte

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:35

Sanet schreef:
Ieuw! Bij een paard??

Nee, mens.
Deze persoon had blijkbaar al iets langer gelegen dan in eerste instantie was doorgegeven

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 14:48

Noisy schreef:
Sanet schreef:
Ieuw! Bij een paard??

Nee, mens.
Deze persoon had blijkbaar al iets langer gelegen dan in eerste instantie was doorgegeven

Oh bah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 15:28

In Finland kunnen jongeren nog gevangenis krijgen. In België hooguit een belerende vinger, tenzij de rechter oordeelt dat ze als volwassene berecht kunnen worden. Alleen gebeurt dat zelden

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 20:51

Voor moord lijkt het mij niet dat jongeren in België er zomaar vanaf komen. Zeker niet wanneer er marteling aan vooraf gegaan is...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 21:02

Noisy schreef:
Sanet schreef:
Ieuw! Bij een paard??

Nee, mens.
Er was ooit een jongen van 5, die droeg al 5 jaar zijn tweelingbroer mee in zijn lichaam, soort van parasiet. Zaten ook enorm veel tanden bij en haar van meer dan een meter lang, heel bizar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 21:25

DezeNaam schreef:
Voor moord lijkt het mij niet dat jongeren in België er zomaar vanaf komen. Zeker niet wanneer er marteling aan vooraf gegaan is...

Zelfs voor een verkrachting met erg zware mishandeling erbij komen ze er vanaf met een voorwaardelijke straf als volwassene. Een jongere komt hoogstens in een instelling tot zijn 18 voor moord en is daarna weer vrij.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 00:32

Ailill schreef:
Er was ooit een jongen van 5, die droeg al 5 jaar zijn tweelingbroer mee in zijn lichaam, soort van parasiet. Zaten ook enorm veel tanden bij en haar van meer dan een meter lang, heel bizar.

En dan vind ik dat haar het ergste. Ik heb echt fobieen met mensenhaar, zelfs met eigen haar uit het doucheputje halen of haarborstel ging ik al bijna kokhalzen. Gaat laatste jaren wel beter maar moet daarna wel gelijk mijn handen wassen.
Zit het in of op eten dan is het helemaal erg, zelfs al is het mijn eigen haar. Aan de andere kant een dierenhaar is totaal geen probleem of boterham eten na bv het mesten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 11:33

Smee__ schreef:
Imker schreef:
Bij een mens zijn t mesiodensen. Na een nare val met zijn kaak op een bankje bij gym, maakten ze van mijn zoon röntgenfoto's en bleek dat hij in zijn gehemelte 2 extra tanden had zitten.
Deze zijn er bij de kaakchirurg uit gehaald. Bij interesse upload ik wel een foto (heb ze in een potje zitten).

Dat heb ik ook :D Of nouja geen extra tand, waarschijnlijk is het mijn snijtand die ik mis :+ Bij mij is ie laten zitten. Heel soms voel ik hem, dan zit er een bultje in m'n gehemelte

Mijn zoon had drie voortanden toen hij klein was. Degene die teveel was is verwijderd.

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:07

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:40

Ik zou echt eerst de hond vooruitsturen. Die zou me dan wel vertellen of het een egel of een man was :+ .

Over dat gaan kijken als je iets hoort en dat heel dom vinden in horrorfilms. In het echt doe je dat dus ook wel. Ik woon op het platteland en ben al wel eens in het donker gaan kijken wat ik hoorde om vervolgens met bonkend hart terug in het huis te spurten en alles op slot en dubbelslot te doen.
Meestal is het gewoon wild, herten, vossen, dassen, dat soort gespuis.
Maar in een horrorfilm zou ik ook gewoon het dom wicht zijn dat recht in de armen van haar moordenaar loopt.
Note to self: for once and all: ga nìet kijken als je 's nachts iets hoort :') .

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:16

Annem84 schreef:
https://www.thebestsocial.media/nl/lize ... rnet-rilt/

Dit is ook wel een luguber verhaal, dr zit gewoon een man in haar tuin verstopt!

Zij roept er nog beleefd naar kan je alsjeblieft vertrekken. Ik had er iets naar gegooid en heel snel gaan lopen denk ik :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:35

Ik had hem gespiesd met een riek denk ik :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:57

Ik liep niet in de tuin, te veel horror gekeken.

Hier oo erf wel maar niet bij bosjes of bomen

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 14:00

Goh, maar het ding is, ik doe eigenlijk exact wat die vrouw doet :') Ik voeder al 3 jaar de egels hier bij, en vorig jaar had ik zelfs een gezinnetje (Ik had ze Jos en Maria gedoopt en de kleine was Frank :') ). Dus ook als ik het geritsel hoor, ga ik ook kijken wie er komt. Vandaag maar overslaan :+

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 21:41

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Vers van de pers, de placenta van mijn zoontje.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 21:53

Wat is jouw probleem?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 21:57

Gatverdamme. :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 22:00

Ik klikte per ongeluk maar ……. Wtf.