Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:51

Na een tijdje 'stiekem' meelezen, kom ik toch even vragen of ik hier mee mag praten?

Ik ben Annika en ik heb een zoontje van 3 jaar. Meestal kopen wij bij de WE, Next Direct, H&M en Hema, maar ik heb hier alweer zoveel leuke nieuwe merken voorbij zien komen. Verder een kleine kinderschoenentic, aangezien ik vroeger in een kinderschoenenwinkel heb gewerkt.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 12:55

Ik krijg als stille meelezer toch steeds vaker post-drang.. net een leuke bestelling gedaan bij Zara en zag toevallig schoentjes bij H&M voor leuk erbij! Wilde eigenlijk die gelige met franjers maar die waren op. Even getwijfeld of ik de bruine zou doen maar die lichte kleur is makkelijker te combineren.

Afbeelding

Afbeelding

Mag ik wat vaker mee kletsen? Ik heb een koopverslaving hah! Ik ben dus Kristel en dochter Koosje is 27 juli 2 jaar geworden. Ze is een echte ‘tomboy’ en ik hou zelf ook van stoere kleren. Superleuk topic dit en ik lees al mee vanaf pagina 1 en heb sporadisch wel eens wat gevraagd of gezegd maar die keren zijn op 1 hand te tellen. Kleine K draagt van alles wat, Zara, Hema, h&m, tumble ‘n dry en een favoriet is Imps & Elfs. Ik koop veel nieuw maar ben zeker niet vies van tweedehands maar vaak is t dan net niet de goede maat of zoals hierboven gezegd maar een paar euro goedkoper dan nieuw.

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:00

Wat een leuke dingen komen er weer voorbij zeg! Ik vind die falcottas ook supergaaf zeg, zwarte met luipaardprint!

Ik ben ook lid geworden van de urban groep en kwam daar een supergaaf truitje van mini rodini tegen voor de jongste, heb ik op geboden, hopelijk gaat ze akkoord. Nieuw kan ik hem helaas niet vinden dus ik denk oudere collectie.

Onze oudste gisteren <3 mama is dol op rood :D

Afbeelding

MizzMontana

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:04

Stille meelezers? Gewoon mee posten hoor :D
Ik blijf het leuk vinden om al die verschillende stijlen te zien en inspiratie op te doen.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:05

Fantastische bestelling Kristel! <3

Die teckels blijven leuk lau. Ik heb het shirt hier nog liggen, helaas nu te klein maar die houd ik voor nummer 2. Ik liep net in een winkelcentrum Tartine et Chocolat tegen het lijf, ik had jou er al eens over gehoord maar wát een heerlijke kwaliteit zeg. Ik heb mezelf in kunnen houden. :D Verkopen ze het in nederland ook ergens dat jij weet?

Wat een bink Baya!

Die gele trui vind ik leuk dromer. Maar geel staat mijn zoontje niet.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:06

MizzMontana schreef:
Stille meelezers? Gewoon mee posten hoor :D
Ik blijf het leuk vinden om al die verschillende stijlen te zien en inspiratie op te doen.

Volgens mij ‘kennen’ wij elkaar van het paarden aan huis topic!

En Marit ken ik van het endurance wereldje :)

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:21

Rood staat m goed hoor Bayja!

Ik ben afgelopen weekend voor het eerst in m'n leven op een tweedehands kinderkleding beurs geweest. Was in het dorp hier. Ik vond het best vreemd dat zowat iedereen m'n zoontje bleek te kennen (ik hoorde de hele tijd: "Hallo L."), we wonen hier krap een half jaar en hij gaat sinds een maand naar de psz hier :P. Verder toen ik afrekende kreeg ik nog de opmerking: "Oh dit zijn allemaal ook wel typisch L.-kleertjes hoor". Dus...geen idee of het als compliment bedoeld was of juist niet, maar ik denk dus wel dat ik een bepaalde stijl heb qua kleding :') .

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 13:26

Welkom allemaal! Gewoon meekletsrn hoor!

Die met de beren is leuk zeg Dromertje!

Niwla: in Nederland wordt het echt nauwelijks verkocht. Geloof bij Coccinelle in rotterdam wel wat. Verder eerder in België en soms via Vente.
Koop het zelf via hun eigen website, Smallable en Melijoe in de sale.
Gaat dan wel eens voor 50% korting.
Anders vind ik het wel echt serieus duur. En via marktplaats vind je wel eens wat.

Die schoentjes met sterren zijn lief!

Stoere outfit Bayja! Rood kan hij goed hebben.

De teckels zijn echt favoriet hier. Deze dan tweedehands gekocht laatst en mag ze nu als rausjurk gebruiken. Dus net lekker mee gerold in het zand.
Was €15,- via de Urban groep.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:32

Ik heb geen rauskleding....alles mag stuk.

Moet weer kleertjes op MP zetten...Sam is door geschoten en een derde gaat hier niet meer komen.

Typische L- kleertjes >;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 13:35

Oh in principe ben ik niet moeilijk.
Maar een mooi jurkje van Tartine trek ik niet aan naar de kinderboerderij.

Probeer beetje daar naar te kijken.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:42

_lautje_ schreef:
Oh in principe ben ik niet moeilijk.
Maar een mooi jurkje van Tartine trek ik niet aan naar de kinderboerderij.

Probeer beetje daar naar te kijken.

:D ja soms is overdressed zijn ook een dingetje......laatst wilde spuit11 naar Monkeytown in der kanten jurk........ ik moest wel want onderhandelen was niet mogelijk en ik wil geen schreeuwend kind.

