Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mexxuna schreef:De pony zou verkocht zijn aan Lynn.. die nu onderweg is om de pony te halen...
maar de pony schijnt al op reis te zijn naar de handelaar.
Dat kan toch niet??
katiavl schreef:Cayenne schreef:Degene die belt, laat die dan wel aub een volwassene zijn die semi-redelijk kan blijven. Volgens mij hebben we anders geen schijn van kans.
Ik wil het wel doen, of anders kawa?
Als zij het niet doet doe ik het wel
slimmerik schreef:Volgens mij zit Alison te schuddebuiken van het lachen.....
Mexxuna schreef:Marilla schreef:En omdat je hier inmiddels uitgekotst word ga je het maar heel vrolijk proberen bij het andere forum?
Schrijven dat je er zo veel zin in heb dat ze komt enzo.. Ben benieuwd hoe lang je het nog leuk vind voordat dat beestje ook bij de slacht eindigt..
Schizofrenie misschien???
lique schreef:weet jij eigelijk wel wat dat is???????
mirgino schreef:nu had deze pony waarschijnlijk nooit bij mij gekomen,maar dat is een ander verhaal.
Citaat:als dan zoiets gebeurd en hoort dan dat deze pony niet zo`n lieverd is ,dan kan je als ouder maar 1 ding doen om je kind te beschermenen dat is verkopen die pony
Citaat:en als deze pony echt niet te vertrouwen is ,geef ik ze groot gelijk dat ze de pony niet aan een ander willen verkopen ,
mirgino schreef:tjonge wat een verhaal en wat gaat dit topic snel![]()
ik kan me de reactie van haar ouders heel goed voorstellen!
als mijn kind een pony zou hebben die hem het ziekenhuis in geschopt heeft ,het had trouwens ook fataal af kunnen lopen! denk daar ook even aan!!!!!,zou de pony bij mij ook vertrekken!
nu had deze pony waarschijnlijk nooit bij mij gekomen,maar dat is een ander verhaal.
mischien hebben haar ouders geen verstand van paarden en wilde TS deze pony echt hebben en hebben haar ouders hier in toe gegeven.
als dan zoiets gebeurd en hoort dan dat deze pony niet zo`n lieverd is ,dan kan je als ouder maar 1 ding doen om je kind te beschermenen dat is verkopen die pony
ik zou ook zo gedacht hebben en zo gehandelt hebben
en omdat het woord slacht door iemand genoemd is ,word daar gelijk een heel groot verhaal van gemaakt
dat woord slacht werkt als een rode lap!!!!!!
dat het allemaal niet goed verloopt is een vervelde zaak,helemaal omdat TYS het mischien goed bedoeld maar ze is 17 jaar!!!!! dus haar ouders beslissen.
en als deze pony echt niet te vertrouwen is ,geef ik ze groot gelijk dat ze de pony niet aan een ander willen verkopen ,je weet maar nooit wat er gebeurd en dat zou ik ook niet op mijn geweten willen hebben.
er zitten dus wel 2 kanten aan dit drama!
_Inge schreef:alvleesklier was kapot