Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 23:16

Ja meestal reageert ie wel snel. (Uiteraard meestal alleen als ie niet aan het werk is/ergens anders mee bezig is). En we hebben dan vaak wel lange gesprekken, die van het ene in het andere ontwerp overvloeien. Maar moet zeggen dat ze afgelopen paar dagen de gesprekken ook korter zijn. Maar kan ook door de drukte komen.

Temeraire

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 23:39

Oké ja het kan ook drukte zijn. Ik zou het nog wel even aankijken :)

Bij mij appt hij toevallig net uit zichzelf :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-17 00:04

Haha ik had hem eerst een berichtje gestuurd en hebben nu weer een leuk gesprek haha.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 01:10

Het is bijna 2018.. nieuwe ronde nieuwe kansen voor een leuke man :D
Heb 1 match waar ik volgende week waarschijnlijk een drankje mee ga doen, niet perse mijn type qua uiterlijk, maar wel enthousiast.

Had ik nog een match met de kerst geswiped, blijkt die uit Utrecht te komen >;) Die was hier vanwege familie. Maar wat mee aan het appen en hij blijft zeggen dat ie me wil zien. Dus ik zei vind je het niet lastig dat we zo ver uit elkaar wonen, zegt ie tuurlijk had ik liever gehad dat je om de hoek woonde, maar mijn werk kan ik ook in de trein doen, dus dan pak ik mijn werk uren wel als ik naar jou reis.
Wáárom is er eens een leuke jongen die moeite doet, die vervolgens aan de andere kant van het land woont -O-

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 01:16

Maar als het echt klikt kan dat!! Gewoon proberen :j

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 01:16

Alloewel friesland/utrecht wel een eindje is ja haha

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 01:19

Dat is dik 2 uren in de trein #)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:14

Hier ligt Tinder weer even op een laag pitje. Vind het even een beetje saai geworden :')
In de laatste tinderdate heb ik niet veel moeite meer gestoken omdat ik toch het gevoel had dat het niks voor mij was. Hij ook niet, dus blijkbaar wederzijds.
Een andere Tinder date nog wel eens contact mee, maar ik was toch zijn type niet. Laatst weer tegen gekomen ergens en toch gezoend. Hij wil nog wel afspreken maar ik heb zoiets van, ik was toch je type niet?

Verder een leuke avond gehad met een vriend van me, eens kijken wat daarvan komt. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan denk :+

Yvanka: hij wil in elk geval moeite doen. Ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:33

Ik had ook niet zoveel zin in tinder meer, maar deze beide heren begonnen zelf het gesprek, dus pluspunten :D
Moet zeggen dat ik het ze ook niet heel makkelijk maak nu, zit niet helemaal lekker in mijn vel en ben nogal gestresst, dus ik doe ook niet super veel moeite om de gesprekken op gang te houden :o

Inney, blijkbaar was die ander toch ook niet zo geïnteresseerd..
En met die ander, waarvan jij zijn type niet was.. ik had dat met die gozer waar ik 2x mee gedate had die toen niet meer wilde. Af en toe stuurt hij nog foto's op Snapchat, volgens mij probeert hij me nog het bed in te krijgen :Y)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 12:45

Ik had ook iemand achter mn broek aan... heb gewoon letterlijk moeten zeggen dat ik echt niks wil en dat het echt niets wordt. Hemel... ik dacht: zo doen vrouwens volgens mij soms ook, arme mannen :')

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:32

Ik heb ook al een aantal jaar tinder en ben blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het 'appen' stroef gaat :')
Vind dat er altijd zo weinig initiatief getoond wordt in het beginnen van een gesprek of het regelen van een date. Vooral als de eerste date geweest is verslapt het contact en lijkt er of er van zijn kant geen interesse meer is.. Dan geef ik altijd aan als je geen interesse meer hebt in een 2e date zeg dat dan gewoon
Nu met een jongen op date geweest, klikte goed, heel de avond mee gepraat en voelde me wel op mn gemak bij hem. Ook al over wat serieuzere dingen gepraat dus het is wel een jongen die over zn gevoelens durft te praten maar het regelen van een 2e date duurt nu al ruim een maand..

Normaal gesproken ben ik er dan al een beetje klaar mee en hoeft het voor mij allemaal niet maar omdat het zo goed klikte wil ik hem toch wel een 'kans' . geven. Ik hoop dus dat 1 van zijn goede voornemens voor 2018 is dat we weer op date gaan :+

Normaal gesproken lucht ik mn hart niet zo snel online maar wou het nu toch wel eventjes kwijt :o

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 14:45

DohoShots schreef:
Ik heb ook al een aantal jaar tinder en ben blij te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het 'appen' stroef gaat :')
Vind dat er altijd zo weinig initiatief getoond wordt in het beginnen van een gesprek of het regelen van een date. Vooral als de eerste date geweest is verslapt het contact en lijkt er of er van zijn kant geen interesse meer is.. Dan geef ik altijd aan als je geen interesse meer hebt in een 2e date zeg dat dan gewoon
Nu met een jongen op date geweest, klikte goed, heel de avond mee gepraat en voelde me wel op mn gemak bij hem. Ook al over wat serieuzere dingen gepraat dus het is wel een jongen die over zn gevoelens durft te praten maar het regelen van een 2e date duurt nu al ruim een maand..

