Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 11:00

Oooh dat jasje van de H&M! Superleuk <3

En twee paar mooie nikes! Al vind ik die air maxjes toch wat hyper haha.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 11:10

Drunksheep schreef:
Doubtless schreef:
Die gaan snel :oo wel echt onwijs toffe schoenen! Ben alleen bang dat ik met de aanfoto weer last krijg van het aso complex :))

Haha, heel veel mensen zeggen ook altijd 'Dat zijn toch gabberschoenen!' enzovoort, maar gelukkig draag ik het nooit echt in een combo wat er aso uitziet, imo dan :))

:j ongeacht hoe het gecombineerd wordt, ik blijf inderdaad die associatie houden! Jammer, want die printjes zijn superleuk <3

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:10

ooooh die Air Max's zijn zooooo leuk. Snel uitverkocht was wel te verwachten, ze hebben best wat aandacht aan de lancering besteed.

Zal er nog een tweede ronde komen?

Vandaag mijn superstretch high waisted broek van de H&M aan, zit mega fijn! Kan normaal echt alleen 'afrikaanse vrouwen broeken' aan, die speciaal gemaakt zijn voor brede heupen/smalle taille, omdat het anders áltijd afzakt..
Maar tot nu toe zit deze top! Is al iets uitgelooen vergeleken met vanochtend maar hij zat ook iets te strak dus was ingecalculeerd haha.

Afbeelding

Doubtless: tof! Spannend altijd na ál die dagen wachten hea haha. Wat heb je besteld?

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:23

Jouw schoenen <3

Er zitten 2 truien, een jurk, wat panty's en een tasje in m'n pakket. Vrij basic spul & ben heeel benieuwd hoe die jurk zit! Stiekem hoop ik dat 't niks is, scheelt weer 30,- :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:28

Die nike's zijn leuk!!

Dat wit blazertje van H&M vind ik eigenlijk ook wel heel leuk

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:29

Je schoenen zijn zo veel leuker dan ik dacht haha. Tof hoor! En ja lekker broekje is het, ben alleen bang dat ik de mijne een maat te groot heb besteld :=

Schoenen zullen wss niet nog een keer gereleased worden, vanochtend nog wel wat maten die terug waren, maar dat zijn mensen die het uit hun mandje hebben gegooid. Mss zijn nog andere webshops die ze gaan releasen?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:44

Ze zijn er nog in mijn maat maar 190 euro, jeetje. Vind ze wel suupervet!

Nevermind, ik kan ze niet bestellen want ze zitten in iemand anders mandje :') Gelukkig!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:57

Haha, die prijs is erg confronterend ja, heb maar heel snel afgerekend :=

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:57

Nou, als het meant to be is komen ze nog wel een keer op mijn pad haha. :+

toch leuk Doubtless! Herkenbaar, voelt toch altijd heel veel verantwoorder om die mèga toffe jas te houden, als je het een en ander terugstuurt haha.

Ben aant werk trouwens, dus personeelsshirt aan haha. Vandaar shirt ook óver mn high waisted broek.

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:00

Drunksheep: ik zit altijd tussen 36 en 38 in, beetje afhankelijk hoe het valt. Heb van deze een 36, en zit perfect.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:07

Ik ben aan het afvallen dus vind het heel lastig inschatten. Kon wel makkelijk in deze broek komen, dus ben bang dat 'ie te los wordt.

satyasat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:29

Blue_flower schreef:
Grease schreef:
via Liesje1611 kwam ik bij de webwinkel terecht! :D het heet treasure islands :) en helemaal niet duur! :)

Ben wel benieuwd hoe die croptop/bh past en welke maat + bh maat je hebt. Aangezien er one size bij staat :)

Ik pas er met mijn D cup in hoor die van Treasure Islands :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 14:46

Afbeelding
<3 hij past natuurlijk wel haha. Die mag iig blijven!

Truien waren niks, dus de kosten vallen alsnog wel mee O:)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 14:48

Gister is mijn h&m pakketje binnen gekomen :D Gaat alleen voor 100 euro weer terug en voor 28 euro hou ik dingen :') Ach, scheelt weer een hoop geld. Ik hou twee bikinitopjes, een vest en een jurkje. Had ook een super leuk jurkje met streepjes besteld, maar die kwam helaas tot halverwege mn billen. Nu moet ik ergens anders nog zo'n streepjes jurkje zien te vinden. Ben echt verzot op streepjes !
Laatst bijgewerkt door Amira_ op 07-03-15 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 14:49

Mooie schoenen, Jo_Vales!

En pfoe, wat een geld voor die Air Maxjes! Vind ze heel leuk (al vind ik die met het zwart/witte patroon mooier), maar zoveel zou ik er echt niet voor over hebben...

