Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Mijn vriend en visite... ze weten dat ik er vroeg uit moet maar toch blijven plakken. Net er maar weer bij gaan staan en nogmaals gezegd maar word er niet goed van. Als ik morgen chagrijnig ben heb ik het weer gedaan.
Britta31 schreef:Valerie93 schreef:Mijn vriend en visite... ze weten dat ik er vroeg uit moet maar toch blijven plakken. Net er maar weer bij gaan staan en nogmaals gezegd maar word er niet goed van. Als ik morgen chagrijnig ben heb ik het weer gedaan.
Alvast een paar glazen en kopjes opruimen van de tafel.Hier en daar een lampje uit doen.
hagelslag schreef:Dat ik vanmorgen niet verder kon rijden.
Ik had een week vakantie en in deze week is iemand anders met mijn vrachtauto gereden. Opzich niet erg hoor maar nu sta ik sinds 06.30 te wachten tot de bandendienst om 8 uur opengaat om dit te laten flikken...[ [url=m/S5z9dh.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ondanks dat ik mij niet schuldig zou moeten voelen voel ik mij nog altijd schuldig over gister. Ik heb mijn neef een bericht gestuurd of hij weet wat er aan de hand is. Hij heeft het gelezen maar reageerd niet. Dus euh ja...
bzquinto schreef:hagelslag schreef:Dat ik vanmorgen niet verder kon rijden.
Ik had een week vakantie en in deze week is iemand anders met mijn vrachtauto gereden. Opzich niet erg hoor maar nu sta ik sinds 06.30 te wachten tot de bandendienst om 8 uur opengaat om dit te laten flikken...[ [url=m/S5z9dh.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ondanks dat ik mij niet schuldig zou moeten voelen voel ik mij nog altijd schuldig over gister. Ik heb mijn neef een bericht gestuurd of hij weet wat er aan de hand is. Hij heeft het gelezen maar reageerd niet. Dus euh ja...
Oh das lekker dan!
Mijn band is vd week ook kapot gegaan
Hele velg kapot gesleten echt geen idee wat er nou precies gebeurde maar was tijdens het rijden een knal en toen gingen al mn lampjes en toeters en bellen piepen![]()
Hebben ze een nieuwe moeten bestellen wat weer een hoop geld kost
Heeft die inmiddels alweer gereageerd
Relaxed schreef:Valerie93 schreef:Mijn vriend en visite... ze weten dat ik er vroeg uit moet maar toch blijven plakken. Net er maar weer bij gaan staan en nogmaals gezegd maar word er niet goed van. Als ik morgen chagrijnig ben heb ik het weer gedaan.
Maar dan ga je toch gewoon naar bed?