Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Daenerys schreef:Ja hoor, ik geef altijd koffie aan bijvoorbeeld de glazenwasser of als iemand een klus komt doen. Ben zelf ook een koffieleut dus ik weet dat dat altijd wel gewaardeerd wordt![]()
Maar ik vond dit wel brutaal. En extra irritant omdat de keuken boven is en ik hoogzwanger de trap weer op moest terwijl ik net beneden was
MyWishMax schreef:juval schreef:oei, die foto hierboven![]()
ergernis dat ze die flessen wasverzachter zo glad maken. Uit mijn handen laten flikkeren... het ruikt wel lekker in de bijkeuken nu.
Heel herkenbaar, vloer wordt ook nog spekglad
Of die doppen die niet goed afsluiten!
pjer schreef:beide paarden hebben al weken mijt aan vooral 1 been. Ik heb al 3x gewassen met sebacil en toen dat op was ook al 3x gewassen met bye mite. maar het is nogal hardnekkig. Dat of ik doe echt iets niet goed met wassen. Heb nu de sokken (beschaafd sokje, geen tinker sok of zo) er maar af gehaald en alle korstjes weggepeuterd en dan vanaf nu maar even om de dag dat ene been wassen.
Kaitlyn schreef:Ik ben net 10 jaar ouder geworden in 10 minuten.
Zat boven te werken en hoor uit het raam intense hoest, kots en kokhals geluiden. Kon niks zien op de parkeerplaats, dus liep toch maar naar beneden.
Puppy aan het stikken.![]()
Mijn vriend was aan het “trainen” met hem en hij had zich verslikt in een brokje die in zijn luchtpijp geschoten was. Alles uit de kast getrokken met wat je zelf kan maar deed niks. Vriend was al dierenartsen aan het bellen, maar werd tot 2x toe vrolijk doorverwezen naar de volgende (HALLO EEN PUP VAN 11 WEKEN KRIJGT BIJNA GEEN LUCHT!!!!)
Afijn, puntje bij paaltje “kotste” hij alles onder na hem optillen met allemaal mini stukjes brok en een half brokje en was het weg.
Hij probeerde het halve brokje nog wel snel op te eten.
luuntje schreef:Kaitlyn wat naar. Gelukkig is het brokje eruit.
Mijn toenmalige golden retriever hefet ookweleens iets in zijn luchtpijp gehad. Ikliep buiten met hem en dierenarts te ver weg. Ik heb mijn vinger in zijn keel gestoken. Obstakel door kunnen duwen en hond was weer blij.
pjer schreef:beide paarden hebben al weken mijt aan vooral 1 been. Ik heb al 3x gewassen met sebacil en toen dat op was ook al 3x gewassen met bye mite. maar het is nogal hardnekkig. Dat of ik doe echt iets niet goed met wassen. Heb nu de sokken (beschaafd sokje, geen tinker sok of zo) er maar af gehaald en alle korstjes weggepeuterd en dan vanaf nu maar even om de dag dat ene been wassen.
iirrssjjee schreef:Dat de verbinding van mijn telefoon het niet meer doet... Heb alleen wi fi, maar kan dus niet bellen enz. De klantenservice chat ligt ook eruit, dus kan ze niet bereiken...