Gelukkig zijn we allemaal anders.. En ik had geen zin om paar maanden op de bank te slapen en we hadden ook absoluut geen ruzie. Ik was toen heel zwak, keuzes maken, moeilijke beslissing om huis te kopen en stress wat daar bij komt, gewoon door blijven werken etc.. Tsja, als je zwak bent dan laat je dingen eerder gebeuren
Religie vind ik dermate belangrijk dat ik dat altijd heel snel al vroeg net zoals nog een aantal cruciale dingetjes. Naar de kerk gaan is niet het probleem maar wel de gedachtegang die dan nogal veranderd van die van mij. Heeft totaal geen zin voor mij om met iemand te daten die streng gelovig is bijvoorbeeld. Kun je kortzichtig vinden, ik vind het voorkomen van teleurstellingen. Hetzelfde als dat ik niet hoef te daten met iemand die een kop kleiner is dan ik ben want dat gaat 'm toch niet worden.
Ik zou denk ik ook niet samen kunnen zijn met iemand die streng gelovig is, maar in mindere mate misschien wel. Al zou ik dan zwaar op mijn taalgebruik moeten letten
Ik heb donderdag een date! En nieteens via tinder, maar indirect wel.. ingewikkeld haha! Maar ik heb sinds vandaag zijn nummer, daarvoor heb contact en het klikt dusdanig goed via de app dat we meteen maar wat gepland hebben haha. Ben erg bebenieuwd, want als ik hem op tinder was tegen gekomen had ik hem wss niet geliked
Yvanka, had ik met mijn ex ook. Ik viel totaal niet op kale mannen etc, dus als ik moest swipen, had ik hem niet geliked.. Maar elkaar in het wild ontmoet en gepraat en was gewoon heel gezellig haha!
Voor je het weet is het donderdag, heel veel plezier alvast!
Het type man waar ik op val, een baardje/stoppels (hou zeker niet van een babyface) meestal donker haar en een atletisch lichaam, goed gebit en goede smaak in stijl hebben. Verder moet hij betrouwbaar zijn en voor zijn meisje door het vuur gaan.
Tot nu toe heb ik nog geen tinder matches waar meer in zit dat tinderen met elkaar, heb een paar leuke als matches maar die hebben het meer voor de verveling ipv. een serieus iets. Nou hoef ik natuurlijk ook niet binnen 1 week een relatie met een tinder man, maar een beetje serieus er in staan zou wel fijn zijn.
Ik heb ook wel matches die niet op zoek zijn, maar er wel voor open staan (tattooman van volgende week). Maar daar kun je opzich best leuk mee praten, en dan zijn er denk ik ook minder verwachtingen van beide kanten. En volgens mij begint tattooman me steeds leuker te vinden aan zijn praten te zien
Alja
Geplaatst: 30-01-17 10:50
DNIEZE schreef:
Verder moet hij betrouwbaar zijn en voor zijn meisje door het vuur gaan.