Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:07

Herkenbaar.
Een bitfitter die het niet over bitten had, maar een ander onderwerp en wat ze zij wel fout had.
Ik gaf haar de juiste info, door dat merk zelf gegeven, en toen was het ook niet goed.

1 makkelijke gegeven, weet je ook weer welke bitfitter je nooit meer wilt en ook welke je niet adviseert aan andere.
Want als die alle informatie op die manier gebruikt weet ik niet of het fitten wel zo goed gaat of ook op hoe ze het zelf had bedacht.

FennyPower

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:31

Ik vind het jammer dat ik niemand in de familie heb waar ik mijn verhaal even kan delen om te checken of het netjes is om voor te lezen op de crematie.
Ik wil het nog voor mijzelf houden tot het moment van voorlezen.

Maar zou het zo graag laten checken op spelfouten.. :(
En misschien is het wel te lang.. geen idee ..

Marije_97

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:39

FennyPower schreef:
Ik vind het jammer dat ik niemand in de familie heb waar ik mijn verhaal even kan delen om te checken of het netjes is om voor te lezen op de crematie.

Doe wat jij goed vind en waar jij je fijn bij voelt. Je kunt ai vragen om te controleren op fouten of eventueel herschrijven op een bepaalde manier die jij wenst.

Laat je niet leiden door de gedachte dat je het met niemand kan delen, het moet voor jou goed voelen. Wat een ander daar van denkt doet er niet toe :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:42

Het is jou stukje, uit jouw hart geschreven.
Dus ja dat is goed!

Spelfouten daar is chatgpt goed in.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:52

De hoeveelheid haren die 7 katten waarvan 4 langharig door het huis verspreiden. Soms vraag ik me af hoe het kan dat ze nog niet kaal zijn met wat ik iedere dag opruim.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:52

FennyPower schreef:

Je schrijft zoiets uit je hart dus is altijd goed dus niet twijfelen!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:24

Bloemetje75 schreef:
De hoeveelheid haren die 7 katten waarvan 4 langharig door het huis verspreiden. Soms vraag ik me af hoe het kan dat ze nog niet kaal zijn met wat ik iedere dag opruim.

Nou ja, zeg dat.
Jij zegt het nu en ik denk het wel eens haha.
Elke dag haren.
En dan heb ik hier een kat met stof allergie , drama

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:27

Hoe mijn vriend de nieuwe woning heeft achtergelaten :+

Ik denk als je klaar bent met laminaat, zorg dat dan alles uit de weg is zodat we vandaag echt makkelijk kunnen over verhuizen :+

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:37

Prikkelbare darmen, herrie muziek van de buren en rooklucht van de buren, goede combinatie voor overprikkeling jeetje.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

Bloemetje75 schreef:

Die van mij is ook echt in de plofrui op het moment, niet te doen :=

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:27

Bloemetje75 schreef:

Ik vraag me dat af voor mezelf, ik haal elke keer na borstelen van mijn haar zoveel losse haren eruit dat ik me ook afvraag waarom ik niet kaal ben. :=
Merk alleen dat mijn paardenstaart wat dunner aanvoelt maar dat is vergeleken met een aantal jaren terug dus over een langere periode.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:34

Fennypower wat mooi dat je iets wil voordragen.
En zoals anderen al schrijven,het komt uit je hart dus het is goed.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:48

Foaly schreef:
Bloemetje75 schreef:

Die van mij is ook echt in de plofrui op het moment, niet te doen :=

Plofrui _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:23

DuoPenotti schreef:
Marcella schreef:
Kooi-eieren dan gaat het om leg batterij kippen in kleine kooien.

Citaat:
Code 3: koloniehuisvesting
De koloniehuisvesting is in plaats gekomen van het kooisysteem (legbatterijen). Deze zijn sinds 2012 verboden, omdat ze niet voldeden aan de eisen voor dierenwelzijn. Koloniehuisvesting heeft kooien met 30 tot 60 kippen. Hierbij hebben de kippen meer ruimte dan in de oorspronkelijke legbatterijen. Deze eieren zijn meestal niet in doosjes in de winkel verkrijgbaar, maar gaan naar de verwerkende industrie. Ook kunnen ze soms in andere winkels of landen voorkomen

Bron:Voedingscentrum

Ah thanks! Ik vond vanmorgen niets met Google maar zie nu ook dat ik kook ipv kooi las :=

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:59

Autosleutel is kapot en m'n vriend geeft mij de schuld omdat dit waarschijnlijk is gebeurd tijdens de APK van mijn auto (batterij vervangen) en mijn autosleutel in een hoesje zit wat blijkbaar lastig te verwijderen is.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:37

O en dan is het jouw schuld?
En waarom dan?
Is toch de schuld vd fabrikant van die fijne sleutel, niet jouw schuld.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:42

TheNovelist schreef:
Autosleutel is kapot en m'n vriend geeft mij de schuld omdat dit waarschijnlijk is gebeurd tijdens de APK van mijn auto (batterij vervangen) en mijn autosleutel in een hoesje zit wat blijkbaar lastig te verwijderen is.