In Monkeytown heb ik subtiel in ruil voor ijsje een legging aan gedaan...echt de mensen keken me aan met een blik van gohhhh uitslover

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:44

Heb ik ook wel met mooie nieuwe dingen zoals die kasjmier trui met chino laatst. Die gaat dan bijvoorbeeld aan naar de verjaardag van oma.
Maar hey, ik ga zelf de stallen ook niet uitmesten in mijn feestkleding :+

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:47

En toch heb ik nu zoiets van alles wat ik koop moet flink gedragen worden..... ga niks meer bewaren of zuinig mee zijn.
Zo heb ik 3 boxpakjes van TC alla 52€ ps...... hup gewoon aan naar de crèche anders heb ik het voor niks gekocht

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:52

tita schreef:
En toch heb ik nu zoiets van alles wat ik koop moet flink gedragen worden..... ga niks meer bewaren of zuinig mee zijn.
Zo heb ik 3 boxpakjes van TC alla 52€ ps...... hup gewoon aan naar de crèche anders heb ik het voor niks gekocht

Kreeg toch laatst wel een bijna zenuwinzinking na een dagje op de nieuwe 'grote jongens' groep op het KDV...

Afbeelding

Toen heb ik toch een stapeltje samengesteld waarmee hij door de bagger mag rollen :D

Bontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:53

Wat gaan jullie hard!
Wat leuk dat jullie mijn naaiprojectjes mooi vinden! Weet niet wie het vroeg maar wil eventueel wel iets maken ‘in opdracht’. Ben alleen bang dat ik er misschien niet goed genoeg voor ben... :o
Een kledingbeurs heb ik nooit eerder bezocht. Geen idee of dat hier wel eens in de omgeving is.
Kleding voor achter heeft Mn dochter niet echt maar doe niet haar mooiste kleding aan. Wel heeft ze altijd een overall, (oude jas) en laarsjes aan.
Onlangs nieuwe winterjas aangeschaft:
Afbeelding
Ze lijkt net een Teletubbie wanneer ze haar muts op heeft. :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:55

Ik heb wel rauskleding maar uiteindelijk wordt alles toch wel vies

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:55

Als iets een paar keer aan is geweest dan wordt ik er ook makkelijker mee. Het is ook echt niet zo dat hij dan in die kleding niets mag doen. Heeft op de verjaardag van oma gewoon gevoetbald met zijn neefjes, is in de paardenstallen geweest en op de trekker. Maar hou toch altijd wel een setje of twee apart voor de bijzondere gelegenheden. Als er dan weer nieuw mooi spul is dan schuift dat weer door.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:56

Holy cow.... was da quellian :wow:

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:57

Quellian schreef:
tita schreef:

Kreeg toch laatst wel een bijna zenuwinzinking na een dagje op de nieuwe 'grote jongens' groep op het KDV...

[ Afbeelding ]

Toen heb ik toch een stapeltje samengesteld waarmee hij door de bagger mag rollen :D

Wow die broek!!! En? Ging het er uit?
Staan daar achter nou allemaal vlekken verwijderaars? Kan het niet goed zien op mijn telefoon.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:59

Hier net nog even wat bij HEMA mee genomen. Ik kan nu gericht gaan shoppen. :D
Afbeelding

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 13:59

MizzMontana schreef:
Staan daar achter nou allemaal vlekken verwijderaars? Kan het niet goed zien op mijn telefoon.

Ja, voor iedere vlek een duivel 8-)

Hij was door de modder gekropen... Toen ik z'n nieuwe Shoesme schoentjes op de kapstok zag staan kreeg ik het al warm. Z'n nieuwe borgvest was er ook niet ongeschonden doorheen gekomen.
Uiteindelijk heb ik alles schoon gekregen, maar nu toch in minder favo kleding naar school!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:01

Das wel een hele vieze broek! En geweldig, al die middeltjes erachter!

Wij wonen op een boerderijtje en hebben ook echt een buitenkind en alles wordt vies.. ze gaat sinds 2 weken 1 ochtend in de week maar een agrarische opvang en daar krijgen de kids een overall en laarzen aan die ze standaard daar hebben voor alle kinderen. Ze gaan dan bij de koeien en geiten spelen enzo, superleuk!
Laatst bijgewerkt door kristelhans op 09-10-18 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:02

Fee_ schreef:
Hier net nog even wat bij HEMA mee genomen. Ik kan nu gericht gaan shoppen. :D
[ [url=m/qlm5ae.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah wat koddig! Gefeliciteerd dan maar!? Ik val er zo middenin hoor.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 14:02

Fee :) wat leuk een meisje :D

Poeh wat een horror Q. Fijn dat het nog te redden viel.

Gup heeft van het weekend buiten op zijn knieen zitten spelen :x die broek had langer mooi mogen blijven wat mij betreft :x eens kijken of ik die nog kan redden ;(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 14:03

Ja zo komt die van mij dus ook iedere maandag van de crèche thuis Quellian :D

Dat is idd dr Beckmann vlekkenduivel. My best friend voor zulke projecten <3

Spelen mag altijd in wat voor kleding dan ook. Maar voor de uitjes waarvan ik van te voren weet dat er groenvlekken, modder, etc komen probeer ik wel wat te selecteren. En als het alsnog gebeurd so be it.

Haha dat dus Tita. Dat je denkt hmmm voor Ballorig is wellicht een lekker broekje wel zo fijn.