Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 09:59

Aan dat ik afgelopen nacht drie uren heb wakker gelegen om te hoesten.. nu heb ik pijn op mijn borst en niet lekker geslapen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 10:16

Auto;s met aanhangers die luid toeterend door de straat rijden om te melden dat ze oud ijzer komen ophalen. Volgens mij mag je niet onnodig toeteren, mag je niet bedelen om oud ijzer en daarnaast vind ik het gewoon irritant.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 10:19

DeMolenhoek schreef:
Dat domino’s pizza een mail stuurt dat alle pizza’s aan €1 zijn als je afhaalt voor 16.00. Ik moest bestellen via de app maar deze deal was op de app nergens te bekennen. Ik was niet de enigste. Ook mensen die wel konden bestellen en bij aankomst toch de volle pot moesten betalen want die vestiging deed niet mee aan die actie. Dus redelijk wat klachten op facebook. Verwijderen ze deze gewoon allemaal :wow: Lekkere klantenservice.

Plaats een recensie en niet gewoon een reactie of een bericht op de pagina. Recensies kunnen niet verwijderd worden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 11:14

Klaslokaal. Stervens koud. :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 11:17

Aan mezelf. Heb mezelf buiten gesloten :')
Wou net weg gaan voor een boodschap en toen kwam ik er achter dat de sleutel nog in de achterdeur zat. Gelukkig is mijn schoonvader mijn reddende engel *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 11:29

aan mijn zere elleboog.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 11:43

Dat ik zo mijn huis moet gaan schoonmaken maar mij totaal niet lekker voel.
Zo maar eens proberen om van de bank af te komen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 11:57

Tova schreef:
Aan mezelf. Heb mezelf buiten gesloten :')
Wou net weg gaan voor een boodschap en toen kwam ik er achter dat de sleutel nog in de achterdeur zat. Gelukkig is mijn schoonvader mijn reddende engel *\o/*

Ik had toen ik dat deed niemand met een reservesleutel beschikbaar. Heb via het balkon van de buren naar mijn balkon mogen klimmen en met een bezem de achterdeur van de knip moeten halen via het bovenraampje dat godzijdank open stond :') casualties: 1 vetplantje.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 12:10

Dat ik in drie dagen tijd te horen gekregen heb dat er twee familieleden op sterven liggen. En met de ene heb ik niet zoveel maar goed wel met de partner daarvan. En de andere ken ik van vroeger, daar kwamen heel veel. Van nr twee krijg ik net te horen, komen er twee mensen aan de deur die over de bijbel willen praten. Sorry heb ik echt even geen behoefte aan, heb ze dat duidelijk maar wel vriendelijk gezegd. Ik weet dat zij er ook niks aan kunnen doen en ook alleen maar doen wat hun moeten doen. Maar mijn hoofd staat er echt even niet na.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 12:14

Sterkte wemkelover :(:)

Bij mij zit er iets in mijn oog en ik krijg het er niet uit ~~}>

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 12:15

Mandarijn schreef:
Amira_ schreef:
Dat ik sinds donderdag ziek ben en totaal geen eetlust heb. Ik wil niet (zo snel) afvallen, maar zo geforceerd eten is ook echt vreselijk. Mag ik gewoon weer beter zijn? -O-

Same. -O-
Alleen dan sinds vrijdagnacht. Morgen beginnen bij nieuwe baan, hoop dat ik me dan wat beter voel.

