Een foutje kan gebeuren maar als iemand zo achterlijk doet ben ik er toch echt klaar mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:pmarena schreef:Nee joh, wat een waanzin....?!
Ik heb van alles aangeboden, maar ze ging helemaal los. En ja, ik werd op een bepaald moment ook gewoon boos. Ik heb wel wat beters te doen als energie steken in een sticker van 1 euro.
Weigeren wilde ze ook niet doen, want dan zou ze de verzendkosten kwijt zijn. Ophalen en terug sturen, zelfde verhaal. Volgende bestelling, dan moest ze weer verzendkosten betalen. Ze had het echt alleen over geld.
Hou dat spul maar, krijg jij je geld terug. Was ook al niet goed.![]()
Maar zo ga ik het dus wel doen. En daarna gaat ze op de block. De groeten!
HorsePassion schreef:Heeft er iemand ervaring met de artikelverificatie?
Ik heb iets te koop en de koper heeft het gekocht met artikelverificatie.
Maar dan wordt het eerst naar Vinted verzonden en daarna pas naar de koper.
Hoe lang is het dan onderweg?
Ik heb een Franse koper maar ik heb niet zo'n vertrouwen in Vinted en zijn verzendingen. Ben veel te bang dat het kwijt raakt en als het wel goed gaat ik heel lang op mijn geld moet wachten.
upendo schreef:Ik zou helemaal niet die 13 euro gunnen. Ze behandelt je als poep.
Saul schreef:Nou dat. Zoek het eens ff uit.
Niet toegeven hoor.
Ik heb nu een fransoos die een bestelling annuleert. Grrr had het al van zolder geplukt en ingepakt.
Maar zie helaas geen 1 ster staan. Krijgen ze dat niet automatisch?
Marjo schreef:Ik heb precies hetzelfde probleem![]()
Ik laat morgen iemand bellen om even te vertellen dat ik het woensdag ophaal. Ik kan niet eerder en er is niemand die ik kan vragen te gaan helaas.