Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 21:41

Dat mijn docent al ruim 3 maanden de tijd neemt om mijn verslag na te kijken, terwijl de rest van mijn klas de beoordeling wel al heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 21:49

_Cassidy schreef:
Dat mijn docent al ruim 3 maanden de tijd neemt om mijn verslag na te kijken, terwijl de rest van mijn klas de beoordeling wel al heeft..

Grote kans dat hij het kwijt is, als hij dat niet toe wilt geven geeft hij je misschien een goed verzonnen cijfer }:)

Laibadji

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 22:11

Aan bokt zijn fantastisch empathisch vermogen.... Not... |o :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 22:29

En heb weer een bakje met aardbeien vol terwijl ik net weer een leeg gemaakt had. Is alleen ophalen en zelf bakje meenemen dan. :')

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 23:57

Mijn vriend en visite... ze weten dat ik er vroeg uit moet maar toch blijven plakken. Net er maar weer bij gaan staan en nogmaals gezegd maar word er niet goed van. Als ik morgen chagrijnig ben heb ik het weer gedaan.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 07:18

Laibadji schreef:
Aan bokt zijn fantastisch empathisch vermogen.... Not... |o :roll:

Ik snap precies wat je bedoelt. Alleen is het niet bokt, maar bepaalde bokkers. Maar daar erger ik me indd ook mateloos aan.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 07:39

Mwah, als je alleen zegt "ik heb het beest apart gezet zodat hij rustig kon sterven" of "ik had bezoek dus kon niet met het beest naar de dierenarts", dan geef je maar de helft van de situatie en snap ik wel dat mensen zeggen "euuh, wat!?". Dat het beest nog maar een paar minuten te leven had stond er niet bij, dat kan een lezer ook niet ruiken. Dat je iemand op bezoek hebt die daadwerkelijk niet zonder jou kan, stond er ook niet bij en kan ook niet geroken worden.
De lijdensweg van het stervende beest had net zo goed nog een paar uur kunnen wezen. Het bezoek had net zo goed de buren kunnen zijn. Maar die cruciale informatie staat er niet bij. Een lezende Bokker denkt daardoor alleen maar "Ben je wel goed bij je hoofd? Je bent met tweeën thuis, dan kan er toch wel één naar de dierenarts?/Als een beest zo verwond is dat het gaat sterven breng laat je hem toch niet zo maar die lijdensweg doorgaan maar zorg je voor een snel einde?"
Bokkers zijn net zo goed dierenvrienden als jullie, maar als maar de helft van de situatie verteld word, dan kun je dat soort reacties verwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 07:41

Valerie93 schreef:
Mijn vriend en visite... ze weten dat ik er vroeg uit moet maar toch blijven plakken. Net er maar weer bij gaan staan en nogmaals gezegd maar word er niet goed van. Als ik morgen chagrijnig ben heb ik het weer gedaan.

Maar dan ga je toch gewoon naar bed?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 07:41

Dat ik vanmorgen niet verder kon rijden.
Ik had een week vakantie en in deze week is iemand anders met mijn vrachtauto gereden. Opzich niet erg hoor maar nu sta ik sinds 06.30 te wachten tot de bandendienst om 8 uur opengaat om dit te laten flikken...Afbeelding

En ondanks dat ik mij niet schuldig zou moeten voelen voel ik mij nog altijd schuldig over gister. Ik heb mijn neef een bericht gestuurd of hij weet wat er aan de hand is. Hij heeft het gelezen maar reageerd niet. Dus euh ja...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:05

Valerie93 schreef:

Alvast een paar glazen en kopjes opruimen van de tafel.Hier en daar een lampje uit doen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:32

Britta31 schreef:
Valerie93 schreef:

Alvast een paar glazen en kopjes opruimen van de tafel.Hier en daar een lampje uit doen.

Nee, zelf naar boven gaan. Je hebt het toch aangegeven? Waarom moet je bij bezoek van je vriend zijn?
En slaap je op dezelfde kamer, dan idd lampje uitdoen en klaarmaken voor de nacht.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:47

Gewoon lekket naar je bed gaan.
Of tegen de visite zeggen, joh heel gezellig nu eruit want ik moet er morgen vroeg uit.

Wilde vanochtend kattenbrokken bijvullen schoot er een muis langs mijn hand.
Op scootmobiel naar de winkel willen, lekke band.
En door de lekke band reed scoot raar en is pols uit de kom geschoten.

