Telpeva schreef:Heb je al eens bij een Dr Martens winkel allerlei modellen gepast, de 1460 zit bijvoorbeeld al anders als de Pascal, de look is wel hetzelfde. Uit mijn hoofd is de Pascal smaller als het standaard type, misschien dat ze ook zoiets hebben voor bredere voeten of dat ze je kunnen adviseren? Je hebt o.a. in Rotterdam centrum (Lijnbaan) een specifieke dr martens winkel zitten waar ze veel modellen hebben staan
Hier waren dr Martens ook altijd mijn go to, maar ik kan geen veters meer strikken. Ik loop nu met mustangs in de winter, dat is nog te doen maar de sketchers die ik als zomerschoenen heb gekocht uit ellende daar kan ik niet aan wennen. Geef mij stoerdere schoenen ajb
Ik heb ook inlegzolen en ik draag gewoon de Pascal, maar ik ken de voeten van een ander natuurlijk niet. Maar klopt idd wel wat je zegt, de originals zijn iets breder. Maar die zijn een stuk stugger qua leer en moeten dus ook veel langer ingelopen worden.
@Telpeva je hebt ook Docs zonder veters!! Je hebt sowieso de Chelsea boots maar je hebt ook met veters en een rits aan de zijkant. Misschien zijn dat opties voor je?