Normaal gesproken ben ik er dan al een beetje klaar mee en hoeft het voor mij allemaal niet maar omdat het zo goed klikte wil ik hem toch wel een 'kans' . geven. Ik hoop dus dat 1 van zijn goede voornemens voor 2018 is dat we weer op date gaan :+

Normaal gesproken lucht ik mn hart niet zo snel online maar wou het nu toch wel eventjes kwijt :o

Ik heb dit niet met mijn tindermatch. Hij praat ontzettend veel op whatsapp en we zijn nu een tweede date aan het plannen. Maar wel eens van die matches gehad en vond er toen ook geen bal aan.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 15:39

Hier met mijn date eerst en poos lekker geappt en de dates gingen toen vrij vlot. Ala het klikt wil je ook snel weer afspreken toch? Na een maand lijkt me dat niet..

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 17:45

Hoi! :wave: Ik meld me ook even in dit topic..

Sinds juni '17 heb ik een punt gezet achter de relatie met mijn eerste vriend. Deze heeft 3 jaar geduurd. We zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan. Na 3 maand geen contact meer te hebben gehad, besloot ik om hem toch een gelukkige verjaardag te wensen en zijn we zo weer aan de praat geraakt. Uiteindelijk besloten we om elkaar nog eens te zien en gewoon eens iets lekkers te eten samen. Nouja, dat was niet echt een goed idee.. Zo hebben we zeker nog een maand geprobeerd, en hij is nog altijd verliefd op me, maar voor mij was het echt wel duidelijk dat het nooit meer iets zou worden..

Enfin. Omdat ik wel voelde dat ik graag terug een relatie wou (en ik een beetje onder druk werd gezet door een vriend :P ) besloten om een Tinder account aan te maken. Helemaal tegen mijn principes in, maar aangezien ik geen uitgaansmens ben, leek het me nog zo gek niet. Nou, in het begin heel erg veel left geswiped. Tot ik uiteindelijk een jongen tegenkwam waarmee het wel redelijk klikte - en dat vooral door gedeelde interesses. We hebben afgesproken, maar laat ik nu eerlijk zeggen dat ik op dat moment in een slechte periode zat en me te veel heb laten meeslepen. Het is zelfs zo ver gegaan, dat het geëindigd is in een one-nightstand.. Achteraf wel spijt van, want tbh, de seks was het niet eens waard. :\ En als klap op de vuurpijl stuurde hij een week later een vulgair berichtje naar een goede vriendin van mij die ook op tinder zat als intro zin. Tja, sorry hoor, maar dat maakt al meteen duidelijk wat voor persoon je bent, en dat zoek ik dus totààl niet. Anderzijds ben ik wel weer een ervaring rijker I guess..

Maar goed, we kept on swiping en uiteindelijk kwam ik echt de match van mijn dromen tegen. Niet normaal. Good looking, met allemaal dezelfde interesses, met een Corgi (!! ik heb er zelf 2), tattoos, ... Echt, toen ik hem tegenkwam wist ik niet hoe snel ik naar rechts moest swipen. _O- En sindsdien zijn we nu al meer dan een week met elkaar aan het praten.

En het lijkt goed te gaan. Ik denk dat hij me echt leuk vind, en ik vind hem ook heel erg leuk. Maar net als ik dit topic aanklikte en wat begon te lezen hier, dacht ik "Hé, I can relate :') " Het contact dat we hebben loopt namelijk ook niet zo vlot als ik het zou willen hebben. Ik moet best lang wachten op een antwoord, we hebben niet echt diepgaande gesprekken tenzij ik het gesprek daar zelf toe leid. Verder heb ik ook al geprobeerd om af te spreken, maar het lijkt nooit te passen. I know, bad timing zo met de feestdagen en ik die eigenlijk moet studeren, maar dan nog.. Veel twijfels dus op dat vlak, en daarom wil ik hem jùist zo graag ontmoeten, omdat dat mijn gevoelens hopelijk al dan niet zou bevestigen. Normaal gezien hadden we dit weekend afgesproken, hij reageerde daarop dat hij mij ook liever had gezien als het had gekund. Dusja, wat moet ik nou nog geloven. :=

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 18:21

Jackytje schreef:
Hoi! :wave: Ik meld me ook even in dit topic..

Sinds juni '17 heb ik een punt gezet achter de relatie met mijn eerste vriend. Deze heeft 3 jaar geduurd. We zijn als 'vrienden' uit elkaar gegaan. Na 3 maand geen contact meer te hebben gehad, besloot ik om hem toch een gelukkige verjaardag te wensen en zijn we zo weer aan de praat geraakt. Uiteindelijk besloten we om elkaar nog eens te zien en gewoon eens iets lekkers te eten samen. Nouja, dat was niet echt een goed idee.. Zo hebben we zeker nog een maand geprobeerd, en hij is nog altijd verliefd op me, maar voor mij was het echt wel duidelijk dat het nooit meer iets zou worden..