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:18

Aan mijn vriend die het niet begrijpt dat mijn vrienden soms ook iets met mij willen doen zonder hem erbij :')

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:20

hagelslag schreef:
Ik had een week vakantie en in deze week is iemand anders met mijn vrachtauto gereden. Opzich niet erg hoor maar nu sta ik sinds 06.30 te wachten tot de bandendienst om 8 uur opengaat om dit te laten flikken...[ [url=m/S5z9dh.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ondanks dat ik mij niet schuldig zou moeten voelen voel ik mij nog altijd schuldig over gister. Ik heb mijn neef een bericht gestuurd of hij weet wat er aan de hand is. Hij heeft het gelezen maar reageerd niet. Dus euh ja...

Oh das lekker dan!
Mijn band is vd week ook kapot gegaan
Hele velg kapot gesleten echt geen idee wat er nou precies gebeurde maar was tijdens het rijden een knal en toen gingen al mn lampjes en toeters en bellen piepen :j
Hebben ze een nieuwe moeten bestellen wat weer een hoop geld kost :z
Heeft die inmiddels alweer gereageerd

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:21

Dat ik een lekker broodje had gekocht voor de lunch, maar die in de supermarkt ben vergeten |(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:29

bzquinto schreef:
hagelslag schreef:
Ik had een week vakantie en in deze week is iemand anders met mijn vrachtauto gereden. Opzich niet erg hoor maar nu sta ik sinds 06.30 te wachten tot de bandendienst om 8 uur opengaat om dit te laten flikken...[ [url=m/S5z9dh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh das lekker dan!
Mijn band is vd week ook kapot gegaan
Hele velg kapot gesleten echt geen idee wat er nou precies gebeurde maar was tijdens het rijden een knal en toen gingen al mn lampjes en toeters en bellen piepen :j
Hebben ze een nieuwe moeten bestellen wat weer een hoop geld kost :z
Heeft die inmiddels alweer gereageerd

Gelukkig moeten we ochtends een rondje vrachtautocontrole doen.
Ik heb dus de planners gebeld en na een bandendienst gereden. Ik heb een compleet nieuwe band gekregen... Was een flink lange spijker
Afbeelding

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 10:34

Oh jeetje! Das een beste spijker
Bij mijn auto heb ik echt geen idee waar ik nou overheen ben gereden maar zelfs de velg was kapot -:(-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:13

Ohjee das balen dat de velg ook eraan is.

En ja hij was flink. Ik heb geluk gehad dat ik mijn rondje gemaakt heb anders had ik in de sloot kunnen liggen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:45

Nog best veel tijd aan kwijt dan hagelslag!
Mijn man klaagt altijd over zijn collega’s die dat rondje banden controleren niet serieus nemen.
Spotten ze het op tijd dan bellen ze gewoon de baas uit z’n bed en vertrekken hooguit een half uur later (hij heeft altijd een paar banden op voorraad), maar als ze gewoon vertrekken is de kans groot op een klapper in de loop van de dag wat veel meer tijd kost omdat ze verder van de zaak zitten en uiteraard geeft dat ook veel meer schade.

Ik erger me aan stomme mensen die advies vragen, het in de wind slaan en vervolgens gaan lopen klagen dat het niet werkt en dat ze gewoon geen andere keus hadden omdat ze het NU moesten doen. Nee, je moet het helemaal noet NU doen. Je had er ook voor kunnen kiezen om het gewoon niet te doen en het voorlopig te doen met wat je hebt tot het weer beter is om het meteen goed te doen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:40

Altijd weer dat knokken voor je zoon met een "uitdaging"... scholen die de helft niet snappen, leerkrachten die in hun eigen straatje blijven plassen... en niet meedenken maar tegendenken…

Dus maar weer eens zelf in de email geklommen voor het vragen van ervaringen op gebied van het examen VMBO-TL volgend jaar en mogelijkheden tot spraakondersteuning...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:42

@dorus. Bandendienst is 1.3 km van het bedrijf vandaan.
Ik heb het tussen 06.30 en 06.45 opgemerkt. De planners zijn vanaf 07.00 te bereiken en de bandendienst ging om 8 uur open. Dus tsja... Ik mocht ff wachten tot ze open waren

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:24

Relaxed schreef:
Valerie93 schreef:

Maar dan ga je toch gewoon naar bed?

Ik ben toen ook nog bed gegaan alleen onze slaapkamer zit er precies naast dus hoorde ik alsnog alles. Visite ging uiteindelijk redelijk snel daarna weg

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:53

Dat er hier kleine kinderen potverdorie aanbellen om te vragen of ik Albert Heijn plaatjes hebt.
Uhh nee; en als je er zo om gaat vragen al helemaal niet. En gauw opdonderen nu 8)7

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:17

Dat blijkbaar de videokaart van mijn laptop niet te vinden valt.. En dat ik hem moet updaten, maar dat niet wil omdat er geen update beschikbaar is..? Ik ben zó klaar met dit kreng.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 20:05

Marktplaats mensen waar je om 19:30 mee afspreekt en er nu nog niet zijn... :(