Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Jester_ schreef:Nou zo staat het er ook niet. Alleen dat het best een risico is om je op knappen staande merrie alleen te laten en dat er veel fout kan gaan..
Er zijn genoeg gevallen bekend van

Chickyy schreef:Laten we dit lekker ook buiten dit topic houden
het gaat iig over een goede match vinden, de rest laat ik in het midden
Bullebeest schreef:Hier was ik volledig klaar met mannen en toen werd ik uitgenodigd om een wijntje te doen. Ik dacht, ach ben ik ff weg. Wilde daar ter plekke nog weer snel richting huis rijden, cold feet zeg maar Ondertussen zijn we 3 maanden verder en het heeft nog nooit zo goed gevoeld. Dit mag van mij blijven. Cupido heeft heel goed werk verricht
Sherivey schreef:Hoe vind je een goede match?
Ik trek enkel wandelende red flags aan. En mannen die geen oprechte interesse tonen.
palousa_boy schreef:Peelie schreef:Helemaal klaar zijn met daten en volledig, tot in het diepst van je ziel, accepteren dat je voor altijd alleen blijft. Dan komt hij ineens aanwaaien.
Dat zal het advies van Maureen wel zijn denk ik ja![]()
Ik was nog nieteens begonnen met datendus was er ook nog niet klaar mee
Chickyy schreef:Je hoort het wel vaak idd, helemaal happy zijn met jezelf en de ware komt langs.. Ik ben wel happy, maar mis toch ook nog wel wat, maar ben ook noh bezig met de naweeën van mijn toxische ex. Dat heeft er toch wel behoorlijk ingehakt. Maar ik heb de tijd en realiseer me gelukkig vaak genoeg hoe goed ik het heb..
En toevallig ben ik dan nu wel aan het daten maar ik denk niet dat je 100% happy met jezelf hoeft te zijn om een relatie aan te gaan. Als het nou echt mentaal niet goed gaat, is het misschien niet handig nee.
In dat hele appgesprek heeft hij zich niet eerder zo kwetsbaar opgesteld. Ik zei ook al tegen hem dat we dit gesprek hadden moeten hebben toen we nog een relatie hadden. Dan was het misschien nog goed gekomen, maar na 2 jaar is dat toch wel een beetje laat
Maar vond het wel netjes dat hij alsnog excuses heeft gemaakt voor hoe alles gelopen is.