Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:20

Carr_friesje schreef:
Marktplaats mensen waar je om 19:30 mee afspreekt en er nu nog niet zijn... :(

Herkenbaar!!

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:22

Vriendinnen met een kinderwens, die over niets anders meer praten dan over: eisprong, temperaturen, ovulatie en ongesteld zijn... :# :x

Plus ik ben een beelddenker, ik zie die zielige kerels onder dwang hun kunstje doen :') :') :')

Ik heb ook een kinderwens, maar please ga gewoon ne*ken... _O- :wave:

En ja... ze kennen mij, dus hun informatievoorziening wordt gelukkig al minder.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:24

SG1985 schreef:
Ik heb ook een kinderwens, maar please ga gewoon ne*ken... _O- :wave:

:') _/-\o_ _O-

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:04

De lompe reacties van mensen als je vertelt dat je ongerust bent over iemand.
Nee nu voel ik me beter... -O-

Questquedit

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:07

Dat op een smal fietspad met struiken en bomen aan weerszijden in de bocht mensen gaan inhalen -O- Dat gebeurt al regelmatig, maar vandaag werd er ook nog naar mij geschreeuwd terwijl ik expres rustig reed op mijn helft van die bocht

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:53

>;) Dat mensen nog steeds gewoon je drinken op drinken waar je naam op staat....omdat er niks anders is...lekker excuus en bedankt! (heb nu sterk de neiging iets vies in die fles te doen :)) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:59

Plas erin }:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:50

Zout

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 00:28

Dat reisvaccinaties zo onmogelijk duur zijn. En er niks wordt vergoed door mijn verzekering.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 01:05

Aan dat ik weer moet werken, 5 dagen aan een stuk, en 3 ochtenddiensten heb.. hallo 5.00 opstaan.. en bij eentje ervan zelfs om 4.30. Onchristelijke tijden :x

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 03:24

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik weer moet werken, 5 dagen aan een stuk, en 3 ochtenddiensten heb.. hallo 5.00 opstaan.. en bij eentje ervan zelfs om 4.30. Onchristelijke tijden :x

Mijn werk begint om 4 uur sochtends :’) ben je wel op tijd klaar!

Ik erger mij aan het verkeer...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:36

xPabloBokt schreef:

Dagelijkse kost voor mijn man. En die is net zo laat of zelfs later thuis dan ik met mijn kantoorbaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:25

xPabloBokt schreef:

Welkom in de grote mensen wereld.. :roll: Rijke kerel zoeken, hoef je niet meer te werken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:26

Nou nou, kom zeg. Ik snap gerust dat dat wel eens frustrerend is. Ik werk ook dergelijke tijden en ik sta ook af en toe op met het idee: poedersuiker, wat zou ik veel liever blijven liggen. Dat heeft niets te maken met niet willen werken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:28

Heb net 3 weken gebroken diensten achter de rug en nu was ik net in een ritme is collega weer terug van vakantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:37

DeMolenhoek schreef:
Nou nou, kom zeg. Ik snap gerust dat dat wel eens frustrerend is. Ik werk ook dergelijke tijden en ik sta ook af en toe op met het idee: poedersuiker, wat zou ik veel liever blijven liggen. Dat heeft niets te maken met niet willen werken.

Nou sorry, maar als je werk (en bijbehorende tijden) zo'n ergernis is moet je misschien iets anders gaan doen ;) In dit topic gaat het immers over ergernissen.. Iedereen wil wel eens blijven liggen, maar ergernis? :n

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:16

Christus zeg, Bokt op z'n smalst weer dit :') ik werk keihard voor m'n geld en ik doe het 9 van de 10 keer gewoon met plezier. Af en toe heb ik gewoon eens geen zin en erger ik me eraan dat ik zo vroeg uit bed moet. Ik ben absoluut geen ochtendmens en krijg dan geen hap door m'n keel dus sta dan bijna altijd op een lege maag te werken. En mensen onderschatten het werk bij de McDonald's vaak, maar dat kan echt zwaar zijn.

's Ochtends vroeg 10km moeten fietsen is trouwens ook niet altijd een pretje.

