Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:Nou, net terug van de kaakchirurg.
Een paniekaanval en een klein half uur later stond ik weer buiten.
Alleen voel ik de rechterkant van mn gezicht nog niet
Echt heel vreemd. Heb nog nooit een verdoving gehad ook
Dilan93 schreef:Nou, net terug van de kaakchirurg.
Een paniekaanval en een klein half uur later stond ik weer buiten.
Alleen voel ik de rechterkant van mn gezicht nog niet
Echt heel vreemd. Heb nog nooit een verdoving gehad ook
[***] schreef:Morgenochtend een deadline, ik ben klaar en wilde het al gisteravond inleveren. Maar er is geen inleverpunt en de docent reageert sinds maandag al niet op vragen hieroverIk wil morgen uitslapen en niet op tijd wakker zijn om mijn deadline te halen, ik heb het verdiend na een project van een half jaar!
MarlindeRooz schreef:[***] schreef:Morgenochtend een deadline, ik ben klaar en wilde het al gisteravond inleveren. Maar er is geen inleverpunt en de docent reageert sinds maandag al niet op vragen hieroverIk wil morgen uitslapen en niet op tijd wakker zijn om mijn deadline te halen, ik heb het verdiend na een project van een half jaar!
Ik zou het document mailen met de boodschap dat je morgen niet meer in staat bent om hem in te leveren en dat het inleverpunt niet beschikbaar is. En dan lekker uitslapen
Foaly schreef:Mijn ouders.
'We zijn deze twee weken op vakantie bij jou in de buurt, kunnen we een keer langskomen?'
'Ja, prima, maar wanneer dan?'
'Dat moeten we nog even kijken.'
Inmiddels is de eerste week bijna voorbij, en ik heb nog niets gehoord wanneer ze willen komen. Eh, hallo, ik heb ook een leven? En zo gaat het dus elke keer als ze in de buurt zijn, dat ze 'een keer' langs willen komen en dan op het laatste moment (de avond van tevoren) vragen of het kan
Sanniejtjuh schreef:Myfairytale schreef:Nu al een ergernis voor morgen: moeten het hooi van het land halen. Hardstikke leuk hoor, hooi van eigen land, maar alleen het binnenhalen met deze temperaturen is iets minder leuk.![]()
Wij moeten morgen ook haha. Vorig jaar hadden we ook al zoveel geluk met het weer![]()
Maar we hebben dit jaar niet zo veel baaltjes, 334. Minder land gemaaid. Maar het lag zo dik dat de loonweker zei; kijk uit voor jullie rugetjes (ze wegen gemiddeld 25 kg).
Sterkte alvast.
[***] schreef:Ja dat wel. Maar ik wil niet morgenochtend op tijd op moeten staan om dat stomme document in te leveren terwijl ik het gistermiddag al af had