Enfin. Omdat ik wel voelde dat ik graag terug een relatie wou (en ik een beetje onder druk werd gezet door een vriend :P ) besloten om een Tinder account aan te maken. Helemaal tegen mijn principes in, maar aangezien ik geen uitgaansmens ben, leek het me nog zo gek niet. Nou, in het begin heel erg veel left geswiped. Tot ik uiteindelijk een jongen tegenkwam waarmee het wel redelijk klikte - en dat vooral door gedeelde interesses. We hebben afgesproken, maar laat ik nu eerlijk zeggen dat ik op dat moment in een slechte periode zat en me te veel heb laten meeslepen. Het is zelfs zo ver gegaan, dat het geëindigd is in een one-nightstand.. Achteraf wel spijt van, want tbh, de seks was het niet eens waard. :\ En als klap op de vuurpijl stuurde hij een week later een vulgair berichtje naar een goede vriendin van mij die ook op tinder zat als intro zin. Tja, sorry hoor, maar dat maakt al meteen duidelijk wat voor persoon je bent, en dat zoek ik dus totààl niet. Anderzijds ben ik wel weer een ervaring rijker I guess..

Maar goed, we kept on swiping en uiteindelijk kwam ik echt de match van mijn dromen tegen. Niet normaal. Good looking, met allemaal dezelfde interesses, met een Corgi (!! ik heb er zelf 2), tattoos, ... Echt, toen ik hem tegenkwam wist ik niet hoe snel ik naar rechts moest swipen. _O- En sindsdien zijn we nu al meer dan een week met elkaar aan het praten.

En het lijkt goed te gaan. Ik denk dat hij me echt leuk vind, en ik vind hem ook heel erg leuk. Maar net als ik dit topic aanklikte en wat begon te lezen hier, dacht ik "Hé, I can relate :') " Het contact dat we hebben loopt namelijk ook niet zo vlot als ik het zou willen hebben. Ik moet best lang wachten op een antwoord, we hebben niet echt diepgaande gesprekken tenzij ik het gesprek daar zelf toe leid. Verder heb ik ook al geprobeerd om af te spreken, maar het lijkt nooit te passen. I know, bad timing zo met de feestdagen en ik die eigenlijk moet studeren, maar dan nog.. Veel twijfels dus op dat vlak, en daarom wil ik hem jùist zo graag ontmoeten, omdat dat mijn gevoelens hopelijk al dan niet zou bevestigen. Normaal gezien hadden we dit weekend afgesproken, hij reageerde daarop dat hij mij ook liever had gezien als het had gekund. Dusja, wat moet ik nou nog geloven. :=

Ik denk dat als een jongen iets van je wilt dan zorgt hij er wel voor dat hij probeert te krijgen wat hij wil. Ik zou in jouw geval denk ik even afstand nemen en even afwachten wat er gebeurd. Ik hoop voor je dat het wat word het is je gegund!

Ik heb vrijdag mijn 2e date we gaan poolen. Best wel heel erg zin in.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-17 22:18

Ik zou idd ook even afwachten. Ik zou wel ouderwets zijn maar ze moeten wel een beetje jagen hoor :P

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:05

De beste wensen!

Het was me wel een nachtje.. Was laaaaat thuis. Ben te oud geworden voor dit soort uitjes :') Nu rustig bij komen met aardbeienthee en fryske dúmkes :P

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:10

Nou, ik heb gisteren echt een hele leuke man ontmoet. Niet via Tinder, maar via Happn.
We kletsten sinds kerst en gisteren 6 uur samen op de bank gekletst, geknuffeld..
Best bijzonder dat iemand 250 meter verderop kan wonen en je die nooit opgemerkt hebt.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen, maar ik geloof dat we elkaar graag weer zien.

Dus voor wie graag iets anders zoekt als Tinder, Happn is best een aanrader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:45

Oh wat leuk Femke :)

Hier wordt het iets serieuzer, ga vandaag vrienden van hem ontmoeten waarschijnlijk :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:47

Oeh, wat leuk Jolijn! hopelijk is het gezellig met zijn vrienden. Maar dat komt vast goed jou kennende!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:51

Ik hoop eigenlijk wel dat ik niet afhaak bij deze jongen...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 13:53

Ben je daar bang voor dan?
Hoe komt het dat je dan zou willen afhaken?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:01

Ik heb ook happn, maar kom zoveel tegen dat ik er niet tegen liken kan haha. Daarop wel gezien dat de mannelijke populatie toch best oké is :')

Ik praat nog steeds met de beide heren, denk deze week wat gaan doen met de jongen dichtbij en afwachten wanneer de Utrechtjongen hierheen wil komen, hij doet wel steeds super lief via de app :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:03

Mijn gevoel kan nogal snel omslaan :')
Maar tot nu toe blijft dat eigenlijk best uit. Word zelfs een beetje soft van hem...

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:23

Hebben jullie wel eens gezoend met een jongen die veel groter is dan jij bent? Dan bedoel ik meer dan 20 cm groter. Gaat dat wel goed of is het lastig als je allebei staat?