Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 19:57

Hier was de baard out of control al een paar weken. Zn baas begon er ook over te zeuren haha. Vandaag is ie naar de kapper geweest. Gelukkig niet al te kort, want was wel beetje gewend aan veel baard.

Omg dat is gewoon eng geryon..

Na 5 dagen niks heel bijzonder ook haha

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:10

Geryon schreef:
Omg.. krijg net de tinder meldingen dat ik een nieuwe match heb en dat hij een bericht gestuurd heeft, en 30 seconden later een facebook melding dat diegene me een vriendschapsverzoek heeft gestuurd. ENG.

Edit: het is ook echt zo een typische eeuwige maagd, hoe ik die geliked heb?? :=

Heeeel eng! Als het maar geen die hard stalker is :r

Elmira

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:32

@Geryon oh wauw die heeft er zin in :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 20:49

Ik krijg ook af en toe van die vriendschapsverzoeken van mensen die ik wel tegen ben gekomen maar niet geliked heb. Heb zelfs een keer de vraag gehad waarom ik hem nog niet terug had geliked... :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:04

Resistance, hoe is het met die kerel?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:06

Mijn date vanmiddag was leuk. Ze was bijna een half uur te laat en reageerde niet via whatsapp dus ik dacht even dat ik in de maling was genomen maar dat viel gelukkig mee. Gezellig gekletst en leuk alcoholvrij 'geborreld'. Dinsdag komt ze naar Leeuwarden en gaan we wat leuks doen en zal ik voor d'r koken bij me thuis.
So far so good. :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:10

Na tien minuten wachten zou ik allang weg zijn geweest :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:10

Ik denk dat droom 'kerel' een beetje ligt aan wat je tegenkomt uiteraard. Mijn 'droomkerel' heeft tattoos, is ambitieus en heeft een goed gevoel voor humor, maar verder ben ik enorm open :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:12

Je kiest niet waar je verliefd op wordt. Ik heb echt jongens gedate waarbij het plaatje klopte maar ik echt geen gevoelens had en jongens die echt aan niks voldoen maar... Ik was verliefd.

Nu is mijn huidige vriend wel echt alles wat ik zocht of in ieder geval wat ik nodig heb. Daarom waarschijnlijk ook de enige blijver.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:40

Klinkt goed Rawr :)

Ik heb misschien zo een date. Twee uur geleden kreeg ik een superlike, toch even kijken. Hij zei ik ben vanavond in je stad, wil je gelijk een drankje doen? Dus dat ga ik zo denk ik doen :+ ben alleen nog wel een beetje ziek en normaal app ik altijd voor weken, maar dat zet tot nu toe ook niet echt zoden aan de dijk :7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 03:52

Ik kreeg ook een keer een berichtje via Facebook en toen ik niet bijster enthousiast reageerde was ie nog verontwaardigd ook :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 08:32

Vind ik ook altijd raar :)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 11:45

Nou ik ben op date geweest, het was bij een salsafeestje dus het ijs was meteen gebroken, dat is dan wel leuk. Leuke jongen maar ik was nog halfziek dus bruiste niet echt van de energie :').

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:01

Wel voor herhaling vatbaar als je weer beter bent?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:17

Ik zou ook echt niet een half uur gewacht hebben. Als ik ergens allergisch voor ben dan is het wel voor te laat komen := Maar wel goed dat het verder leuk was!

Hoe is het inderdaad nu verder met jou en je ex-date Resistance?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:39

Ach, ik zat bij collega´s in Heerenveen gezellig koffie te drinken omdat ik toch al daar was. Toch heb ik inderdaad ook een hekel aan te laat komen dus als ik in m´n eigen woonplaats was geweest had ze pech gehad.

