Macchiato schreef:dankje
Niemand die weet of gevaarherkenning al officieel meeteld bij de theorie??
Telt niet mee. Je moet het wel maken aan het einde van het examen, maar telt niet mee.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Macchiato schreef:dankje
MSQuincyTE schreef:Macchiato schreef:Verdorie!! Ik ben steeds aan het oefenen met de theorie met oefenexamens maar ik slaag maar steeds niet :'( word er een beetje wanhopig van aangezien vrijdag mn theorie examen al is!! Hebben jullie nog tips voor mij om de theorie voor vrijdag wel te kunnen??
Theorie les nemen bij je rijschool werkt het allerbeste, dat zouden ze dus moeten verplichten vind ik
Charaz schreef:Vind jij ja, ik zou daar op zn zachts gezegd not amused mee zijn, ik heb via een cdrom geleerd en ben de eerste keer gelijk geslaagd met 3 fouten.
Sence schreef:Macchiato schreef:dankje
Telt niet mee. Je moet het wel maken aan het einde van het examen, maar telt niet mee.
MSQuincyTE schreef:Dat vind ik inderdaad ja, ik ben blij dat ik lessen heb gehad via de rijschool als ik dat niet had gehad was ik namelijk gezakt als een baksteen.
Want er zijn te veel mensen die zakken op een 1e keer en ook op een 2e en 3e keer, dus vind ik dat ze dat verplicht moet stellen
Macchiato schreef:Wooohoo theorie-examen geslaagd4 foutjes! Ben super blij
Op naar het praktijk-examen