Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Jolien87 schreef:Hier is de bank verkocht, mooi op tijd voor mijn verhuizing.
De man kwam vanmorgen mooi op tijd en na de bank goed bekeken te hebben, heeft hij ter plekke het geld overgemaakt en de bank in een paar ritjes meegenomen.
Hij vertelde dat hij na een jaar in Mexico nu weer naar NL is verhuisd met zijn gezin dus ze zoeken nu weer een hele inboedel. Of we misschien nog meer te koop hadden.
Nee, dat niet maar de eettafel zouden we binnenkort op de weggeefhoek zetten. Die wilde hij ook wel meenemen dus die komt hij over een paar dagen halen.
Kijk, dat zijn nog eens leuke berichten!
Varekaj schreef:Nou, dat blokkeren werkt dus niet op tweedehands. Kreeg nadien alsnog reacties.
Persoon wou via PayPal betalen met een hele uitleg erbij dat dat veilig is etc, dat ik pas hoef op te sturen als ik het geld heb. Eh... Lijkt me logisch? Maar dus aangegeven dat ik niet via PayPal werk. En weer op elk item dezelfde copy-paste tekst, dus toxh ff contact opgenomen met tweedehands om te informeren of het wel een betrouwbare gebruiker is.
Gelijk een hele brief dat ik PayPal MOET accepteren want is veel veiliger dan een bank. Dat zij als koper beschermd is want "als het item niet aankomt, stuk is of niet voldoet aan de wensen van de koper kan ik mijn geld terugkrijgen".
Denkt die nu echt dat ik met die uitleg ga instemmen? Durf er mijn hoofd om verwedden dat als je iets opstuurt met trackingcode en ontvangstbevestiging dat ze dan gaan roepen "item voldoet niet".
Heb maar pittig antwoord gestuurd dat nee toch echt nee betekend
LadyMadonna schreef:LadyMadonna schreef:Ik heb 15 april een ontvochtiger verkocht, is direct betaald, maar t ding staat hier nog steeds en wordt niet opgehaald
Inmiddels nog steeds niet opgehaald. Hij heeft nu gevraagd of ik het wil versturen. Nouja, liever niet, maar vooruit dan maar....
Dus ik dinsdag een tikkie gestuurd voor de verzendkosten, maar weer 0 reactie.....
Wat moet je hier nou mee?
Hij appte twee weken terug toen ik in Hongarije zat, en ik wil dan eigenlijk niet antwoorden dat ik een paar dagen niet thuis ben...
Binnenkort weer vakantie....
Ben er eigenlijk best klaar mee.
Zal ik gewoon zn geld terug storten?
elinedeau95 schreef:Pfff ik wil iets kopen op Marktplaats, maar de aanbieder reageert niet. Heeft het wel gelezen, maar geen reactie. Altijd fijn als iemand niet meer reageert (maakt niet uit van welke kant)