Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ben ik heel kinderachtig als ik het stom vind dat bij het bedankje na 2 weken vakantie van de eigenaar, de andere bijrijdster meer lekkers heeft gekregen, omdat ze een kind heeft?
We hebben beide een chocolade letter, en zij heeft er nog van die chocolade sinterklaasjes bij, een stuk of 4. En ik niks.
MarlindeRooz schreef:fleurtjeuh schreef:Ben ik heel kinderachtig als ik het stom vind dat bij het bedankje na 2 weken vakantie van de eigenaar, de andere bijrijdster meer lekkers heeft gekregen, omdat ze een kind heeft?
We hebben beide een chocolade letter, en zij heeft er nog van die chocolade sinterklaasjes bij, een stuk of 4. En ik niks.
Heeft het kind ook geholpen?
Maar ik zou me hier echt niet druk om maken.
DuoPenotti schreef:ik kom ook uit een klein katholiek dorp.
Gedoopt en vormsel gedaan en al die oliebol meer.
Trouwen was ook bij mij de norm, niet het samenwonen wat wij gingen doen.
Nee, ik blijf bij mijn standpunt.
Een doos die onder een steen zat als je gaat zeggen, ik wist het niet.
Dat men dacht die roze wolk zal wel komen, want dat is wat er verteld werd in die tijd. En nog wel het meeste.
Niet de negatieve dingen, die bleven binnenshuis.
Ja dat kan ik mij voorstellen. En dat het kinderen hebben dan tegenvalt wil ik best begrijpen.
Maar zeggen ik wist niet dat geen kinderen krijgen ook een optie was.... kom op zeg.
30 jaar geleden was het geen 1950.
Bloodymary schreef:Tancreda4 schreef:Tijdens een online vergadering opeens je baby op schoot nemen en het geluid aan zetten, kijk hij wilt zwaaien. Waarom moet dat en wat is daar leuk aan? Ik schrok me dood door het hoge gekier en daarbij denk ik; wtf?
fiets Hell zeg...
MarlindeRooz schreef:Nee geen Halloween of Sint-Maarten hier. Dat mag niet van God.
En voor heel veel vrouwen voelt kinderen als iets wat hoort helaas. En dan knijpen veel mannen hem er ook nog tussenuit naar “werk”, “sport” en “hobby’s”. Waardoor de vrouw voor de meeste zorg en de mental load opdraait.
Als man is kinderen hebben / nemen vaak veel minder impactvol…
zal ook niet iedereen leuk hebben gevonden. Vooral mijn man niet. Haha.
fohadie schreef:MarlindeRooz schreef:Nee geen Halloween of Sint-Maarten hier. Dat mag niet van God.
En voor heel veel vrouwen voelt kinderen als iets wat hoort helaas. En dan knijpen veel mannen hem er ook nog tussenuit naar “werk”, “sport” en “hobby’s”. Waardoor de vrouw voor de meeste zorg en de mental load opdraait.
Als man is kinderen hebben / nemen vaak veel minder impactvol…
Hoezo mag Sint Maarten niet van God? Het is een katholiek "feest"... Ik kom uit een Katholiek dorp en echt wel dat wij Sint Maarten deden, hoor. Ook op de Katholieke school. Alleen op zondag deden sommige niet open omdat de rustdag voor een feestdag ging.
Cayenne, ik blijf me verbazen over je schoonfamilie.
Tancreda, oh, de horror! Ik zou denk ik meteen de camera en het geluid uitflikkeren! Of nee, ik zou meteen uit de vergadering stappen. Gelukkig heb ik geen kantoorbaan. Voor de verhuizing vond een van onze katten het grappig om kopjes tegen het beeldscherm te geven als mijn man weer eens een online vergadering had. En heel hard spinnen.zal ook niet iedereen leuk hebben gevonden. Vooral mijn man niet. Haha.
DuoPenotti schreef:sint maarten mag toch wel?
Maar Halloween inderdaad niet.
Zondag verjaardag van vriend.
Nodigen we mensen uit, we kunnen niet maar wel als we kleinkind meenemen.
Aaah hoe kom je er op!
) dat kraamvisite deel uit maakt van je taken.