K had laatst ook een 'chill' broek meegenomen, maar zat dubbel op t hangertje, heb een s'je en was iets van xxl, ging ik helaas niet passen.
Achteraf wel gehouden, want ik kon hem aansnoeren, en das lekker met een kop thee ziek op de bank, lekkere losse broek
Aranel
Geplaatst: 09-08-16 15:33
Dat is inderdaad wel lastig bij Primark, dat de maat op de hanger niet klopt met de maat in het kledingstuk zelf. Ik ben gisteren ook even in Almere geweest. Alleen in de Primark, want de rest van dat centrum wil je toch niet dood gevonden worden zo sfeerloos.
De posters hangen trouwens al op het gebouw waar de Primark Zwolle komt maart 2017 gaat ie open volgens mij.
Vraagje, weet iemand wat die kleine handbagage koffertjes kosten bij de primark? Wil er toch wel graag een hebben. Niet heel duur toch?
SincereQ
Geplaatst: 14-08-16 21:25
Miesemuisje schreef:
hebben ze nog zomerkleding bij de Primark? (ik ga naar Enschede) We hebben toch nog een vakantie geboekt en heb nu toch nog wat zomerdingen nodig
Ik was er vrijdag, zelf had ik het niet nodig dus niet heel goed op gelet en de hoek waar dat normaal hangt overgeslagen. Zag wel aantal leuke topjes zonder mouw naast de roltrap en mijn zus heeft ook een aantal leuke gescoord nog. Bikini's in overvloed, mocht je die ook nog willen.
Lous
Geplaatst: 14-08-16 21:27
De bikini's van de Primark vielen hier na 1/2 keer zwemmen al bijna uit elkaar. Oftewel stof lubberde erg uit en de kleuren vervaagden al snel.
Heb echt té veel hilarische Grumpy Cat dingen gekregen. Ik kan nou in m'n GC-pyjama met GC-ondergoed en GC-sokken op de bank zitten, tussen m'n GC-kussens. Hoe awesome is dat