Maargoed, ik zal maar gewoon net doen alsof ik altijd zin heb in m'n werk en het fantastisch vind om om 4.30 uit bed te moeten. :+

Edit: en "misschien gewoon iets anders gaan doen". Ik heb me 3 maanden suf gesolliciteerd op andere banen, dichterbij en met fijnere tijden, maar die waren of al voorzien, of reageerden gewoon niet. En ik ga in september gewoon weer en opleiding doen. "Even een andere baan zoeken" zit er soms gewoon niet in en dan is het tanden bijten. Ergernissen horen daar gewoon bij.

Er zit hier iemand in het topic die ik dagelijks zie losgaan over haar collega's en de bijbehorende ergernissen. Moet die dan ook maar "even iets anders gaan zoeken"? :)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:19

Ik vind 04:30 opstaan ook een onchristelijke tijd hoor :wow: snap heel goed dat je je daar aan ergert! En dat andere mensen ‘nog eerder moeten opstaan’ maakt het voor jou ook niet minder erg, snap zulke reacties nooit zo goed.

Ik erger me eraan dat er vrij weinig te doen is op stage en ik nu een beetje alle ‘rotklusjes’ voor mijn voeten geworpen krijg die niet eens bij mijn opleiding horen.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:22

Ik erger me aan mijn buurman die op mijn vrije dag besloten heeft in de tuin aan het klussen te gaan om 8 uur s'ochtends met een of andere schuurmachine of elektrische zaag.. Ik sliep laat en zou graag nog een uurtje verder slapen buurman...

Ik dacht hij zal zo wel klaar zijn maar nee..

En ik vind 4.30 opstaan ook geen chille tijd en zou dan ook iedere ochtend geïrriteerd zijn hahaha. Met mijn oude werk vroege diensten was 6 uur opstaan. Vond dat al vreselijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:31

xPabloBokt schreef:
Er zit hier iemand in het topic die ik dagelijks zie losgaan over haar collega's en de bijbehorende ergernissen. Moet die dan ook maar "even iets anders gaan zoeken"? :)

Ja ik ben daar heel simpel in.. Ik had collega's die ook zo vaak zaten te zeiken over vanalles en nog wat op het werk.. Ik zei dan steeds maar weer dat ze hier niet hoeven te werken. Je hebt daarin gewoon een keuze, in deze tijd is het helemaal niet nodig om een rotbaan te hebben, er zijn zoveel kansen en mogelijkheden. Juist in deze tijd moet je daar gebruik van maken als je iets wil :j

En 430 opstaan, dan ben je ook 's middags lekker op tijd weer vrij ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:37

Relaxed schreef:
xPabloBokt schreef:

Ja ik ben daar heel simpel in.. Ik had collega's die ook zo vaak zaten te zeiken over vanalles en nog wat op het werk.. Ik zei dan steeds maar weer dat ze hier niet hoeven te werken. Je hebt daarin gewoon een keuze, in deze tijd is het helemaal niet nodig om een rotbaan te hebben, er zijn zoveel kansen en mogelijkheden. Juist in deze tijd moet je daar gebruik van maken als je iets wil :j

Je hebt je punt denk ik wel gemaakt nu?
>;)
Jij hoeft niet voor een ander te bepalen waar iemand zich wel of niet aan mag ergeren.
Drammen, daar erger ik me dan weer aan.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:39

Relaxed schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik zit alleen niet zo vaak te zeiken over vanalles en nog wat op het werk, dat is het verschil. En er is genoeg te zeiken over dit werk :+ maar daar hoor je me niet over.. :)

Ik persoonlijk heb gewoon echt niks met zo vroeg opstaan. En daarom erger ik me er soms aan dat ik er zo vroeg uit moet. Net zoals bij bijvoorbeeld een relatie lijkt het me dat je je niet nooit ergens aan ergert als je een baan hebt. Als ik me een keer aan mijn vriend erger ga ik toch ook geen nieuwe zoeken. :+
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 12-06-18 09:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:40

Anoniem schreef:
>;)
Jij hoeft niet voor een ander te bepalen waar iemand zich wel of niet aan mag ergeren.

Bemoeials, wat een ergernis.. :roll:

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:42

Voor 5 uur ‘s ochtends opstaan is knap.
Zeker in de winter.
Enige keer dat ik met plezier zo vroeg opsta is om op vakantie te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:44

Relaxed schreef:
Anoniem schreef:
>;)

Bemoeials, wat een ergernis.. :roll:

Ja echt, ga je mij een bemoeial noemen?
_O- _O- _O-
Ga alsjeblieft je ochtendhumeur (of karakter) lekker op een ander botvieren