Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Ik kijk geen nieuws meer, heb ook geen nieuwsapps op mijn telefoon en heb de meeste nieuwspagina geblokkeerd op Facebook. Dan maar zwak, maar ik had er te veel last van en het had te veel invloed op mijn gemoedstoestand. Ik krijg af en toe wel wat mee, maar ik wil gewoon niet alles weten.
Eapy schreef:Lekker de dag beginnen met janken over Israël. Wat een ellende. Aan de ene kant denk ik, ik kijk het nieuws niet meer. Aan de andere kant vind ik dat zwak ontwijkend gedrag, “ignorance is bliss” en zo ben ik gewoon niet.
Maar soms schrik ik wel van de beelden die ze laten zien op het nieuws. Er kunnen kinderen meekijken… Ik weet dat het een verschrikkelijke situatie is… moet ik dan beelden zien van tientallen lijken?
Ben ik te gevoelig…? Of mag het allemaal iets minder? Is het misschien goed dat we hier in het comfortabele Nederland deze beelden dagelijks voorgeschoteld krijgen? Of heeft het behalve choqueren geen nut, omdat we er toch vanaf de bank niks aan kunnen doen?![]()
Relaxed schreef:imaudy schreef:Is die griep met vooral hoesten?
Keelpijn vooral.. Denk dat zijn keel eraf moetDat heb ik al voorgesteld, maar dat vond ie flauw