Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Chickyy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:03

Laten we dit lekker ook buiten dit topic houden :)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:05

Jester_ schreef:
Nou zo staat het er ook niet. Alleen dat het best een risico is om je op knappen staande merrie alleen te laten en dat er veel fout kan gaan..
Er zijn genoeg gevallen bekend van

Dit klinkt al anders dan neem je verantwoordelijkheid en stop anders met fokken :+

Chickyy schreef:
Laten we dit lekker ook buiten dit topic houden :)

En dit lijkt mij een prima idee :Y)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:24

Dit topic gaat ergens toch om een ander soort van fokken? :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:25

Sterre98 schreef:
Dit topic gaat ergens toch om een ander soort van fokken? :')

Meid mij nie bellen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:30

_O- _O- het gaat iig over een goede match vinden, de rest laat ik in het midden :+ :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:39

Hoe vind je een goede match?

Ik trek enkel wandelende red flags aan. En mannen die geen oprechte interesse tonen. :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:52

Sherivey schreef:

Ik trek enkel wandelende red flags aan. En mannen die geen oprechte interesse tonen. :+

Niet zoeken is het geheim denk ik :Y) ik was ook niet echt op zoek nog maar meer aan het verkennen wat ik wilde :+

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:24

Hier was ik volledig klaar met mannen en toen werd ik uitgenodigd om een wijntje te doen. Ik dacht, ach ben ik ff weg. Wilde daar ter plekke nog weer snel richting huis rijden, cold feet zeg maar Ondertussen zijn we 3 maanden verder en het heeft nog nooit zo goed gevoeld. Dit mag van mij blijven. Cupido heeft heel goed werk verricht <3

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:25

Bullebeest schreef:
Hier was ik volledig klaar met mannen en toen werd ik uitgenodigd om een wijntje te doen. Ik dacht, ach ben ik ff weg. Wilde daar ter plekke nog weer snel richting huis rijden, cold feet zeg maar Ondertussen zijn we 3 maanden verder en het heeft nog nooit zo goed gevoeld. Dit mag van mij blijven. Cupido heeft heel goed werk verricht <3

Wat leuk! <3

Sherivey schreef:

Ik had hoe meer ik opzoek ging via Tinder, hoe minder leuke mannen ik tegenkwam. Maar aan mijn advies heb je denk ik niet zoveel :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:45

Helemaal klaar zijn met daten en volledig, tot in het diepst van je ziel, accepteren dat je voor altijd alleen blijft. Dan komt hij ineens aanwaaien.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:49

Peelie schreef:
Helemaal klaar zijn met daten en volledig, tot in het diepst van je ziel, accepteren dat je voor altijd alleen blijft. Dan komt hij ineens aanwaaien.

Op sommige dagen ben ik dat al, dus dat is een begin :))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:52

Peelie schreef:

Nou hier is het windstil hoor.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:54

Ik woon in Zeeland, altijd wind, misschien helpt dat

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:59

Ik ben wel gelukkig in die status. Heb alleen zin om te zoenen, maar niet in chatten en afspreken. O:)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

Peelie schreef:

Dat zal het advies van Maureen wel zijn denk ik ja :')

Ik was nog nieteens begonnen met daten _O- dus was er ook nog niet klaar mee :+

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27 min geleden

palousa_boy schreef:
Peelie schreef:

Dat zal het advies van Maureen wel zijn denk ik ja :')

Ik was nog nieteens begonnen met daten _O- dus was er ook nog niet klaar mee :+

Haha inderdaad :D

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21 min geleden

Je hoort het wel vaak idd, helemaal happy zijn met jezelf en de ware komt langs.. Ik ben wel happy, maar mis toch ook nog wel wat, maar ben ook noh bezig met de naweeën van mijn toxische ex. Dat heeft er toch wel behoorlijk ingehakt. Maar ik heb de tijd en realiseer me gelukkig vaak genoeg hoe goed ik het heb..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13 min geleden

Chickyy schreef:
Je hoort het wel vaak idd, helemaal happy zijn met jezelf en de ware komt langs.. Ik ben wel happy, maar mis toch ook nog wel wat, maar ben ook noh bezig met de naweeën van mijn toxische ex. Dat heeft er toch wel behoorlijk ingehakt. Maar ik heb de tijd en realiseer me gelukkig vaak genoeg hoe goed ik het heb..

Ik ben zelf nu iets meer dan 2 jaar vrijgezel en nog steeds niet 100% happy met mijzelf hoor :) En toevallig ben ik dan nu wel aan het daten maar ik denk niet dat je 100% happy met jezelf hoeft te zijn om een relatie aan te gaan. Als het nou echt mentaal niet goed gaat, is het misschien niet handig nee.

Mijn ex zit nog in een vriendengroep en daar deelde ik dat ik aan het daten was met iemand. Nu heeft hij mij deze week een appje gestuurd waar het nou precies aan lag dat de relatie uit was gegaan. We hebben een heel appgesprek gehad maar het kwam er op neer dat hij eigenlijk dacht dat ik na 2 jaar toch nog wel bij hem terug kwam en hij al die tijd op mij gewacht had. Dat hij mij nog steeds leuk vind en dat hij nu hij weet dat we echt niet meer samen een relatie gaan krijgen, hij maar voor altijd vrijgezel ging blijven want ik was het voor hem := In dat hele appgesprek heeft hij zich niet eerder zo kwetsbaar opgesteld. Ik zei ook al tegen hem dat we dit gesprek hadden moeten hebben toen we nog een relatie hadden. Dan was het misschien nog goed gekomen, maar na 2 jaar is dat toch wel een beetje laat _O- Maar vond het wel netjes dat hij alsnog excuses heeft gemaakt voor hoe alles gelopen is.

Wat daten wel niet teweeg brengt :Y)