Beterschap. :(:)

Dankjewel, jij ook! Inmiddels al wat beter? Wat vervelend om zo te beginnen bij een nieuwe baan :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 12:59

Dat ik bijna 8x op m'n smoel ben gegaan in de momenten dat ik buiten liep :') Bijna 3x per hondenwandeling (ondanks dat ik ergens anders liep) en toen nog een paar keer richting mijn werk. Leuk joh!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:02

De gigantisch dikke ijslaag op mijn voorruit vanmorgen.. Kon gewoon niet krabben joh, ging er gewoon niet vanaf.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:03

Dat ik bewust mijn geboortedatum dit jaar van Facebook heb gehaald, om te kijken wie hem daadwerkelijk weten en het niet via zo’n reminder doen en dat valt toch best vies tegen nu al.. :\

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:10

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik bewust mijn geboortedatum dit jaar van Facebook heb gehaald, om te kijken wie hem daadwerkelijk weten en het niet via zo’n reminder doen en dat valt toch best vies tegen nu al.. :

Gefeliciteerd *\o/*

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:10

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik bewust mijn geboortedatum dit jaar van Facebook heb gehaald, om te kijken wie hem daadwerkelijk weten en het niet via zo’n reminder doen en dat valt toch best vies tegen nu al.. :

:(:)

Happy birthday vanuit hier in ieder geval Y)(^)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:12

Justme_Lisaa schreef:

Ik denk ook dat alleen mijn vriend en mijn moeder het dan weten :D Maar is toch niet zo erg dat mensen je feliciteren aan de hand van een reminder?

Gefeliciteerd!!!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:21

Justme_Lisaa schreef:

Weinig mensen weten alle verjaardagen van hun familie en vrienden uit het hoofd hoor. Vroegah schreef men de verjaardagen in een agenda of op een verjaardagskalender, nu is er Facebook.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 13:52

nicole_floor schreef:
Mijn vriend die zijn baard heeft afgeschoren.

Ik zou niet huilen zoals iemand boven mij reageerde, maar gelijk een echtscheiding aanvragen :+ . Istie helemaal gek geworden dan! Ik <3 mijn baardige man.

Spoiler:
(met een korrel zout nemen, het echtscheidingsgedeelte)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 17:42

Pa schiet weer eens uit zijn slof terwijl mam een doornormale vraag stelt.
Echt, doe er wat aan man.
Het is altijd mama's schuld en nooit die van hem.
Echt, soms..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 18:01

Mijn klasgenoten die niks doen om een bedrijfsbezoek te regelen. Kom op jongens -O-

Heb nu zelf maar contact gezocht met een bedrijf, hopelijk kunnen we daar terecht. Had eerder al met een ander bedrijf contact gezocht maar die hadden helaas geen mogelijkheden in december.

Heb er al een hoop grootspraak horen doen over Heineken maar daar zijn ze dus ook niet mee aan de slag gegaan blijkt wel. Maar joh, de klassenbejaarde lost het wel weer op hoor :+

Ben 22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 18:02

Ik erger me echt kapot aan mensen die dan bijv op een 60 weg 50 gaan rijden. Net op m'n weg naar huis ook weer gadver. Dan maar volgas er om heen hahahaha

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-19 18:03

Hier is dat altijd op de 80 weg, gaan ze 50-60 rijden. Tenenkrommend maar ik hou me wel braaf aan het inhaalverbod. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 18:06

xPabloBokt schreef:
Hier is dat altijd op de 80 weg, gaan ze 50-60 rijden. Tenenkrommend maar ik hou me wel braaf aan het inhaalverbod. :+

Hier weinig inhaalverboden, alleen op snelwegen voor vrachtwagens thank God. Kom ook elke ochtend als ik net wat later ben achter een mevrouw met een roze auto. Die gaat dan weer 60 op de teller, dan weer 50 Heeeeeeel irritant hahaha. Vooral als je nog half slaapt en je 7 uur op je werk wilt zijn, maar pas 10 voor 7 weg gaat en het dik kwartier rijden is haha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 18:08

Marije_1997 schreef:
xPabloBokt schreef:

Hier weinig inhaalverboden, alleen op snelwegen voor vrachtwagens thank God. Kom ook elke ochtend als ik net wat later ben achter een mevrouw met een roze auto. Die gaat dan weer 60 op de teller, dan weer 50 Heeeeeeel irritant hahaha. Vooral als je nog half slaapt en je 7 uur op je werk wilt zijn, maar pas 10 voor 7 weg gaat en het dik kwartier rijden is haha

Dan toch maar eerder weggaan :+