Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 18:20

Telpeva schreef:
Heb je al eens bij een Dr Martens winkel allerlei modellen gepast, de 1460 zit bijvoorbeeld al anders als de Pascal, de look is wel hetzelfde. Uit mijn hoofd is de Pascal smaller als het standaard type, misschien dat ze ook zoiets hebben voor bredere voeten of dat ze je kunnen adviseren? Je hebt o.a. in Rotterdam centrum (Lijnbaan) een specifieke dr martens winkel zitten waar ze veel modellen hebben staan

Hier waren dr Martens ook altijd mijn go to, maar ik kan geen veters meer strikken. Ik loop nu met mustangs in de winter, dat is nog te doen maar de sketchers die ik als zomerschoenen heb gekocht uit ellende daar kan ik niet aan wennen. Geef mij stoerdere schoenen ajb

Ik heb ook inlegzolen en ik draag gewoon de Pascal, maar ik ken de voeten van een ander natuurlijk niet. Maar klopt idd wel wat je zegt, de originals zijn iets breder. Maar die zijn een stuk stugger qua leer en moeten dus ook veel langer ingelopen worden.

@Telpeva je hebt ook Docs zonder veters!! Je hebt sowieso de Chelsea boots maar je hebt ook met veters en een rits aan de zijkant. Misschien zijn dat opties voor je?

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:22

Zin in Joppie chips maar wil niet chips eten maar wil het ook wel. ;(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:23

Mensen op marktplaats.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:27

Soms kijk ik naar mijn man en dan denk ik, ik had lesbisch moeten blijven.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:31

@Pablo: echt?! Ik heb laatst nog zitten kijken daarvoor (model met veters en rits) maar ik kon zoiets niet vinden, weet je nog waar je die gezien hebt of hoe die heten? Ik ben wel lastig, ik wil namelijk geen plateauzool :o :+ de Chelsea boots staan nog op mijn to-do lijst om een keer te gaan passen in de winkel, maar ik heb liever veters + rits.

Volgende ergernis, schoenen die je na een seizoen weg kan gooien. Echt ik vind dat zo zonde van het geld, mijn mustangs daar heb ik vanaf de herfst op gelopen en de bovenlaag van het nepleer dat laat al los, het ziet er niet uit. Ik wil echt weer docs.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:31

Urbanus schreef:

Ik sta altijd open voor een side chick hoor :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:33

MarlindeRooz schreef:
Zin in Joppie chips maar wil niet chips eten maar wil het ook wel. ;(

Een bakje ipv de hele zak?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:34

Haha. Ik ben een grapjas.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:35

_San87_ schreef:
Haha. Ik ben een grapjas.

_O-
Ja, want chips blijft ook altijd bij één bakje _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:49

Urbanus schreef:

:') _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:51

Urbanus schreef:

Misschien wil hij wel een rokje aandoen en je mooie slippers? }>

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:51

Suliko schreef:
Ongesteld en dingen die ik even moeilijk vind in mijn relatie en ergens voel ik dat ik in mijn recht sta om dit aan te kaarten, maar ik ben bang dat ik direct in een getriggerde toxische modus val omdat het me zo raakt, waardoor ik het niet meer kalm en duidelijk over kan brengen om dan vervolgens van mijn vriend de vraag te krijgen 'ben je ongesteld en is alles even moeilijk?'. EN JA, dat is ook zo, maar dat haalt niet weg dat ik potverdikkie alsnog gewoon een punt heb.

En mijn koekjes zijn op. ;(

DIT. 100%.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:53

DuoPenotti schreef:
Urbanus schreef:

Misschien wil hij wel een rokje aandoen en je mooie slippers? }>

Wat heb je met mijn slippers?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:54

Ik niets, maar je man misschien wel? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:54

Trek in Nando's, maar geen zin om naar Cambridge of Bury te rijden. :') Dan maar ijs.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:57

DuoPenotti schreef:
Ik niets, maar je man misschien wel? :D

Jij houdt je er mee bezig, hij niet.

Fly_high schreef:
Urbanus schreef:

Ik sta altijd open voor een side chick hoor :o

Ja!!!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 18:57

Berdien, UGH, zo naar. Toch fijn dat er herkenning is, geeft ergens ook troost. :') :knuffel: En ik voel ook met je mee in het mensen uit je leven gooien die er absurde visies en waarden op na houden, ook al zo naar.

