, ALS ik er iets op moest doen dan is het misschien wel een Rumba eigenlijk. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ALS ik er iets op moest doen dan is het misschien wel een Rumba eigenlijk.
Misschien kun je de versie van Laura Jansen nemen? Dat is wel meer een echte rumba dan die van Kings of Leon, alleen heb je dan dus geen quickstep...
M'n ex.
hij heet Martijn en is een eh... flinke jongen 
gewoon bij de schoenmaker
....
.. lastig lastig !!!
. Maar nu heb ik dus dat ik een stukje zie, en dat gelijk weer de geleerde pasjes in me op komen. Wil ik dat gaan doen, blijkt opeens alles veranderd te zijn. Echt moeilijk!
..
.
.
. Op dit moment trainen we 3/4 keer in de week, dus best wel veel... Jammer alleen dat op de wedstrijden dat er nog niet echt aan af te zien is...
Maar het gaat nu effe niet lekker, moet op zoek naar nieuwe trainingslocatie, trainden eerst 3 keer per week en 2 uurtjes les, maar nu staat het al een tijdje bijna helemaal stil... Gaat sowieso niet helemaal lekker met m'n partner, het lijkt wel alsof hij er niet zo'n zin meer in heeft... Loopt de kantjes ervan af, let niet op, vergeet constant alles wat we getraind hebben... En als ik hem erop aanspreek zegt hij dat er niets aan de hand is... Wat moet je daar nou mee...
. Het heeft ech wel zijn voordelen om met mijn vriend te dansen, ik durf me iets meer te geven zeg maar. We letten alleen wel echt op dat we de vloer niet mee naar huis nemen, als je snapt wat ik bedoel. Dus wat er tijdens de training misgaat lossen we daar op of hooguit op de weg naar huis, maar thuis gaan we niet meer ruziën over de training.
. Toch veel van geleerd en waren mijn partners vaak niet de enigen die stopten, dus gelukkig nooit lang zonder gezeten
.