Carr_friesje schreef:Marktplaats mensen waar je om 19:30 mee afspreekt en er nu nog niet zijn...
Herkenbaar!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Nou nou, kom zeg. Ik snap gerust dat dat wel eens frustrerend is. Ik werk ook dergelijke tijden en ik sta ook af en toe op met het idee: poedersuiker, wat zou ik veel liever blijven liggen. Dat heeft niets te maken met niet willen werken.
xPabloBokt schreef:Er zit hier iemand in het topic die ik dagelijks zie losgaan over haar collega's en de bijbehorende ergernissen. Moet die dan ook maar "even iets anders gaan zoeken"?
Relaxed schreef:xPabloBokt schreef:Er zit hier iemand in het topic die ik dagelijks zie losgaan over haar collega's en de bijbehorende ergernissen. Moet die dan ook maar "even iets anders gaan zoeken"?
Ja ik ben daar heel simpel in.. Ik had collega's die ook zo vaak zaten te zeiken over vanalles en nog wat op het werk.. Ik zei dan steeds maar weer dat ze hier niet hoeven te werken. Je hebt daarin gewoon een keuze, in deze tijd is het helemaal niet nodig om een rotbaan te hebben, er zijn zoveel kansen en mogelijkheden. Juist in deze tijd moet je daar gebruik van maken als je iets wil
En 430 opstaan, dan ben je ook 's middags lekker op tijd weer vrij
Relaxed schreef:xPabloBokt schreef:Er zit hier iemand in het topic die ik dagelijks zie losgaan over haar collega's en de bijbehorende ergernissen. Moet die dan ook maar "even iets anders gaan zoeken"?
Ja ik ben daar heel simpel in.. Ik had collega's die ook zo vaak zaten te zeiken over vanalles en nog wat op het werk.. Ik zei dan steeds maar weer dat ze hier niet hoeven te werken. Je hebt daarin gewoon een keuze, in deze tijd is het helemaal niet nodig om een rotbaan te hebben, er zijn zoveel kansen en mogelijkheden. Juist in deze tijd moet je daar gebruik van maken als je iets wil
En 430 opstaan, dan ben je ook 's middags lekker op tijd weer vrij
Relaxed schreef:Anoniem schreef:Je hebt je punt denk ik wel gemaakt nu?
![]()
Jij hoeft niet voor een ander te bepalen waar iemand zich wel of niet aan mag ergeren.
Drammen, daar erger ik me dan weer aan.
Bemoeials, wat een ergernis..