Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happypaardje

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:17

Met een staafmixer moet het ook kunnen hoor Sillebil. Die gebruik ik ook altijd en dat gaat prima. Ik gebruik meestal alleen geen recepten, dus misschien dat je wel wat aanpassingen moet maken als je een bestaand recept gebruikt, iets meer melk toevoegen ofzo. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:45

Het is dat wij 2x per week 's ochtends een smoothie op het werk krijgen, anders had ik ze nauwelijks gedronken. Ik hou vooral van de zoete smoothies, dus de (dure) exotische vruchten, maar vind het eigenlijk hartstikke zonde om ze te pureren, omdat ze heel ook heerlijk zijn en vaak vind ik ze heel stiekem nog lekkerder :j.

Aanrader is trouwens een smoothie met avocado, substantie wordt heel smeuig en er wordt geen melk gebruikt. Ook met spinazie vind ik altijd erg lekker :j.

Voor sapjes moet je trouwens geen blender of staafmixer gebruiken, maar echt zo'n slowjuicer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:48

Ik ben gek op zomerfruit door mijn smoothies, kocht me altijd helemaal scheel aan blauwe bessen en aardbeien vooral. Probeer maar eens goedkope aardbeien te vinden, ook in het seizoen := Blauwe bessen kosten hier bij de Lidl ook nog 4 euro per bakje. Ben toen overgestapt op bakjes bevroren zomerfruit, helemaal prima. Kost me 1.20, kan er 2 smoothies uit halen. Gooi er zelf dan altijd nog een banaan bij voor de smaak, en ik maak het aan met kwark en melk, met water of met sinaasappelsap.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:58

Ik ben ook gek op smoothies mijn vriend maakt ze altijd voor me :9

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 19:01

Smoothies!!!! <3
Mijn schoonmoeder maakt ze regelmatig, heerlijk!
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 20:33

happypaardje schreef:
Met een staafmixer moet het ook kunnen hoor Sillebil. Die gebruik ik ook altijd en dat gaat prima. Ik gebruik meestal alleen geen recepten, dus misschien dat je wel wat aanpassingen moet maken als je een bestaand recept gebruikt, iets meer melk toevoegen ofzo. :)

Mooi om te weten! Bij mij worden ze altijd heel dik, maar dan ga ik vorige keer wel iets meer melk toevoegen inderdaad. Ik denk dat dat zeker helpt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 15:13

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 15:57

Even her en der wat reactie achtergelaten.

Emma, blog jij niet meer? Je linkje in je onderschrift werkt niet (meer)..?

Alvast van harte met je behaalde cijfers Bernette! En natuurlijk draaien mijn duimen overuren voor je!

Wat heb je dat leuk gedaan Tazzey!

Qua nagellak ga ik trouwens voor I'm not Lion, een soort van champagnekleurige lak. Het jasje is wit met een soort champagnekleurige glans eroverheen dus dat vind ik wel leuk. Clutch in dezelfde kleur besteld, dus dat gaat wel matchen :j. Schoenen was en ben ik nog niet over uit, gok dat het gewoon nude pumps gaan worden. Mintgroen en champagnekleurig vind ik gewoon een te duur geintje voor eenmalig, want qua schoenkleuren ben ik echt altijd wel op safe.
Oh dit is I'm not Lion, kan wel toch? Voel me met zulke gelegenheden altijd zo'n jonkie, weet nooit of het under- of overdressed is _O-
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 16:01

Ik blog nog wel, mijn site is ook nog actief, maar ik ben bezig met de boel overzetten op een nieuwe layout en dat gaat ietsjes stroever dan verwacht. Dus hij staat nu even op een witte pagina totdat ik er klaar mee ben! Heb wel al een tijd geen nieuwe artikelen meer geschreven, staat wel weer op de planning maar even andere dingen aan mijn hoofd gehad.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 16:21

Thanks Yv!! Mooie kleur trouwens die China Glaze!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 16:36

Mooi Yv_!

Ik heb vanmorgen (het is hier 7.30) even lekker mijn reader in WP zitten bijlezen. OOk ben ik eens gaan rondneuzen in de Freshly Pressed sectie. Zeven maanden geleden had ik niet kunnen denken dat blogs lezen ook een deel van bloggen zou zijn of zou worden. En wat kunnen sommige mensen toch goed schrijven. Ik lees allerlei blogs.

Mijn 6 Tips to bond with your horse doet het uitstekend! Ik was met 6 tips nog helemaal niet klaar. Misschien schrijf ik nog wel een deel 2.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:40

Goeiemorgen Hippo :D

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:44

Zo heerlijk vroeg dus Hippo :) Toen lag ik nog lekker te slapen. Gisteren een dagje Efteling gehad en ik was pas om 01:00 thuis. Dat werd dus een klokje rond slapen. Het gaf me wel meteen weer inspiratie voor een nieuwe blog en heb daarna ook lekker blogjes bij zitten lezen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 08:44

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:11

De Efteling is heel leuk, maakt niet uit hoe oud je bent.

Hij is mooi Yv!
Ik heb vandaag Essence Macarena Mint op de blog.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:02

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 14:38

Hoi bloggers!

Sinds een aantal weken ben ik eindelijk begonnen met bloggen! Voor mijn reizen naar Ghana en Portugal hield ik met veel plezier reisblogs bij, maar het leek me ook erg leuk om vaker te bloggen.
Ik blog vooral over de kleine mooie dingen in het leven en over mijn (voorbereidingen voor mijn) minor in Suriname!

www.rmelissen.wordpress.com
en mijn laatste bericht: https://rmelissen.wordpress.com/2015/08 ... reidingen/

Ik lijkt me erg leuk om hier mee te kletsen en ik zal een aantal van jullie blogs ook zeker gaan volgen! :)

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:41

Welkom!

Gezellig dat er steeds meer meiden bijkomen en ook dat we nog steeds zo actief zijn. =D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 19:19

Heb je een nieuwe lay-out Yv?

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 07:44

Vandaag wordt er kennelijk op FB een (oudere) post vna mij gedeeld want via Facebook heb ik ineens veel bezoekers en ze klikken op mijn post over je paard zinnelijk maken (in de bak).

Mijn post van vandaag is de Weekly Photo Challenge met als thema Creepy. Ik had nog wel een hele creepy vieze foto liggen die gelijk mijn gedachten teisterde toen ik het thema las.... Nu zit ie ook in andermans gedachten. }:)

Klik als je van CREEPY houdt.... *\%/*

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 08:10

Welkom Rozemarijn, je blog ziet er leuk uit, ik ga zeker volgen :)

Ugh, die larve! Door mn studie ben ik opzich wel gewend aan beestjes en insecten enzo, maar het idee dat het in je paard zit is toch niet zo lekker...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 08:48

Nee, niet dat ik weet? Hoe dat zo?

Oooh denk dat ik het al weet. Had linkje via tel geplaatst, dus denk dat-ie de mobiele, witte layout heeft?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:18

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:00

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 17:36

Yv_ schreef:
Nee, niet dat ik weet? Hoe dat zo?

Oooh denk dat ik het al weet. Had linkje via tel geplaatst, dus denk dat-ie de mobiele, witte layout heeft?

Klopt.

miszeva schreef:
Yv_ mooie kleur!!

Ik heb vandaag een bericht geschreven over een struisvogelboerderij in Zuid-Afrika. We hebben ook een struisvogelrace bijgewoond :) In het artikel staat een filmpje van de race :)http://hetleefvaneef.nl/struisvogelboerderij-struisvogelrace-zuid-afrika/

WAt zijn die kuikens schattig met hun stippels! <3