Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:20

Ik heb ook nooit bloemen, hou er ook niet van maar het idee is wel lief. Net als lekkere chocolaatjes ofzo spontaan, dat doen/deden met vriendjes/exen wel altijd :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:23

Owwwww ik hou wel van bloemen <3 maar de enige man van wie ik ooit bloemen heb gekregen is mijn vader _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:24

Ik vind bloemen heel mooi en leuk als een man daarmee komt. Heb een prachtige bos gekregen toen we een jaar samen waren. <3

Niks voor verjaardag krijgen zou ik wel echt poedersuiker vinden trouwens. Dan heb je iets goed te maken. :') Hoef geen dure kado's maar het 2 keer vergeten is wel slecht. Nu zijn mijn vriend en ik op dezelfde dag jarig dus zou vergeten in ons geval wel heel bijzonder zijn. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:27

Ik vind het echt niet belangrijk om een groot kado te krijgen voor m'n verjaardag, maar vind het wel leuk als er een beetje aandacht aan word besteed. M'n vriend heb ik afgelopen verjaardag mee uit eten genomen (vrij luxe dus niet even een snelle hap maar echt uitgebreid tafelen) en dat vinden we gelukkig allebei leuker dan een groot cadeau.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:27

Op dezelfde dag jarig, wat grappig _O-
Kun je het voortaan altijd samen vieren :')

Een verjaardag vergeten is echt niet tof...... dan heeft hij echt wel even wat goed te maken imo..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:33

Wat grappig op dezelfde dag jarig!

Ging mij ook niet om t cadeau maar wel om t feit dat ie er wel was maar me überhaupt niet eens feliciteerde :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 20:51

Emmaa_ schreef:
Ik vind het echt niet belangrijk om een groot kado te krijgen voor m'n verjaardag, maar vind het wel leuk als er een beetje aandacht aan word besteed. M'n vriend heb ik afgelopen verjaardag mee uit eten genomen (vrij luxe dus niet even een snelle hap maar echt uitgebreid tafelen) en dat vinden we gelukkig allebei leuker dan een groot cadeau.

Ja dit dus. Ik hoef echt geen dure dingen maar des te blijer word ik van een hapje eten of samen een nachtje weg

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 21:35

Ik had zoon leuke tinderdate vanavond ik ben er helemaal van onderste boven :')
Oudejaarsdag ben ik bij hem .
Hij was helemaal van antwerpen gekomen en bracht een kado mee doos met dolce en gabana . En sushi gegeten

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 22:34

Heb alleen een bosje bloemen gehad met Valentijn toen mijn ex op stage was in Maleisië voor drie maanden. Niet verwacht, toch gekregen en best lief. Verder ben ik veel blijer met een avondje sushi hoor :')

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-17 22:48

Hee wat grappig een tindertopic die ook nog 'ns heel actief is x).
Bij mij is het helaas na 1,5 jaar uitgegaan met mijn vorige tinderdate ;( en heb nu tinder maar weer op m'n telefoon geïnstalleerd. Ik val op vrouwen en aangezien ik niet de aangewezen persoon ben voor gaybars vind ik in het eggie iemand ontmoeten best wel lastig. Tinder it is :+. Nog niet direct de intentie om te daten (moet nog even het een en ander verwerken) maar eer dat ik écht een leuk iemand heb geswiped zijn we ook wel even verder xD

Heb afgelopen jaar m'n vriendin meegenomen naar de Lion King als verjaardagscadeautje. Viel gelukkig in de smaak, vind niets zo lastig als cadeautjes verzinnen. Bloemen doen me echt helemaal niets :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 13:53

Shilady, leuk!
Kasmir, welkom en succes ;)

Hier ff rustig nu, geen Tinder en andere datingapps, wel ff klaar mee.. Scharrel was kerstavond bij me en ging 1e kerstdag weer naar huis. Heel relaxed film gekeken, ook wel fijn dat dat kan met een scharrel en niet alleen maar <<)
1e kerstdag is ie naar de kroeg geweest, met zijn zatte kop op straat gevallen en gezicht en telefoon stuk. Ik vind dat zo kansloos he, ben je bijna 40, 2 puberkinderen en dan zo je grenzen niet kennen. Vond ie niet zo leuk dat ik dat zei }> Hij zit in de schuldsanering en dan zulke acties, kan ik gewoon niet bij :n Maar goed, ook niet mijn probleem gelukkig :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 14:18

Oh ja, dat vind ik ook minder charmant. Dat is geinig tot je 20ste, daarna wordt het hard minder :))

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 20:35

Hahaha inderdaad! Maargoed mijn eigen vader doet dat ook :') 1x per jaar op de kermis, tja

