Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:CaptainJS schreef:Dat ik morgen moet bloedprikken en ik echt zenuwachtig ben omdat, ik altijd de neiging heb om flauw te vallen. Iemand tips?
Vooraf wat suiker eten, aangeven bij de prikker, vragen of je mag liggen en achteraf nog lekker even blijven liggen om zeker te weten dat je oke bent.
CalipsoLover schreef:Dat docenten op de unief nog altijd zo roekeloos kunnen zijn. Voor een feedback moeten we tegen morgen een video uploaden die we voor een ander vak moesten maken. De docent van dat ander vak heeft die video al gezien en beoordeeld, deze nog niet. Stuur hem een mailtje of ik hem via wetransfer mag doorsturen. Nee, mag niet. We moeten speciaal naar campus om hem daar op de server te zetten en hem de link te sturen van de server. Andere links mogen niet. Ik moet maar naar school komen??? Uhm hallo?? Er wordt zoveel mogelijk opgeroepen om van de campus weg te blijven plus ik ben ruim 3 uur onderweg. Het is echt niet het moment om moeilijk te gaan doen en getuigt echt van zo weinig respect.
CalipsoLover schreef:Dat docenten op de unief nog altijd zo roekeloos kunnen zijn. Voor een feedback moeten we tegen morgen een video uploaden die we voor een ander vak moesten maken. De docent van dat ander vak heeft die video al gezien en beoordeeld, deze nog niet. Stuur hem een mailtje of ik hem via wetransfer mag doorsturen. Nee, mag niet. We moeten speciaal naar campus om hem daar op de server te zetten en hem de link te sturen van de server. Andere links mogen niet. Ik moet maar naar school komen??? Uhm hallo?? Er wordt zoveel mogelijk opgeroepen om van de campus weg te blijven plus ik ben ruim 3 uur onderweg. Het is echt niet het moment om moeilijk te gaan doen en getuigt echt van zo weinig respect.
CaptainJS schreef:Vooraf wat suiker eten, aangeven bij de prikker, vragen of je mag liggen en achteraf nog lekker even blijven liggen om zeker te weten dat je oke bent.
_San87_ schreef:Niobe schreef:Niet ervoor dan, want dan ben je niet nuchter meer
Tot 2 uur voor een operatie mag je toch nog heldere vloeistoffen tot je nemen?
saskiaojan schreef:Dat mijn vriend dacht dat hij een jaar contract had, wat niet verlengd word ( corona, evenementenbranche) maar nu een half jaar contract blijkt en dus per 1 febr werkeloos is.... en hier zelf heel dramatisch overdoet.
Dus als iemand nog een vrachtwagenchauffeur zoekt
Niobe schreef:Oh nee, juist geen koffie. Sorry, ik ben ook alleen maar administratie
Kairos schreef:Niobe schreef:Oh nee, juist geen koffie. Sorry, ik ben ook alleen maar administratie
Koffie mocht toch wel, zolang je het maar zonder melk en suiker deed? Of heb ik dat ook al eens verpest![]()
Nja weet je ik ben ook al eens bij mijn dokter aangekomen. ''Ja je cholesterol was heel hoog!'' Ik zo van: ''Ik was niet nuchter, zou dat het zijn?''Was dus ook niet de enige die niet nuchter was waarschijnlijk
Zebrastreep schreef:Dat ik hoofdpijn heb van de spanning en indrukken van vandaag.
Het was een redelijke snelle beslissing dat ik nu al een soort afscheid moest nemen van mijn oma. Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest , en nu ik het met eigen ogen heb gezien hoop ik vooral voor mijn oma dat dit snel afgelopen is.
Ze is nog hartstikke mondig en klagen over het ziekenhuis , personeel en mede patiënten werd ook even uitgebreid gedaanWel was ze zo enorm traag en dat is echt niks voor haar. Ook het praten ging langzaam en moeizaam. Ze leeft wel op als we langskomen dus daarom lijkt het dan beter te gaan. Maar het is echt een zielig hoopje mens geworden in nog geen week. Ze ziet er ook zo bang en in paniek uit. Ze geeft ook aan dat ze in paniek raakt als ze denkt aan de dood
![]()
Verder hebben we het maar over koetjes en kalfjes gehad want steeds de focus op het ziek zijn en het ziekenhuis gaat teveel in haar hoofd zitten.
Er komt geen behandeling meer ze moet blijven totdat een bepaalde klacht over is ( verwacht ik eigenlijk niet meer) en dan gaat ze rechtstreeks naar een hospice toe. Ik benadruk wel bij haar en iedereen dat een hospice echt ontzettend fijn is om daar je laatste tijd door te brengen. Vindt wel heel sneu voor haar dat ze niet meer naar huis kan... Ook al was het maar 1 dag dat had ik haar nog wel gegund. Ze wou alleen naar huis om nog naar een schilderij / foto van mijn opa te kijken. Echt mijn hart breekt op zo'n moment.... Mijn vader zei al van dat schilderij kan gewoon meer naar een hospice daar vinden we wel wat op.
Echt afscheid heb ik nog niet genomen. Ik kon het simpelweg nog niet....Heb ook nog niet het idee dat dit de allerlaatste keer was. Alleen hoop ik het ergens wel ze vindt het vreselijk dat ze nu verzorgd wordt en niks zelf kan doen. Haar zelfrespect is langzaam aan het wegvallen...
Ik weet niet wat ik triester vindt dat ze ziek is of dat ze haar zelfrespect en zelfstandigheid langzaam ziet wegvallen.
Maar ik ben blij dat ik zo snel mogelijk geweest ben , dat is het enige wat ik nu nog kan doen