Volgens mijn buienapp gaat het hier rond half 10 regenen. Maar het is al wel behoorlijk donker.
Lous
Geplaatst: 08-09-13 20:24
Hier wat wolkjes, verder blauwe lucht. Heerlijk weer geweest vandaag met af en toe een wolk voor de zon, maar verder droog en veel zon.
quartel
Geplaatst: 08-09-13 21:10
ik geloof het zelf bijna niet maar..................
Ik sta net in de tuin een peukie te roken....... en kijk een beetje naar de zwarte lucht die er hier aan komt............. Zie ik daar precies tussendoor een felle vallende ster voorbij komen
Ik heb om half negen Buienradar nog geraadpleegd voor het weer later op de avond. De 2 - uurs verwachting, de 3 - uurs verwachting EN de 24 - uurs verwachting ... op geen van alle enige regen van betekenis voor ons en wat denken jullie ?
Het stortregent hier nu ! Echt enorm hard !!
M'n arme ezels... die staan achterop het land en kunnen niet naar huis
Ik ga dus maar even door de bui heen baggeren om ze op te halen
Jemig, sterkte met baggeren, Tante!! Hier is het vooralsnog droog, maar er lijkt een bui aan te komen. We zullen zien. Volgens mij krijgt het westen het flink voor z'n kiezen later vanavond.
Morgen verwachten ze regen, hagel en onweer in het midden van het land. Ben benieuwd...
Shirley
Geplaatst: 08-09-13 22:37
Baal als een stekker ... arme beestjes Nu is het eventjes droog, maar het wordt toch de hoogste tijd ...
Ben benieuwd wat er morgen op het programma staat, hopelijk wordt het dan wat eerlijker verdeeld
Er komt nog meer aan, Tante!!! Voor jou dan. Wat ik op BR aan zie komen. Ik kijk niet naar de voorspelling, maar naar het verloop tot nu toe en volg het pad dan een beetje.
Tja, wel sneu voor ze dat het nu is. Het is best fris buiten ook en dan die regen... Terwijl het 3 dagen geleden nog 30 graden was!!
Hier zou het volgens buienradar maar een half uurtje regenen met onweer. Geen onweer gezien en het regent al 2 uur non-stop vrij stevig! Ik vertrouw buienradar niet meer
gohya
Geplaatst: 08-09-13 23:10
Het weer zit vol verrassingen,en de weermannen/vrouwen ook. Hier nog steeds droog,geen druppel meer gevallen.