ik heb nu 4 kids voor de deur en een moeder die sneeuwballen aan het gooien zijn tegen de ramen... denk dat ik mijn jas maar weer aan doe en even fanatiek ga mee ballen mwhuahahahaha
Nou veel plezier! Hier sneeuwt het ook en we hebben vanwege de waarschuwingen een uur eerder vrij gekregen. Wat een voordelen heeft de winter toch!! Je krijgt lekker veel vrij met al die waarschuwingen!! Misschien morgen op school sneeuwballengevecht (als het er nog ligt)! Yeah!!
Sta al vanaf 10 uur te wachten op sneeuw. Ben maar niet naar school gegaan was bang dat ik anders niet meer thuis zou komen. (van Dronten terug naar Groningen) Ik heb de slee al van zolder gehaald (kan mijn shetje straks mooi voor) Maar hier is nog geen sneeuwvlokje te zien.
Hoorde dat het rond half 4 in Assen zou zijn dus dan heb ik hier om half 5 pas sneeuw Das jammer heb er echt zin in: Dit is een foto van vorig jaar
Haha hier kan geen knmi of buienradar tegenop, wij krijgen alle sneeuwbuien vers van de pers hier op bokt
In Beilen en Assen schijnt het al te sneeuwen, hmmmm en in Emmen nog nix terwijl dat toch echt zuidelijker ligt... Nog maar even afwachten dan, en hopen dat het morgen weer een beetje weg is want dan wil ik toch wel erg graag naar Nije Syl (Noord-Oost Friesland), omdat het daar veel warmer slaapt