Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Dat domino’s pizza een mail stuurt dat alle pizza’s aan €1 zijn als je afhaalt voor 16.00. Ik moest bestellen via de app maar deze deal was op de app nergens te bekennen. Ik was niet de enigste. Ook mensen die wel konden bestellen en bij aankomst toch de volle pot moesten betalen want die vestiging deed niet mee aan die actie. Dus redelijk wat klachten op facebook. Verwijderen ze deze gewoon allemaalLekkere klantenservice.
Tova schreef:Aan mezelf. Heb mezelf buiten gesloten![]()
Wou net weg gaan voor een boodschap en toen kwam ik er achter dat de sleutel nog in de achterdeur zat. Gelukkig is mijn schoonvader mijn reddende engel
Mandarijn schreef:Amira_ schreef:Dat ik sinds donderdag ziek ben en totaal geen eetlust heb. Ik wil niet (zo snel) afvallen, maar zo geforceerd eten is ook echt vreselijk. Mag ik gewoon weer beter zijn?
Same.
Alleen dan sinds vrijdagnacht. Morgen beginnen bij nieuwe baan, hoop dat ik me dan wat beter voel.
Beterschap.
Justme_Lisaa schreef:Dat ik bewust mijn geboortedatum dit jaar van Facebook heb gehaald, om te kijken wie hem daadwerkelijk weten en het niet via zo’n reminder doen en dat valt toch best vies tegen nu al..
Justme_Lisaa schreef:Dat ik bewust mijn geboortedatum dit jaar van Facebook heb gehaald, om te kijken wie hem daadwerkelijk weten en het niet via zo’n reminder doen en dat valt toch best vies tegen nu al..
xPabloBokt schreef:Hier is dat altijd op de 80 weg, gaan ze 50-60 rijden. Tenenkrommend maar ik hou me wel braaf aan het inhaalverbod.
Marije_1997 schreef:xPabloBokt schreef:Hier is dat altijd op de 80 weg, gaan ze 50-60 rijden. Tenenkrommend maar ik hou me wel braaf aan het inhaalverbod.
Hier weinig inhaalverboden, alleen op snelwegen voor vrachtwagens thank God. Kom ook elke ochtend als ik net wat later ben achter een mevrouw met een roze auto. Die gaat dan weer 60 op de teller, dan weer 50 Heeeeeeel irritant hahaha. Vooral als je nog half slaapt en je 7 uur op je werk wilt zijn, maar pas 10 voor 7 weg gaat en het dik kwartier rijden is haha