Ze appte net wel dat ze naar de kerk was vanmorgen, beetje jammer dat ze niet in haar profiel had staan dat ze christelijk was. Ik weet nu niet of ik dinsdag af ga zeggen want ik heb dus echt helemaal niets met religie. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:41

Oh boy, ook nog echt actief christelijk, vreemd dat ze dat dan niet heeft gezegd.. :n

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:43

Rawr schreef:
Ach, ik zat bij collega´s in Heerenveen gezellig koffie te drinken omdat ik toch al daar was. Toch heb ik inderdaad ook een hekel aan te laat komen dus als ik in m´n eigen woonplaats was geweest had ze pech gehad.

Ze appte net wel dat ze naar de kerk was vanmorgen, beetje jammer dat ze niet in haar profiel had staan dat ze christelijk was. Ik weet nu niet of ik dinsdag af ga zeggen want ik heb dus echt helemaal niets met religie. -O-

Vind ik een beetje kort door de bocht := ik ben ook totaal niet christelijk, maar stel ik ontmoet iemand die wel geloofd, prima. Zolang je mij er niet in mee neemt mag hij van mij naar de kerk op zondagochtend, draai ik mij nog even om :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:45

lifeofmarit schreef:
Rawr schreef:

Vind ik een beetje kort door de bocht := ik ben ook totaal niet christelijk, maar stel ik ontmoet iemand die wel geloofd, prima. Zolang je mij er niet in mee neemt mag hij van mij naar de kerk op zondagochtend, draai ik mij nog even om :D

Ik denk dat het wel meer is dan op zondag wel of niet mee naar de kerk.. Het kan een behoorlijk heet hangijzer zijn als je door het geloof op meerdere fronten totaal andere inzichten hebt.. Vind het iig geen kleinigheidje of kort door de bocht :n

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 12:46

lifeofmarit schreef:
Rawr schreef:

Helemaal mee eens :)

Daarbij, misschien was het wel voor een doop of andere bijzondere gelegenheid. Weet jij veel ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 13:00

lifeofmarit schreef:
Rawr schreef:

Ja prima dat jij zo denkt, maar ik wil ook echt geen relatie met iemand die religieus is. Daarvoor heb ik een te grote weerzin tegenover religie.

Is zeker niet kort door de bocht, religie is iets groots. Een echte christen stelt god op plek 1 en de rest op 2, 3 etc. Dat is heel anders leven.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 13:05

lifeofmarit schreef:

Dat mag je vinden. Van mij mag iedereen geloven wat hij of zij wil maar voor mij is het een ontzettende afknapper. Ik heb een aversie tegen alle religie en ik chargeer een beetje als ik zeg dat ik het als een verstandelijke beperking zie maar zo ongeveer voelt het wel voor mij.

Gracezellaa schreef:
Daarbij, misschien was het wel voor een doop of andere bijzondere gelegenheid. Weet jij veel ;)

Nee, ik vroeg haar of ze daar vaak heen gaat en ze zei bijna elke week te gaan. Nu heb ik net gezegd dat ik atheïst ben maar dat vindt zij geen probleem zegt ze. Ze zegt ook dat ze niet een 'geen sex voor het huwelijk"-type is dus zo streng in de leer is ze nou ook weer niet.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 13:07

Yvankaxx schreef:
Wel voor herhaling vatbaar als je weer beter bent?

Ik heb nog niets van hem gehoore, zal zo even een appje sturen. Ben niet bijsterenthousiast geloof ik :).

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 14:17

Goof schreef:
Waarom ging je met je ex naar bed als je weet dat hij een nieuwe relatie heeft? Het is niet voor niets je ex toch?

Nouja lastig hoor als je nog samen in 1 bed ligt 's nachts.
En zij zat ook midden in een scheiding, ze hadden eigenlijk al wel met elkaar maar nog niet echt "officieel", en hij had het er met haar over gehad zei hij, over de situatie..

Maar nu is het klaar :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 14:20

Ik zou er al niet voor kiezen om samen met mijn ex in één bed te blijven liggen.. Logeerbed, bank of desnoods ergens anders.

Geloof zou voor mij niet perse een dealbreaker zijn, maar is wel afhankelijk van hoe strenggelovig iemand is. Ik ben zelf atheïst, dus verwacht niet dat ik elke zondag mee hobbel naar de kerk :=