MISTRAL94 schreef:Ik zeg niet dat rokers stomme mensen zijn, dat maak jij ervan!
Maar jarenlang konden niet rokers de kroeg dus niet in straks dus wel. Of mogen die mensen niet uitgaan zonder problemen te krijgen? Overigens gaat dit alleen maar over longaandoeningen. Mijn moeder is 48 jaar oud, loopt nu met hart en vaatproblemen allemaal dankzij het roken. Ik snap het probleem gewoon niet? Dit zal uiteindelijk voor iedereen beter zijn, qua gezondheid, qua geld, maar ook voor het milieu
Nou euh, sorry hoor maar nog niet eens zo heel lang geleden rookte de huisarts gewoon een sigaretje tijdens je afspraak.. En werd er in het ziekenhuis gerookt. En in het vliegtuig, en ... ja waar eigenlijk niet?
Mijn opa rookt al vanaf zijn 16e, en ja, hij heeft kanker gehad, maar prostaatkanker, heeft dus niets te maken met roken.
Mijn schoonvader heeft wel longkanker, maar dat is ook niet door het roken.
Goh, zouden longproblemen ook door andere dingen kunnen ontstaan dan.. JAAAh, goedzo, u gaat door voor de koelkast.
En het spijt me zeer hoor, maar mensen die niet roken konden de kroeg niet in? Bij ons is het toch altijd gezellig hoor, rokers en niet rokers bij elkaar in 1 kroeg. Nooit meegemaakt? Nou, ik wel.
Ik vind jou argumenten nogal loos als ik dat mag zeggen. Misschien vind je dat van de mijne ook wel. Maar ik vind het grote onzin dat we in de kroeg niet meer mogen roken. 
Edit:
Oeh, hij komt nogal aanvallend over. Het is niet persoonlijk tegen jou bedoeld hoor, maar er zijn hier zoveel ex-rokers en niet-rokers (waarvan de ex-rokers het ergste zijn) die lopen de zeuren dat ik er nogal fel op ben. En je kunt het zo natuurlijk opvatten hoe je wilt.. maar het is minder fel bedoeld dan dat het waarschijnlijk over komt
Laatst bijgewerkt door EnelyaT op 25-06-08 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt