Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ik heb voor begin december een opdracht staan bij een klant in het buitenland. Inmiddels al meermaals aangeboden om het online te doen maar dat willen ze niet. Ben benieuwd hoe onze bedrijfsleiding gaat besluiten hier mee om te gaan.
Ik werk al weer lang thuis, heb echt ongeveer 0 contact buiten het gezin en dan mag ik dus eerst verplicht testen (Duitsland), 2x 6 uur in de trein zitten, extern eten/slapen (3 dagen) en minimaal 15 mensen interviewen. Voelt een beetje alsof ik dan eerder ook geen moeite had hoeven doen.
Suzanne F. schreef:Nou hier knallen ze er elke avond al op los. Ben benieuwd in hoeverre een vuurwerkverbod echt geen vuurwerk betekent met oud en nieuw.
bigone schreef:Wanneer het om interviews gaat dan is dat toch het meest simpele? Snap zo’n klant dan ook niet
.
Coby schreef:Ja ja snap er niks meer van. Mijn schoonvader krijgt woensdag zijn eerste gesprek over behandeling kanker. Schoonmoeder mocht hier niet bij zijn...
Maar .. schoolarts van de GGD mag alle ouders met kinderen wel uitnodigen binnen de school voor onderzoeken. Die ook prima later kunnen.
Terwijl diezelfde ouders een paar meter verder op dezelfde verdieping wordt afgeraden om oudergesprekken fysiek te voeren.
Kortom snap er helemaal niks meer van.
Coby schreef:Dit zijn absoluut alleen de niet urgente onderzoeken. Blij dat jij het ook bijzonder vindt. Begin anders steeds meer te twijfelen.
Coby schreef:Ja ja snap er niks meer van. Mijn schoonvader krijgt woensdag zijn eerste gesprek over behandeling kanker. Schoonmoeder mocht hier niet bij zijn...
Maar .. schoolarts van de GGD mag alle ouders met kinderen wel uitnodigen binnen de school voor onderzoeken. Die ook prima later kunnen.
Terwijl diezelfde ouders een paar meter verder op dezelfde verdieping wordt afgeraden om oudergesprekken fysiek te voeren.
Kortom snap er helemaal niks meer van.
safina schreef:Coby schreef:Dit zijn absoluut alleen de niet urgente onderzoeken. Blij dat jij het ook bijzonder vindt. Begin anders steeds meer te twijfelen.
In onze regio gebeurt dat niet.
Ik zou afbellen.
mvdende schreef:Collectanten heb ik echt een hekel aan. Geef ook nooit wat. Ben instant bloed chagrijnig als ze aanbellen. Heb sowieso een hekel aan de deurbel! (En dan heb ik er nog wel 3 hangen. Heb 3 ingangen namelijk)
Gelukkig dat de meeste collecte hier niet doorgaat.