Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cardy schreef:Maar pakketten moeten toch standaard met track en trace verzonden worden? Die krijg je er standaard bij.
Of begrijp ik het niet helemaal?
Cardy schreef:Hebben we hier over PostNL of een ander bedrijf?
(Op mijn werk versturen we ook via PostNL en pakketten moeten altijd verstuurd worden met Track en Trace)
Douce schreef:Pff.. Zijn op zoek naar een hondje.. Maar al meerdere mensen gebeld en niemand neemt op. Wil je dan je puppy kwijt of niet?![]()
Zijn overigens op zoek naar een west highland white terriër.
Pearlx schreef:Douce schreef:Pff.. Zijn op zoek naar een hondje.. Maar al meerdere mensen gebeld en niemand neemt op. Wil je dan je puppy kwijt of niet?![]()
Zijn overigens op zoek naar een west highland white terriër.
Op de vrije Zaterdag/Zondagochtend of tijdens werktijden hoef je ook niet te verwachten dat men de huis telefoon opneemt denk ik. Mobiel is natuurlijk een ander verhaal, maar ook niet iedereen mag mobiel bellen tijdens het werk.
Douce schreef:Had ik erbij moeten zeggen, er stond in de advertentie:
'Wij staan u dagelijks te woord van 09.00 - 20.00' . Dus dan vind ik het een bummer als iemand niet opneemt.
Overigens een ander gebeld en die nam op en nog heel enthousiast ook.Dus gaan straks al kijken.
Douce schreef:Had ik erbij moeten zeggen, er stond in de advertentie:
'Wij staan u dagelijks te woord van 09.00 - 20.00' . Dus dan vind ik het een bummer als iemand niet opneemt.
Overigens een ander gebeld en die nam op en nog heel enthousiast ook.Dus gaan straks al kijken.
MarvanTom schreef:Douce schreef:Had ik erbij moeten zeggen, er stond in de advertentie:
@ Douce: pas jij op dat jij geen impulsaankoop doet?
Aangezien je al niet kon begrijpen dat sommige mensen hun telefoon niet 24/7 kunnen opnemen?
Je klinkt namelijk als iemand die zo is: ik wil dit en ik wil het nú!![]()
Vergelijken met andere fokkers/verkopers is altijd aan te bevelen als het over dieren gaat.
Dat is toch een verbintenis en verantwoordelijkheid voor jaren, GTST zeg maar.