Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:42

miszeva schreef:
Yv_ mooie kleur!!

Ik heb vandaag een bericht geschreven over een struisvogelboerderij in Zuid-Afrika. We hebben ook een struisvogelrace bijgewoond :) In het artikel staat een filmpje van de race :)http://hetleefvaneef.nl/struisvogelboerderij-struisvogelrace-zuid-afrika/

Awh, zo schattig! En ik kan me voorstellen dat het iets heel anders dan koeien in de wei is, haha.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:35

Wat een gaaf kleurtje Tazzey! Vooral mat vind ik hem erg leuk staan. (:

Er staat een nieuw artikel op mijn blog online over fictionele personages en mijn liefde ervoor. (En volgens mij is dit niet bepaald een goedlopende Nederlandse zin, maar dat negeren we maar even.)
LET'S TALK ABOUT... Fictionele personages.

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:26

Ik heb vandaag voor het eerst in een lange tijd weer een nieuwe post online gezet. Over alle dingen die ik zat ben.

Ik ben het zat.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:07

Haha, Angela, heel herkenbaar! Af en toe heb ik ook echt even een paar dagen "rouwen" nodig als iemand in een boek doodgaat of je aan het einde van een serie bent.

Ik ben een beetje moe van de introweek in Wageningen, ahum... Dus gewoon even een post met wat fijne foto's. :D
A Sunny Afternoon in the Garden

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:45

HippoLogic schreef:
Ik ben dol op fruit en groent-fruit sapjes. Ik heb geen blender (ik hou niet van die dikke structuur). Een sapje is zo gemaakt en lekker en gezond. Ik weet niet waarom, maar soms vergeet ik dat ik een juicer heb, zo'n blog als de jouwe herinnert mij eraan om weer de juicen. Dank je, Conchita en Willemijn!

Mijn blog een vervolg op de vorige: 5 tips voor een goede band met je paard

Graag gedaan! Heb je al een sapje gemaakt *\o/* ?

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:46

_Sillebil schreef:
Ik heb (gisteren al) een nieuw artikel gepubliceerd over vijf films die een enorme hype waren. (':
https://angelingreek.blogspot.nl/2015/08/5-films-die-een-hype-waren.html

Smoothies zijn erg lekker, helaas heb ik geen blender en met de staafmixer blijft alles erg dik van structuur. Ik geloof dat ik binnenkort maar eens een blender moet gaan aanschaffen.

Wij gebruiken ook gewoon een staafmixer

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:49

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:45

Ik had het filmpje al gezien, erg leuk! Hoewel een bezoek aan de tandarts bij niet samengaat met ontspanning. :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 06:26

sietje22 schreef:

Graag gedaan! Heb je al een sapje gemaakt *\o/* ?[/quote]
Ja!!! Gisteren appel, selderij gemberwortel en vandaag appel citroen spinazie (dat wordt zo mooi groen).

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 08:57

@Hippologic Oeh, dat klinkt heel lekker :9 :9 :9

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:07

Njum, klinkt goed inderdaad Hippologic!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 10:56

Klinkt goed. Ik heb gisteren weer de "Inge-havermout" gemaakt maar dit keer met perzik :9

Ik heb vandaag weer eens iets anders dan nagellak. De Kaviar Gauche for Catrice Blurring Powder Pearls. Het staan al een eeuwigheid hier en ik vergeet er iedere keer een artikel over te schrijven.

maralou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:27

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:21

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:10

Hihi, leuk Tazzey! Dat is ook lekker denk ik! :)
Mooi trouwens, dat doosje met die parels, ziet er heel chique uit, terwijl het toch niet duur was!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:16

Ik gebruik al jaren de météorites peals van Guerlain, vind ze zó mooi en fijn. Heb ook nog geen ander merk gezien die dat effect kan evenaren. Die van TBS zijn redelijk, maar lang niet zo mooi als die van Guerlain. Maargoed, dan praat je ook wel over een totaal andere prijsklasse.

Vind deze wel bijzonder, zo wit. Zou het zelf als highlighter niet snel aanschaffen, vind de pressed dan veel fijner werken. Verpakking ziet er wel heel gaaf uit!

