Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mama is dol op rood 

Verkopen ze het in nederland ook ergens dat jij weet?
. Verder toen ik afrekende kreeg ik nog de opmerking: "Oh dit zijn allemaal ook wel typisch L.-kleertjes hoor". Dus...geen idee of het als compliment bedoeld was of juist niet, maar ik denk dus wel dat ik een bepaalde stijl heb qua kleding
. _lautje_ schreef:Oh in principe ben ik niet moeilijk.
Maar een mooi jurkje van Tartine trek ik niet aan naar de kinderboerderij.
Probeer beetje daar naar te kijken.
ja soms is overdressed zijn ook een dingetje......laatst wilde spuit11 naar Monkeytown in der kanten jurk........ ik moest wel want onderhandelen was niet mogelijk en ik wil geen schreeuwend kind.tita schreef:En toch heb ik nu zoiets van alles wat ik koop moet flink gedragen worden..... ga niks meer bewaren of zuinig mee zijn.
Zo heb ik 3 boxpakjes van TC alla 52€ ps...... hup gewoon aan naar de crèche anders heb ik het voor niks gekocht

Quellian schreef:tita schreef:En toch heb ik nu zoiets van alles wat ik koop moet flink gedragen worden..... ga niks meer bewaren of zuinig mee zijn.
Zo heb ik 3 boxpakjes van TC alla 52€ ps...... hup gewoon aan naar de crèche anders heb ik het voor niks gekocht
Kreeg toch laatst wel een bijna zenuwinzinking na een dagje op de nieuwe 'grote jongens' groep op het KDV...
[ Afbeelding ]
Toen heb ik toch een stapeltje samengesteld waarmee hij door de bagger mag rollen

MizzMontana schreef:Staan daar achter nou allemaal vlekken verwijderaars? Kan het niet goed zien op mijn telefoon.