Varekaj schreef:Ik kom even terug uit meeleesmodus. Heb tijdje terug online een wedstrijdjasje gekocht, dat zou via pakketpost geleverd worden. Omdat onze deurbel vooraan zit aan de straatkant maar de voordeuren van ons woningblok zitten achterin, had ik bij de extra info vermeld "aanbellen op naam XXX, voordeur zit achteraan, geduld aub ontvanger is minder mobiel". Mijn vriend was namelijk de hele dag thuis, maar hij zat sinds 2 dagen ervoor in de gips met een voet en was dus wat langzamer.
Goed, dag van levering. 's Middags nog niks gehad, maar er werd volgens de volgcode geleverd tot 18u30.
18u20, ik kom thuis en zie net een man met een pakket in een camionette stappen van het verzendbedrijf. Snel erheen, pakketje aangenomen en verhaal gehaald. Wat een boer van een bezorger bleek dat zeg! Hij had aangebeld en mijn vriend had gezegd "paar minuutjes geduld, kom maar naar de deur achteraan ik doe zo open maar ik loop op krukken". Verteld de bezorger doodleuk dat hij geen tijd heeft voor dat soort flauwekul en dat ik volgende keer mijn pakket op een normale plek moet laten bezorgen, dat hij geen tijd heeft voor dit soort grappen.
Heb het bedrijf niet gemaild, maar twijfel nu heel erg om ooit nog via deze firma wat te laten bezorgen eerlijk gezegd.
Nou ik begrijp zo'n bezorger ook wel, die heeft in deze drukke tijden wel iets anders te doen dan een puzzelrit uit te stippelen voor het afleveren van een pakje en als je dan in een volgende reactie uitlegt, hoe je wel niet bij jullie huis kan komen, nou dan word ik al moe van de uitleg. Volgens mij is dit vast niet de eerste keer dat het bezorgen van iets stroef verloopt met zo'n ingewikkeld adres.