Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amoj schreef:Ik ben een vroegtijd.ige schoolverlater. Ben bewust gestopt met opleiding en wil komend schooljaar of volgend schooljaar weer beginnen.
Vanaf begin af aan loopt rm.c achter mij aan en leerplicht. Ik heb meermaals aangegeven wat de reden is voor het stoppen en dat ik verder geen behoefte heb aan hulp. Maar ze blijven mij lastig vallen, mails, telefoontjes, zelfs langs komen en kaarten sturen. Ik ben hier best wel een beetje zat van en heb ook al aangegeven geen contact meer te willen, maar blijkbaar dringt dat niet tot hun door.
Ik vraag me af of hun dit recht hebben of dat ik zelfs stappen kan gaan ondernemen, want ik ben het erg beu.
Morrie schreef:amoj schreef:Ik ben een vroegtijd.ige schoolverlater. Ben bewust gestopt met opleiding en wil komend schooljaar of volgend schooljaar weer beginnen.
Vanaf begin af aan loopt rm.c achter mij aan en leerplicht. Ik heb meermaals aangegeven wat de reden is voor het stoppen en dat ik verder geen behoefte heb aan hulp. Maar ze blijven mij lastig vallen, mails, telefoontjes, zelfs langs komen en kaarten sturen. Ik ben hier best wel een beetje zat van en heb ook al aangegeven geen contact meer te willen, maar blijkbaar dringt dat niet tot hun door.
Ik vraag me af of hun dit recht hebben of dat ik zelfs stappen kan gaan ondernemen, want ik ben het erg beu.
Hoe oud ben je en heb je een startkwalificatie?
APCIII schreef:Ik wilde nog iets roepen als "met een ijzerdraadje". Maar dan worden het ook eerder blokken dan plakjes.
Wellicht is het het beste voor je gemoedsrust om dan maar dure voorgesneden plakken te kopen
Chasingmood schreef:Waarom zeg je IN een land maar OP een eiland?
"Ik woon in Frankrijk"
"Ik woon op curacao"
Macs schreef:APCIII schreef:Ik wilde nog iets roepen als "met een ijzerdraadje". Maar dan worden het ook eerder blokken dan plakjes.
Wellicht is het het beste voor je gemoedsrust om dan maar dure voorgesneden plakken te kopen
Lol ja.. maar ik vind het ook fijn dat ik er gelijk geraspte kaas uit kan halen
Hoe slijp je een kaasschaaf dan?
PanamaD schreef:Wie weet dit. Ik heb geen koeltas of box en op stal geen vriezer. Nu wil ik straks ice packs mee naar stal nemen maar hoe houd ik deze min 1,5 uur nog koud voor gebruik? Ik dacht zelf misschien aan zo'n anti vries voorruit hoes. Daar de packs in en wat koelelementen en dan in een tas.
Zal dit werken? Of iemand anders nog een tip?