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-17 20:44

Mwa dat kroeg verhaal zou ik wel om kunnen lachen :') ben zelf achter in de twintig en hou ook nog wel van een feestje. Vriendinnen halverwege de dertig ook. Gaat ook wel es wat mis hahaha.
Maar die kinderen en schuldsanering zou voor mij dan wel een dealbrekertje zijn zeg maar

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 09:46

Mijn vriend (gek om hem ineens geen date meer te hoeven noemen haha) had laatst een bloemetje mee, maar gaf eerlijk toe dat hij bij de kassa stond van de supermarkt, en de man voor hem vanwege een bepaald aankoopbedrag gratis bloemen kreeg en aan mijn vriend vroeg of hij ze wilde :+ evengoed lief haha. Ik vind een bloemetje soms wel leuk maar hecht er niet heel veel waarde aan.

shilady wat leuk dat je een geslaagde date had! En leuk dat jullie elkaar snel weer zien.

Kasmir welkom in het topic, kan me voorstellen dat het voor mensen die op hetzelfde geslacht vallen nog wat lastiger is iemand in het dagelijks leven te vinden (tenzij je inderdaad naar gay-bars gaat) dus wie weet wat je op tinder tegenkomt :)

Relaxed fijn dat jullie een leuke 1e kerstdag samen hebben gehad. En inderdaad, vind dat ook wat kansloos gedrag, op die leeftijd en met kids verwacht je toch een iets volwassener en verantwoordelijker persoon. Aan de andere kant, wij hadden vorig jaar een familie feestje waarbij veel teveel gezopen is, vader gaat op de terugweg daardoor onderuit met de fiets en loopt een week met een blauw oog :+

Ik heb m'n vriend nu sinds afgelopen zondag iedere dag gezien O:) gaat best hard ineens! Ik dacht dat hij wat meer vrijheid zou zoeken of rustiger aan wilde doen maar hij is het liefst 24/7 bij me :D

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 10:44

Ik vond even wat grappigs op het internet :+
Afbeelding

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 13:25

thirteenn schreef:
Ik vond even wat grappigs op het internet :+
[ [url=m/BpHcZz.png]Afbeelding[/url] ]

Hier moest ik wel even hard om lachen haha :P

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 16:37

Zo is al weer een tijdje geleden dat ik hier een post heb geplaatst.
2 maanden geleden mijn eerste tinder date gehad, allemaal leuk verlopen best veel gedate.
En sinds een paar dagen is het officieel ! :)

Ik denk zal ik een goed nieuws brengen. zelfs via tinder kan het haha nooit verwacht

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 19:06

Ik heb gisteren de toegangscodes van de poorten gekregen <3 :') <3

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:05

Wat leuk al die positieve updates *\o/*

Hier gaat ook alles goed, deze middag kreeg ik al een linkje met huizen die te huur staan :')

Ik had toevallig ook een cadeau gekregen deze week, gewoon zomaar. Een rasp _O- wel een hele mooie design rasp :P

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 20:07

Super cool dat mensen hun liefde via Tinder vinden!

Hier nog steeds rustig.. heerlijk! Baal alleen dat ik nog geen tv verbinding of Internet heb. Dus ik ga maar weer een boek lezen :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:07

Wat leuk dat veel mensen nu een relatie hebben, door Tinder!

Wat betreft bloemen, ik zou dat wel lief vinden om te krijgen, maar ik ben niet echt een bloemenfan.

Ik vind t zo lastig, bij iemand met wie ik contact heb, komt nu het contact alleen maar vanuit mij -O- (maar als ik het gesprek begin is het meestal wel een gezellig (en lang) gesprek) Twijfel of ik dat zou aanhouden of zou wachten om het ook vanuit hem te laten komen.
Al die dilemma's ook..... }:0

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:49

Een man die wil neemt initiatief. Neem dat van mij aan. Geldt voor vrouwen vast ook trouwens. Een man die zn best niet doet laat ik links liggen op den duur. Dan houdt het gewoon op.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:33

Ja dat idee heb ik ook inderdaad. Maar soms zijn mannen niet zo van het appen, dus weet ook niet of het dan bij hem iets is van dat hij het druk heeft (werkt erg veel in deze maand) en daarom het er gewoon niet van komt, of dat hij wacht tot ik reageer of dat hij gewoon niet wil o.i.d..
Had ook het idee dat als ik niet meer een gesprek zou starten, hij ook juist misschien het idee had dat ik niet geïnteresseerd meer was en dat hij daarom ook niet meer reageerde ...
Maargoed, denk dat ik het maar laat gaan en het aan hem overlaat.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:59

Ik heb nu ook iemand die uit zichzelf niet begint, maar als ik wat naar hem stuur reageert hij vaak al binnen 5 minuten. Dus ik ga er dan toch maar van uit dat hij wel geïnteresseerd is ook al begint hij niet uit zichzelf.

@1234 reageert hij bij jou ook snel?