Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 11:12

Oh nee hoor... Ik heb dat echt alleen maar. :')
Of dat je ieder 2 berichten over en weer stuurt en daarna blijven ze stil.

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 11:40

Hahaha, ach Nummus, we zitten in hetzelfde schuitje vrees ik :D
En dan durven ze zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn _O-
Gisteren nog een gesprek gehad met een van Defensie waar ik zelf steeds moest achter zitten, ie antwoorde wel op vragen maar het moest precies steeds van mijn kant komen :wave:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 11:44

Dat had ik op Tinder ook weleens ja. Maar van een vriend hoorde ik hoe dat kon komen. Die likete gewoon alles want dat was sneller en dan maakte hij later pas een selectie.

Badoo vond ik daarom leuker. Daar heb ik leuke gesprekken gehad. Nadeel daar is wel dat je ook een lading gekkies hebt met soms erg bizarre voorstellen die tegen je gaan praten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 12:55

Idd ik hoor ook vaak dat mannen alles liken.. Ontmatchen durven ze vervolgens niet, dus reageren ze gewoon niet.. Ofzo :')

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 12:58

Evelienvp, vreselijk is dat Ja.
Ik heb 1x met iemand afgesproken die zo op de app date
In t echt was t precies t zelfde. Had niets te vertellen. Dat was een lang uurtje.

Ik vond Badoo ook hartstikke leuk. Echt super leuke gesprekken gehad en zelfs een paar vrienden aan over gehouden waarvan 1 me zelfs geholpen heeft in mn sollicitatie proces.

Bij badoo kan je ook maar 2 berichtjes sturen. Als de ander dan niet reageert, heb je gewoon pech.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:37

Ooooh is dat waarom ik veel matches maar geen/slechte gesprekken krijg? Wat stom... ik kijk echt wel even goed voor ik like hoor. Ook wat er aan info bij staat.

livaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 20:57

Hoi, zou me graag ff aanmelden bij deze groep? :o

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 21:02

Ik ben er weer, mijn vorige tinder boy is niks meer.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:09

Toch niet? (Her)welkom beide!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 23:25

Nee helaas!
Maar momenteel praat ik met andere leuke.

En bedankt! Iedereen nog de beste wensen!

Kencamo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 15:03

Hallo allemaal! Sinds een korte tijd, kijk ik ook weer rond op Tinder. Mag ik mee kletsen? :)

Ik vroeg me ook af, hebben jullie allemaal de gratis of betaalde versie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 15:07

Gratis en welkom!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 15:24

Nou de date was m niet....eigenlijk wist ik dat de avond ervoor al toen we een discussie kregen over douchen en het gebruik van zeep/shampoo. Dat was een afknapper maar in het echt was er ook weinig chemie, of eigenlijk niks. Wel gezellig gekletst, lekker gegeten maar beiden tot de snelle conclusie dat dit niks was. We chatten nog wel maar gewoon, zonder het idee dat er iets uitkomt.

Wel heb ik gisteravond een hele leuke nieuwe gevonden waar ik volgende week zondag mee afgesproken heb. Moet ie het wel tot zondag volhouden maar ziet er niet verkeerd uit hahaha. We gaan het zien!

Ik had tot nu toe ook alleen de gratis versie maar had te veel mensen op paiq die ik absoluut onaantrekkelijk vond en dan zit je er wel al een tijd mee te kletsen dus ik heb mezelf een maandje kado gedaan. Ik zie dus nu gelijk de foto's en hoewel je honderd keer kan zeggen dat het uiterlijk niet alles is, nou ik selecteer er voor een deel wel op. Ik knap gewoon echt af op bepaalde uiterlijkheden. Dan kan iemand nog zo lekker kletsen, ik zie mezelf er niet iets mee doen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 16:04

Haha ben nu wel benieuwd naar de douche discussie :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:12

Het kwam op Rituals, zijn zussen vonden dat ook heerlijk spul dus ik zeg ik ook maar gebruik het niet continu, tussendoor gewoon iets goedkoops. Waarop hij zegt, ik gebruik geen zeep. Dus ik zeg sorry, wat dan wel? Hij: Niks.....

Ik val even stil en denk ehmmmm wat ga ik nou zeggen. Zegt ie ja het is niet goed voor je haar, ik was het 1x in de week als ik ben wezen zwemmen en de rest van de week spoel ik het alleen uit. Ja zegt ie, zou je ook eens moeten proberen. Dus ik zeg nou van zijn langzalzelevensdagen niet, ik moet er niet aan denken en toen kreeg ik een preek over het gebruik van zeep/shampoo en ik dacht oké hier heb ik geen zin in. Ik zeg nog, nou he dat plastic verhaal ben ik het helemaal mee eens, teveel plastic overal maar ik douche toch echt met zeep/shampoo, ik moet er niet aan denken om dat niet te doen.

Ik moet er namelijk niet aan denken. Ik ben doucheverslaafd....was continu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:32

Haha deels heeft ie wel een punt, deels om die reden was ik mijn haar om de dag en niet dagelijks :+ maar 1x per week lijkt me niet fris, vooral omdat die mannen ook gel gebruiken vaak..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:38

Nou dat zei hij wel dat hij na het wassen 1x iets erin deed en daarna niet meer.....op zich zat het niet zo verkeerd hoor maar ik vind dat echt niet fris. Ik hou echt van zeep, shampoo, deo etc. Gewoon veel en vaak douchen en lekker fris ruiken!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:40

Hij heeft beetje punt het is indd beter maar ik hou er ook niet van, ik douche en was elke dag mijn haar. Maar wel net zo fris met werk wat kk doe :o

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:44

Het zal best maar ik heb net mijn cap op gehad, ik vind dat echt onsmakelijk. Ik rij 4 dagen per week en sport 2 keer per week dus van de 7 dagen douche ik alle dagen en soms dus 2 keer als ik savonds nog weg ga. Ik merk echt niets, nul aan mijn haar of huid hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:51

Na het sporten was ik mijn haar idd sowieso en na een cap is het ook wel logisch, maar ik rij geen paard meer en heb gewoon een kantoorbaan :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:02

Geen zeep gebruiken is ook niet mijn ding.. gebruikt hij wel deodorant daffodil? En parfum?

Ik vind het al vies als iemand muf ruikt. Ik wil graag parfum of andere lekkere luchtjes ruiken en geen slaaplucht. Behalve van mn lover als hij naast me ligt te slapen :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:11

Nou geen idee, ben maar niet al te dicht bij m in de buurt geweest hahahaha.

Maar die waar ik zondag een date mee heb, moet wel heel gauw normaal gaan appen anders ben ik er zo klaar mee. Via paiq echt leuke berichten en nu komt ie niet verder dan oke, leuk, mooi, fijn. Dus ik app net zeg...kun je een gesprek ook op gang brengen? Zegt ie ja jij vraagt niks, dus ik zeg nee jij ook niet maar ik vertel toch ook dingen?

Ik ben misschien wel heel kort door de bocht maar eigenlijk serveer ik iemand dan al af hahahaha. HIj krijgt nog een paar dagen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:22

Tja geforceerd iets vertellen moet je ook niet willen, je hoeft toch niet nonstop te appen?
Ik zou als man na jouw reactie al klaar zijn :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:45

Dat kan, dan ben je niet mijn type. Hij wilde appen.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 22:09

Dat gaat toch 2 kanten op? Hele rare manier van reageren zo :')