Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_88 schreef:mariekeoo schreef:een leuke man mag ook in het pakket.....
Mijne is bezet én te lang om in te pakken.
miccamaaike schreef:Iets lekkers is welkom, maar liever geen pakket vol met ongezondhedenwant dat is niet zo goed voor me. Bittere smaken hou ik niet van en nootjes in chocolade ook niet
maar verder ben ik niet al te ingewikkeld denk ik.
Hebben jullie kinderen en vinden die het ook leuk om een kleinigheidje te krijgen in het pakket?
Ik heb een zoon Simon van 9 die het altijd super leuk vindt om te helpen uitpakken. Nou zijn cadeautjes niet altijd zo makkelijk voor een 9 jarige, maar iets lekkers voor hem is ook altijd welkom. Hij is ook gek op chocolade (melk of wit).
Adamootje schreef:Mijn favoriete kleuren zijn overigens donker turquoise in combinatie met koper, maar ik heb nog geen ruimte gevonden waarin ik die kleursamenstelling kan gebruiken. De kamer van mijn zoontje komt dicht in de buurt ervan, denk ik, al hebben we daar de combinatie lichtblauw, donker turquoise, een neutrale beige kleur en geel (de accessoires) gemaakt.
Matheno schreef:miccamaaike schreef:Iets lekkers is welkom, maar liever geen pakket vol met ongezondhedenwant dat is niet zo goed voor me. Bittere smaken hou ik niet van en nootjes in chocolade ook niet
maar verder ben ik niet al te ingewikkeld denk ik.
Hebben jullie kinderen en vinden die het ook leuk om een kleinigheidje te krijgen in het pakket?
Ik heb een zoon Simon van 9 die het altijd super leuk vindt om te helpen uitpakken. Nou zijn cadeautjes niet altijd zo makkelijk voor een 9 jarige, maar iets lekkers voor hem is ook altijd welkom. Hij is ook gek op chocolade (melk of wit).
Ik heb een zoon van 3 jaar oud. Hij is lyrisch van molens (alles wat rondjes draait) en bovenal van auto wasstratenMocht mijn Santa iets voor hem erbij willen doen, dat mag altijd, maar het hoeft natuurlijk niet.
Hidde heeft zelfs zn eigen wasstraat, met isolatiemateriaal van buizen en de borstels waren eigenlijk voor de paarden bedoeld :-D
[ Afbeelding ]