Was vandaag niet echt geërgerd maar meer verbaast dat er zoveel ME en speciale eenheid door het centrum reed..
En toen ik het Journaal zag wist ik ook weer waarom.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Had met pijn en moeite wat gespaard om wat kerstspullen en lekkers met feestdagen te kopen, moet mijn id kaart vernieuwd worden, uiterlijk halverwege januari.
Echt zo'n gezeik altijd, ik word er zo moe van dat ik nooit geld heb voor iets voor mezelf...
Foaly schreef:Iemand in mn discord server, ze heeft ipv een vast contract een tweede halfjaarcontract gekregen en natuurlijk is het niet leuk, helemaal niet als anderen wel een vast contract krijgen, maar ze doet nu alsof de wereld vergaat en ze zowat ontslagen wordt. Haar leidinggevende en jobcoach kunnen niets goeds meer doen en ze neemt de hele server over met dr (eenzijdige) getetter en ik negeer het maar, maar please, relativeren kun je leren hoor
MyWishMax schreef:Had met pijn en moeite wat gespaard om wat kerstspullen en lekkers met feestdagen te kopen, moet mijn id kaart vernieuwd worden, uiterlijk halverwege januari.
Echt zo'n gezeik altijd, ik word er zo moe van dat ik nooit geld heb voor iets voor mezelf...
Ineke2 schreef:Is dit vrije tijd of werk voor jou Foaly?