Leuk jurkje, Lau! :D

Mijn lekker luie outfitje van vandaag. Begin echt verslaafd te raken aan die Roshes, dus die draag ik nu bijna overal onder :')

Afbeelding

Ben overigens echt gigantisch inspiratieloos de laatste tijd, vind het meeste dat in de winkels hangt ook niet zo leuk :(

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 14:58

Nou gaat wel lekker met die H&M bestellingen hier :')
Ik heb ook voor meer dan 100 euro terug gestuurd, zat voor geen meter!

Leuke combinatie met dat blazertje trouwens Jo_Vales! En ook leuke outfit, je Nikes <3

Leuke outfit Swanheart, mooie kleur van dat rokje!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 15:06

Leuke outfit Marjolein! Roshes eronder vind ik niets, maar ben daar geloof ik iets voorzichtiger mee dan de meeste hier O:)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 15:50

Die broek zit echt perfect strak om de enkels jo_vales, dat is zeldzaam (bij mij althans). Mooi vind ik dat!!

Swanheart, ik vind je outfit erg leuk ondanks dat ie lui is volgens jou haha. Ik vind alleen die roshes (sorry voor de vele fans) echt verschrikkelijk. Dat sloopt de hele outfit in mijn ogen :( maar ieder zijn ding gelukkig, toch!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:04

Leuke outfit Marjolein! Ben zelf enorme fan van Roshes maar vind ze niet echt onder je outfit passen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:29

Jo_vales schreef:
ooooh die Air Max's zijn zooooo leuk. Snel uitverkocht was wel te verwachten, ze hebben best wat aandacht aan de lancering besteed.

Zal er nog een tweede ronde komen?

Vandaag mijn superstretch high waisted broek van de H&M aan, zit mega fijn! Kan normaal echt alleen 'afrikaanse vrouwen broeken' aan, die speciaal gemaakt zijn voor brede heupen/smalle taille, omdat het anders áltijd afzakt..
Maar tot nu toe zit deze top! Is al iets uitgelooen vergeleken met vanochtend maar hij zat ook iets te strak dus was ingecalculeerd haha.

[ [url=m/yPRUXB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Doubtless: tof! Spannend altijd na ál die dagen wachten hea haha. Wat heb je besteld?

Wauw, die broek zit je echt heel mooi! Hoe lang ben jij en welke maat heb je? Ik moet misschien die super stretch broeken eens een kans gaan geven. :))

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:38

Mooi jurkje Lau!

En op de vorige pagina zag ik ook al een heel mooi jasje, maar ben te lui om te zoeken bij wie dat jasje hoorde :o

Jo, die broek staat je goed!

Als ze op de H&M een broek hebben staan met een topje, gaat dat topje dan ook ooit verkocht worden?
Het is maar een simpel basic topje, maar wel wat ik nog graag wilde hebben :)

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 18:21

Darah, ik ben 1.71, heb maat 36. Normaal dus 36/38.
Is voor mij ook bijzonder hoor, dat een H&M broek past haha. Heb er gelijk nog 2 besteld haha.

Swanheart, heel leuk gecombineert, rokje met trui! Roshe's vind ik heel mooi, maar vind sneakers onder een rok / jurk niks. Zelfs Allstarss niet haha. Ben daar de enige in geloof ik.

Amira, fotoooos

Doubtless, oooh wat mooi! Brengt je figuur ook mega mooi uit denk ik. Wanneer draag jij zoiets?Vind het altijd zo meganetjes als zomerjurkje..

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 18:29

Deze hou ik, lekker alvast voor de meivakantie
http://www.hm.com/nl/product/49387?article=49387-C
Deze met streepjes vond ik echt geweldig maar was dus veel te klein. Misschien bestel ik m nog wel een keer 1/2 maten groter als er een kortingscode is haha
http://www.hm.com/nl/product/85998?arti ... le=85998-C
En deze bikinitopjes lekker goedkoop *D
http://www.hm.com/nl/product/26785?arti ... pOrigin=SA
http://www.hm.com/nl/product/17610?arti ... pOrigin=SA
Heb normaal nooit een gekleurde bikini, meestal zwart oid. Maar vond deze wel leuk, alleen jammer dat ie niet een maat groter is. Past echt net aan, maarja voor dat geld :+

Edit: heb een kortingscode gevonden. := Mijn moeder denkt dat een grotere maat niet zoveel zal uitmaken qua lengte, wat denken jullie? Voorkant zat opzich goed, maar kreeg m dus niet verder dan halverwege mn billen.
Laatst bijgewerkt door Amira_ op 07-03-15 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 18:35

Ik denk dat ik toch eens een keer ga kijken dan voor die super stretch broeken.. iedereen is er zo positief over!

En wat een leuke bestelling Amira. :+: Ik wou vragen om een aan-foto van het streepjes jurkje, maar dat kan dus niet, jammer! :))

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 18:38

Ik ben ook superpositief! Heb vandaag mijn high waist, super stretch broek binnen gekregen en hij zit echt heel mooi!
Sluit mooi overal aan, ook aan de achterkant, die gaat bij mij vaak snel afstaan.