Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FennyPower schreef:Ik vind het jammer dat ik niemand in de familie heb waar ik mijn verhaal even kan delen om te checken of het netjes is om voor te lezen op de crematie.
Ik wil het nog voor mijzelf houden tot het moment van voorlezen.
Maar zou het zo graag laten checken op spelfouten..![]()
En misschien is het wel te lang.. geen idee ..
FennyPower schreef:Ik vind het jammer dat ik niemand in de familie heb waar ik mijn verhaal even kan delen om te checken of het netjes is om voor te lezen op de crematie.
Ik wil het nog voor mijzelf houden tot het moment van voorlezen.
Maar zou het zo graag laten checken op spelfouten..![]()
En misschien is het wel te lang.. geen idee ..
Bloemetje75 schreef:De hoeveelheid haren die 7 katten waarvan 4 langharig door het huis verspreiden. Soms vraag ik me af hoe het kan dat ze nog niet kaal zijn met wat ik iedere dag opruim.

Bloemetje75 schreef:De hoeveelheid haren die 7 katten waarvan 4 langharig door het huis verspreiden. Soms vraag ik me af hoe het kan dat ze nog niet kaal zijn met wat ik iedere dag opruim.
DuoPenotti schreef:Marcella schreef:Kooi-eieren dan gaat het om leg batterij kippen in kleine kooien.Citaat:Code 3: koloniehuisvesting
De koloniehuisvesting is in plaats gekomen van het kooisysteem (legbatterijen). Deze zijn sinds 2012 verboden, omdat ze niet voldeden aan de eisen voor dierenwelzijn. Koloniehuisvesting heeft kooien met 30 tot 60 kippen. Hierbij hebben de kippen meer ruimte dan in de oorspronkelijke legbatterijen. Deze eieren zijn meestal niet in doosjes in de winkel verkrijgbaar, maar gaan naar de verwerkende industrie. Ook kunnen ze soms in andere winkels of landen voorkomen
Bron:Voedingscentrum
TheNovelist schreef:Autosleutel is kapot en m'n vriend geeft mij de schuld omdat dit waarschijnlijk is gebeurd tijdens de APK van mijn auto (batterij vervangen) en mijn autosleutel in een hoesje zit wat blijkbaar lastig te verwijderen is.
werkt ook niet mee.
cissy schreef:O en dan is het jouw schuld?
En waarom dan?
Is toch de schuld vd fabrikant van die fijne sleutel, niet jouw schuld.

wyoming schreef:Koop je een trampoline met goede reviews. Springt binnen het jaar al de eerste veer kapot. Nieuwe veren gekocht, ondertussen heb ik er al 4 moeten vervangen. (Binnen 1,5 jaar) Komen we er vandaag achter dat een haakje waar de veer aan hangt ook stuk is. Dat is niet te vervangen.
[ Afbeelding ]
En allebei de kinderen zwaar overprikkeld. Ik ondertussen ook.