Das niet lief. -O- -O-

Over dat online "haat".. ik snap mensen op sm sowieso niet. Ook al die oordelen, met ongelukken enzo, draait mn maag van om. Maar inderdaad ook met semi professionele en professionele paardenmensen, hoeveel fouten er wordt gemaakt en ooooow wee als je niet "oehhh en ahhhh" zegt.

Een bitfitter die ongebroken trens, een stang noemt. -O- :n

Mijn humeur is enorm in elkaar geploft.
Hormonen, omstandigheden, werken niet echt mee.

Het naar mn man moeten schreeuwen als een Kenau, omdat hij stokdoof is en zn gehoorapparaten niet in heeft _-:( werkt ook niet mee. :evaw:

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:59

Mijn humeur doet met je mee, 2 uur pokkeherrie van buur, die met noise wel te dempen was, denk je dat die eindelijk de hort op is: nee hoor, staat ie buiten te ouwehoeren met muziek hard aan en wat glazig te kijken. Dan heb ik echt geen zin daarmee een praatje te maken hoor, zit nu even bij ouders met overleg bij hun ff te ontprikkelen, maar jeetje, hakte er harder in dan ik dacht.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:04

cissy schreef:
O en dan is het jouw schuld?
En waarom dan?
Is toch de schuld vd fabrikant van die fijne sleutel, niet jouw schuld.

Ik had zelf een hoesje besteld voor om de sleutel, is dus niet van de fabrikant. Maar tijdens de APK vervangen ze je batterij, en we denken dat het zo lastig was om de sleutel er uit te halen dat ze hebben lopen trekken aan de sleutel zelf, is een soort klapsleutel. Lijkt dat er uiteindelijk een scheur in gekomen is en gisteren viel die er uit.
Niet eerder opgevallen dat er iets kapot was, dus durf ook niet met 100% te zeggen dat het door de garage komt want apk was 2 maanden geleden, maar hij vind het dus mijn schuld omdat ik een hoesje eromheen heb gedaan :')

Afbeelding

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:56

Koop je een trampoline met goede reviews. Springt binnen het jaar al de eerste veer kapot. Nieuwe veren gekocht, ondertussen heb ik er al 4 moeten vervangen. (Binnen 1,5 jaar) Komen we er vandaag achter dat een haakje waar de veer aan hangt ook stuk is. Dat is niet te vervangen.

Afbeelding

En allebei de kinderen zwaar overprikkeld. Ik ondertussen ook.
Op dit moment mis ik dus echt een man die zegt: ga lekker zitje schatje, ik regel het eten wel.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:17

wyoming schreef:
Koop je een trampoline met goede reviews. Springt binnen het jaar al de eerste veer kapot. Nieuwe veren gekocht, ondertussen heb ik er al 4 moeten vervangen. (Binnen 1,5 jaar) Komen we er vandaag achter dat een haakje waar de veer aan hangt ook stuk is. Dat is niet te vervangen.

[ Afbeelding ]

En allebei de kinderen zwaar overprikkeld. Ik ondertussen ook.

Ooww wat rukkk

Welkoop verkocht toen ook heel veel.
Van een klant kregen we toen de hele tijd klachten terug.
Uit eindelijk heeft het bedrijf van de trampolines een nieuw model gestuurd.

Sommige zijn echt maandag ochtend producten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:30

Overlast van de buren is schijt irritant. Daar zou ik mij vandaag in iedr geval ook zwaar aan ergeren.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:50

Mijn hond die op geen enkele manier zijn ‘smakelijke’ kauwtablet van AdTab wil eten :n

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:02

Moska schreef:
Mijn hond die op geen enkele manier zijn ‘smakelijke’ kauwtablet van AdTab wil eten :n

Helpt soms om hem een nachtje tussen de brokken te leggen zodat die de geur opneemt. Hij zou eventueel ook verkruimeld mogen worden maar dan moet die dat wel allemaal opeten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:09

Achterin z'n keel duwen. Heb ik ook gedaan want de mijne vrat ze ook niet op en tussen de brokken werd het eruit gewerkt.