Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Geryon schreef:Omg.. krijg net de tinder meldingen dat ik een nieuwe match heb en dat hij een bericht gestuurd heeft, en 30 seconden later een facebook melding dat diegene me een vriendschapsverzoek heeft gestuurd. ENG.
Edit: het is ook echt zo een typische eeuwige maagd, hoe ik die geliked heb??
Rawr schreef:Ach, ik zat bij collega´s in Heerenveen gezellig koffie te drinken omdat ik toch al daar was. Toch heb ik inderdaad ook een hekel aan te laat komen dus als ik in m´n eigen woonplaats was geweest had ze pech gehad.
Ze appte net wel dat ze naar de kerk was vanmorgen, beetje jammer dat ze niet in haar profiel had staan dat ze christelijk was. Ik weet nu niet of ik dinsdag af ga zeggen want ik heb dus echt helemaal niets met religie.
lifeofmarit schreef:Rawr schreef:Ach, ik zat bij collega´s in Heerenveen gezellig koffie te drinken omdat ik toch al daar was. Toch heb ik inderdaad ook een hekel aan te laat komen dus als ik in m´n eigen woonplaats was geweest had ze pech gehad.
Ze appte net wel dat ze naar de kerk was vanmorgen, beetje jammer dat ze niet in haar profiel had staan dat ze christelijk was. Ik weet nu niet of ik dinsdag af ga zeggen want ik heb dus echt helemaal niets met religie.
Vind ik een beetje kort door de bochtik ben ook totaal niet christelijk, maar stel ik ontmoet iemand die wel geloofd, prima. Zolang je mij er niet in mee neemt mag hij van mij naar de kerk op zondagochtend, draai ik mij nog even om
lifeofmarit schreef:Rawr schreef:Ach, ik zat bij collega´s in Heerenveen gezellig koffie te drinken omdat ik toch al daar was. Toch heb ik inderdaad ook een hekel aan te laat komen dus als ik in m´n eigen woonplaats was geweest had ze pech gehad.
Vind ik een beetje kort door de bochtik ben ook totaal niet christelijk, maar stel ik ontmoet iemand die wel geloofd, prima. Zolang je mij er niet in mee neemt mag hij van mij naar de kerk op zondagochtend, draai ik mij nog even om
lifeofmarit schreef:Vind ik een beetje kort door de bochtik ben ook totaal niet christelijk, maar stel ik ontmoet iemand die wel geloofd, prima. Zolang je mij er niet in mee neemt mag hij van mij naar de kerk op zondagochtend, draai ik mij nog even om
Gracezellaa schreef:Daarbij, misschien was het wel voor een doop of andere bijzondere gelegenheid. Weet jij veel
Goof schreef:Waarom ging je met je ex naar bed als je weet dat hij een nieuwe relatie heeft? Het is niet voor niets je ex toch?