Wat een leuk idee is dat Sillebil! Ik zou met de beginnende letter van mijn achternaam (B) echt 0 schrijvers weten _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:50

Ik gebruik zelf momenteel Bobbi Brown Highlighter Bricks. Het was meer een alternatief om het als highlighter te gebruiken ipv over het hele gezicht want daar is hij echt niet goed voor.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:59

Heb weer wat blogs gelezen :j

Die pompoenen groeien wel mooi zeg, happypaardje!

Met 9 vind ik dat je toch nog veel hebt kunnen verzinnen. Meestal als ik een boek lees, vergeet ik al snel de schrijver. :o

Leuke actie hoor, maralou! :)

Gisteren een Ask my anything gedaan, geen respons op. Niet echt voor herhaling vatbaar in elk geval. :')

Jongens, ik vind mijn blog niet interessant. Meeste mensen hebben toch al gauw een onderwerp waarover zij bloggen, en ik blog meer random. :') Er is een onderwerp dat ik kán bespreken, maar die ik liever niet bespreek ivm toekomstige baan etc. Wat vinden jullie? Eerlijke meningen uiteraard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:00

Yv_ schreef:
Wat een leuk idee is dat Sillebil! Ik zou met de beginnende letter van mijn achternaam (B) echt 0 schrijvers weten _O-

Dankje! Het is niet mijn idee hoor, velen bloggers doen het. :j Ik had inderdaad ook het probleem dat ik heel weinig schrijvers met de beginletter S kon, dus ik paste de vraag een beetje aan. :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:03

Yv_ schreef:
Ik gebruik al jaren de météorites peals van Guerlain, vind ze zó mooi en fijn. Heb ook nog geen ander merk gezien die dat effect kan evenaren. Die van TBS zijn redelijk, maar lang niet zo mooi als die van Guerlain. Maargoed, dan praat je ook wel over een totaal andere prijsklasse.

Die van Guérlain zie ik altijd in de winkel liggen, ik vind ze zo mooi <3

Zelf heb ik die van The Body Shop, zijn ook ontzettend mooi. Alleen vind ik pareltjes zó vervelend werken - ze blijven altijd in mijn penseel hangen hihi :=

Afbeelding

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:15

Pearls zijn altijd prachtig maar ze werken inderdaad niet het fijnst. De Oriflame vond ik echt prachtig maar helaas té donker en hij stond te lang dus heb ik ze weg moeten gooien. ;(

Afbeelding

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:51

Nayomie schreef:
Gisteren een Ask my anything gedaan, geen respons op. Niet echt voor herhaling vatbaar in elk geval. :')

Jongens, ik vind mijn blog niet interessant. Meeste mensen hebben toch al gauw een onderwerp waarover zij bloggen, en ik blog meer random. :') Er is een onderwerp dat ik kán bespreken, maar die ik liever niet bespreek ivm toekomstige baan etc. Wat vinden jullie? Eerlijke meningen uiteraard :)

WAt een teleurstelling van die Ask me Anything. Ik zou het ook niet aandurven.

Mijn blog gaat behoorlijk random qua bezoekers. Nou ja randowm, dat is niet waar: als ik iets post gaat het erg goed en de dag erop ook nog (maandag en dinsdag ging het super qua bezoekers) en gister en vandaag zakt het dan weer in. Ik heb maar 2x per week tijd, dus ik moet het er maar mee doen voor nu. :P

Je kunt onder een pseudoniem gaan bloggen, maar dan moet je je SM ook onder dat pseudoniem opbouwen. Je kunt ook nog even random doorbloggen en zien hoe je blog zich ontwikkelt. Ik merk zelf dat ik na 8,5 maand 2x per week bloggen toch andere onderwerpen heb dan ik in het begin had. Hoe lang ben jij bezig met je blog?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:57

Precies, dat is vaak wat lastiger. Alhoewel, op zich gaat het wel enigszins goed qua publiek opbouwen. Meeste vaste lezers komen van wordpress zelf. Toch lijkt het me niet handig om dat te doen. Wellicht een andere keer onder een andere blognaam.
Ik zal even voor je kijken! Begin juli ben ik begonnen met actief te bloggen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:15

Wat is het onderwerp waar je evt. over zou willen bloggen dan?