Urbanus, ik vraag me soms ook af wat ik met een man doe als ik naar sommige (best een boel) vrouwen kijk. :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:03

Nog steeds duizelig. Niet meer zo erg als vanochtend maar nog steeds zodanig dat ik niets kan doen zonder het gevoel te hebben om te vallen. Echt heel bizar hoeveel last ik er van heb. Hopelijk is het morgen over, want dit is waardeloos.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:07

Suliko schreef:
Berdien, UGH, zo naar. Toch fijn dat er herkenning is, geeft ergens ook troost. :') :knuffel: En ik voel ook met je mee in het mensen uit je leven gooien die er absurde visies en waarden op na houden, ook al zo naar.

Urbanus, ik vraag me soms ook af wat ik met een man doe als ik naar sommige (best een boel) vrouwen kijk. :')

Ja mijn vriend komt zo thuis en ik kijk zo niet uit naar het gesprek dat we gaan hebben -O- Plus inderdaad ongesteld en gewoon kláár met al dit gedoe.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:07

Suliko schreef:

Das simpel op te lossen toch? Geniet van beiden <<)

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:17

Wat rot Berdien. Sterkte.

Mannen….
Of ik Veet For Men wil meenemen, want die troep in de roze tube doet werkelijk helemaal niks.
Nee, die troep in die roze tube is mijn föhn pasta. :x

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:22

fleurtjeuh schreef:
Shenavallie schreef:
Geen idee of het echt ergernis is of meer frustratie, maar ik moet op schoenenjacht. -O- Ik heb al een hekel aan shoppen en ben altijd heel makkelijk met twee merken en dito model schoenen die ik - àls ik al in een stad ben - zonder te passen uit het schap kan halen (of online kan bestellen), maar de podoloog heeft geconcludeerd dat ik "zeer dringend inlegzolen moet en schoenen met breedtemaat". Ik zie door de bomen van voornamelijk truttige, "oude dames" schoenen (ongeacht sneakers of gewone schoenen) het bos niet meer. White flag...

Ik draag alleen Adidas heren sneakers of Dr. Martens.

Dr martens heeft geen breedte maten?
Goh, verrassend, had ik wel gedacht

Mss salomons proberen? Vind ik fijne schoenen waar ik de hele dag op kan lopen

Mijn DM's lijken goed te zitten, maar als de nieuwe zolen erin moeten ben ik bang dat ik ze niet meer pas. We gaan het zien! Ik zal eens kijken bij Salomons, ben benieuwd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:23

tones schreef:
Wat rot Berdien. Sterkte.

Mannen….
Of ik Veet For Men wil meenemen, want die troep in de roze tube doet werkelijk helemaal niks.
Nee, die troep in die roze tube is mijn föhn pasta. :x

_O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:25

Ik zit op de rand van m’n kunnen. Werk, ongeluk, scriptie, studie dingen… zegt de schoonmaakster ook nog eens af voor morgen. Ik trek extra schoonmaken ook niet en m’n vriend wil het niet. ;(

(Hoef geen commentaar hou dat lekker voor je)
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 25-04-23 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 19:28

Telpeva schreef:
Heb je al eens bij een Dr Martens winkel allerlei modellen gepast, de 1460 zit bijvoorbeeld al anders als de Pascal, de look is wel hetzelfde. Uit mijn hoofd is de Pascal smaller als het standaard type, misschien dat ze ook zoiets hebben voor bredere voeten of dat ze je kunnen adviseren? Je hebt o.a. in Rotterdam centrum (Lijnbaan) een specifieke dr martens winkel zitten waar ze veel modellen hebben staan

Hier waren dr Martens ook altijd mijn go to, maar ik kan geen veters meer strikken. Ik loop nu met mustangs in de winter, dat is nog te doen maar de sketchers die ik als zomerschoenen heb gekocht uit ellende daar kan ik niet aan wennen. Geef mij stoerdere schoenen ajb

Dank je wel voor het meedenken, daar ben ik blij mee. Ik ben bekend met DM's, draag ze al sinds de puberteit, en draag alleen de Pascals. Andere modellen knellen en vooral de 1460 is bij mij een drama. Dan worden mijn tenen knel gedrukt en loop ik de hele dag met pijnlijke knak-tenen. Mustang is sowieso voor mij te smal... Skechers heb ik geen goede ervaring mee, na drie maanden zijn ze bij mij al op. Bovendien worden deze juist afgeraden door diverse voeten-kenners. Lastig, hè? :o