13/1-24: Rijden op Grand Prixpaard (Tolstoi-Tyrza)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:01

Ludo schreef:
Ik sponsor Mickey en Lielle beide met hetzelfde bedrag. Dat de beste/slimste/creatiefste/rijkste moge winnen. En dát is de strijd. Misschien tovert een van de twee ook nog wel een grote sponsor ergens vandaan, dan moet de ander dat weer zien te overtreffen That's it Haha!

Idd zo doe ik het ook Lachen

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:03

xXDjuukiejXx ik denk dat je dan beter als je toch 10 euro wilt geven, bij allebij 10 euro kan sponsoren, Je betaald het uiteindelijk maar 1 keer, namelijk voor degene die wint Knipoog.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 19:03

Ik zou het even fijn vinden als hier even een "hold" op komt.

Dit vind ik een vreemde manier van bieden en is in mijn ogen niet de bedoeling. Op deze manier kan iedereen dus op het hoogste bod uitkomen...

Ik ga hier even mee overleggen... Lachen
Laatst bijgewerkt door Menno op 02-01-05 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:05

Ik denk dat het gewoon weer tussen Lielle en Rockey moet gaan. Vind het juist niet spannend als er weer iemand meer bij is die gesponsord wordt door dezelfde boktmensen

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:05

Dit vind ik een vreemde manier van bieden en is in mijn ogen niet de bedoeling. Op deze manier kan iedereen dus op het hoogste bod uitkomen...

Dat is nou wat ik steeds al bedoel ...

maanmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:07

griebels schreef:
Ik denk dat het gewoon weer tussen Lielle en Rockey moet gaan. Vind het juist niet spannend als er weer iemand meer bij is die gesponsord wordt door dezelfde boktmensen

zo zie ik het nou ook! maar ik heb niks tegen jou hoor, mickey!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:10

griebels schreef:

Helemaal mee eens, Mickey kan alleen nog meebieden als ze nu op dit moment meer dan 1775 kan bieden.

charlieb

Geweldig deze actie. Ik heb ook iemand gesponsoord en ook wint diegene niet het geld mag ze houden. Ook mijndochter werd erg enthousiast na het lezen van deze actie en ze gaat morgen beginnen met een lege flessen actie. Ze is nu iedereen die dinsdag op de verjaardag van haar nichtje komt aan het mailen om lege flessen mee te nemen. Wie ze gaat sponsoren houdt ze nog geheim.

x_shirley_x

Ik vind het eigenlijk ook een beetje raar..dan sponsor je de ene..die gaat erop vooruit..maar als je de ander dan ook nog sponsort, gaat die ook weer vooruit..Ik denk dat je hier weinig aan hebt, maar dat is mijn mening..

Sammie

Nou, als andere mensen (die niet Rockey en Lielle) sponsoren Mickey sponseren zie ik het probleem niet. Ik gun het ze alle drie, maar Rockey heeft (grote) sponsors en Lielle heeft een boktban achter zich. Daarom heb ik voor Lielle gekozen. Ik ga, hoewel ik het haar wel gun, niet Mickey ook steunen met hetzelfde bedrag. Waarom niet? Zo drijf je de prijs op, en het is onoverzichtelijk, imo ook niet helemaal eerlijk.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:11

charlieb schreef:
Geweldig deze actie. Ik heb ook iemand gesponsoord en ook wint diegene niet het geld mag ze houden. Ook mijndochter werd erg enthousiast na het lezen van deze actie en ze gaat morgen beginnen met een lege flessen actie. Ze is nu iedereen die dinsdag op de verjaardag van haar nichtje komt aan het mailen om lege flessen mee te nemen. Wie ze gaat sponsoren houdt ze nog geheim.

Aaah wat lief Lovers

xXDjuukiejXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:13

Iedereen heeft toch evenveel kans

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:15

Maar hoe kun je meebieden (Mickey) terwijl je helemaal nog niet weet hoeveel geld je bijeen krijgt? De logica ontgaat mij even.

Logisch lijkt me: eerst voldoende geld bijeen krijgen en daarna een bod uitbrengen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:16

@ann. Ze heeft ook nog niet geboden, maar zoekt hier wel mensen die haar willen sponsoren zodat een bod uit kan brengen.

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:19

xXDjuukiejXx schreef:
Iedereen heeft toch evenveel kans

Maar als iedereen sponsort heeft het geen nut..dan gaan ze allemaal omhoog..wat heb je daar aan vraag ik me eigenlijk af.
Het is wel goed bedoelt maar je schiet er niet zoveel mee op..

