Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar de enige man van wie ik ooit bloemen heb gekregen is mijn vader

Hoef geen dure kado's maar het 2 keer vergeten is wel slecht. Nu zijn mijn vriend en ik op dezelfde dag jarig dus zou vergeten in ons geval wel heel bijzonder zijn.
Emmaa_ schreef:Ik vind het echt niet belangrijk om een groot kado te krijgen voor m'n verjaardag, maar vind het wel leuk als er een beetje aandacht aan word besteed. M'n vriend heb ik afgelopen verjaardag mee uit eten genomen (vrij luxe dus niet even een snelle hap maar echt uitgebreid tafelen) en dat vinden we gelukkig allebei leuker dan een groot cadeau.
en heb nu tinder maar weer op m'n telefoon geïnstalleerd. Ik val op vrouwen en aangezien ik niet de aangewezen persoon ben voor gaybars vind ik in het eggie iemand ontmoeten best wel lastig. Tinder it is
. Nog niet direct de intentie om te daten (moet nog even het een en ander verwerken) maar eer dat ik écht een leuk iemand heb geswiped zijn we ook wel even verder xD

Hij zit in de schuldsanering en dan zulke acties, kan ik gewoon niet bij
Maar goed, ook niet mijn probleem gelukkig
1x per jaar op de kermis, tja
evengoed lief haha. Ik vind een bloemetje soms wel leuk maar hecht er niet heel veel waarde aan.
gaat best hard ineens! Ik dacht dat hij wat meer vrijheid zou zoeken of rustiger aan wilde doen maar hij is het liefst 24/7 bij me

(maar als ik het gesprek begin is het meestal wel een gezellig (en lang) gesprek) Twijfel of ik dat zou aanhouden of zou wachten om het ook vanuit hem te laten komen.