En voor haar broer die afgelopen maandag jarig is geweest doe ik een nationale tijdschriftenbon..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_helga_ schreef:weet iemand een leuk kado voor mijn opa en oma die 24 oktober 50 jaar zijn getrouwd?
ik weet egt niks
Pollewoppy schreef:Een dagje is voor haar niet zo simpel, omdat ze op een binnenvaartschip vaart met haar gezinnetje. Ze kan daar dus niet zo even een dagje vanaf. Ze weten van te voren nooit waar ze zijn. Anders was het wel een leuk idee geweest.
Pollewoppy schreef:Ik meld me ook even.
Heb nu geen tijd om het hele topic door te spitten, vandaar dat ik maar begin met mijn vraag. Dan kijk ik later op mijn gemakje of er misschien in het topic al iets tussen staat.
Mijn beste vriendin is zaterdag jarig, ze wordt 26.
Meestal geef ik haar gewoon een kaartje met geld. Maar dat vind ik zo saai. Ik zou graag eens met een echt kadootje aankomen, om te laten zien dat ik er moeite voor gedaan heb. Geld bij een kaartje in vind ik zo makkelijk. Hebben jullie ideeën? Ik heb zelf namelijk totaal geen idee. Vind het zo moeilijk...
Veulen84 schreef:_helga_ is een persoonlijke legpuzzel wat?
http://www.mooiaanjemuur.nl/foto-puzzel ... 08ce4295c0
Je hebt ze ook in het klein op http://www.personalgifts.nl/cat/19/foto ... b8d75257dd
Is misschien leuk om bv een foto te doen van alle kinderen of/en kleinkinderen. Of hun trouwfoto?
Pollewoppy schreef:@ LePapillon: We kennen elkaar al wel heel lang, maar eigenlijk hebben we maar heel weinig foto's van ons samen. Een album maken gaat niet lukken, anders was dat wel een heel leuk idee geweest.
Rianne_ schreef:Ideeën voor mijn lieve vriendje?Volgende maand wordt ie 21 jaar. We zijn in december 3 jaar samen, dus het mag best een wat duurder cadeautje zijn.
Geurtje is al uitgesloten, zijn zus werkt bij Douglas dus daar krijgt ie vast en zeker wel iets van.
Hij houd van auto's maar iets voor zn auto heeft ook weinig zin aangezien zijn broer een automaterialenzaak heeft.