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:21

Menno schreef:
Ik zou het even fijn vinden als hier even een "hold" op komt.

Ik ga hier even mee overleggen... Lachen

Ik denk ook dat het wat te ver gaat, het is nu net een doort spelletje, er wordt geboden met abstract geld van een heleboel aandeelhouders, ik geloof dat het hele Azie probleem een beetje wordt vergeten

Kim_Aran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:21

Afbeelding
Wow! Wow! Wow! Wow!
Echt zó veel, maar wel super OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:22

Oke, op die fiets, ik meende dat ze zich al in de strijd had gegooid.

@x_shirley_ x Volgens mij begrijp jij niet helemaal hoe het sponsoren in elkaar zit, je kiest voor het einde van de "wedstrijd" iemand uit die je wil sponsoren, niet aan het einde...

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:25

Maar misschien heeft Lielle uiteindelijk bijvoorbeeld 2200 als maximum en kan Mickey misschien verder bieden tot 2500 (ik zeg maar wat). Dat hangt gewoon af van het 'eigen' bedrag wat ze overhebben voor de veiling. Als dit niet eerlijk is, zou het hele 'sponsoridee' niet eerlijk zijn.
Het geld dat ik doneer mocht Lielle of Mickey winnen, gaat niet op die manier gestort worden als Rockey wint. Daar zoek ik dan wel een andere manier voor Lachen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:28

beide sponsoren heeft weinig nut...
de prijs moet juist opgedreven worden door beide steeds te prijs te laten verhogen

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:32

scooby schreef:
Ik denk ook dat het wat te ver gaat, het is nu net een doort spelletje, er wordt geboden met abstract geld van een heleboel aandeelhouders, ik geloof dat het hele Azie probleem een beetje wordt vergeten

Nou sorry hoor Scheve mond !Denk jij dat ik IEMAND die ik NIET ken een ritje op Tolstoi 'geef' zomaar,zonder Azie in gedachte te houden?Iedereen die bied doet dit uit de gedachte van Azie(waarom zou het BVA heten Haha! ?)

Ik heb zelf gewoon maar heel weinig geld om te geven aan 555,dus vind ik het gewoon leuker om mee te doen met een groot bedrag,het is gewoon leuker als je weet dat je heb 'meegeholpen' aan 1500 dan aan 15 euro Knipoog

Kim_Aran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:32

charlieb schreef:

Aardig zeg Lachen

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 19:34

Ik heb even overlegd met diverse personen en de meningen waren verdeeld, maar het merendeel was het eigenlijk met mij eens.

Ik vind dat sponsoring zoals enkele personen nu bij Mickey doen, niet goed. In mijn ogen valt dit onder kunstmatig prijs opdrijven, want een gedeelte van Mickey's bod is niet beschikbaar. Dit staat namelijk al bij het bod van Lielle gereserveerd.

Mensen mogen best meebieden op deze veiling en mensen mogen ook sponsoren wie ze willen, maar probeer het te zien dat als je iemand sponsort dat je het geld fictief al kwijt bent. Dus als je EN Lielle steunt voor 10 euro EN Mickey voor 10 euro, ben in totaal dus 20 euro kwijt en niet 10.

Mocht Mickey het hoogste bod niet kunnen overtreffen, dan zijn de 'sponsoren' uiteraard geheel vrij van keuze om hun gesponserde bedrag over te hevelen naar het sponsorgroepje van Lielle. Omgekeerd kan natuurlijk ook Knipoog

Ik hoop dat jullie je hier enigzins in kunnen vinden Knipoog
Laatst bijgewerkt door Menno op 02-01-05 19:35, in het totaal 2 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:35

Daarnaast is het idee gewoon zo leuk, en ik gun Lielle haar rit heel graag.......

Ik had het bedrag dat ik sponsor ook aan 555 gegeven......... nu geef ik het ook aan 555 maar dan door middel van deze actie...........

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:37

gijsenkim schreef:
Daarnaast is het idee gewoon zo leuk, en ik gun Lielle haar rit heel graag.......

Ik had het bedrag dat ik sponsor ook aan 555 gegeven......... nu geef ik het ook aan 555 maar dan door middel van deze actie...........

Ik gun het Lielle ook hoor!(sorry als het een beetje fout overkwam Schijnheilig )