Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 21:38

Mijn lievelingskleur is donkerpaars. In de slaapkamer is mijn raam omlijsting in die kleur geschilderd, maar verder is mijn huis wit, de deuren grijs en verder veel hout.

Voor mij liever geen snuisterijen die ik neer moet zetten en dan vooral stofvangen. Ik woon in een appartement en ruimte is daardoor ook beperkt.
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 30-09-25 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 21:39

Nivicia, eters april met je hond. Mjin Little Miss Murphey heeft helaas ook epilepsie.

Germie, hopeljik mogenjullie weer duiken, is zulk goed werk... al is het zwaar werk.

Dikke sokken heb ik tig paar, kleedjes ook, maar kleedjes mits juiste kleur zjin toch altjid welkom.

Vrijwilligers werk, iets met dieren :D , denk dat fosteren v weer hond daar ook onder gaat vallen? Vroeger, lang lang geleden, vrjiwillig in kantine hondesportvereniging gestaan en samen met mjin mams toen penningmeester geweest en de boekjes makers, maar dat is heeeeeel lang geleden.

Sorry dat ik neit zo heel actief ben ben verhuizende :+ :') , chaos....

Deze kan ik jullie niet onthouden, Little Miss Lizzy :+ , ze kan heel konijnig kjiken :') gemaakt met tablet, dus hmmm qualiteit, maar dat bakkie. What's up Doc?

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 21:50

mariekeoo schreef:
een leuke man mag ook in het pakket.....

Oh ja hier ook welkom!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 21:52

marleen_88 schreef:
mariekeoo schreef:
een leuke man mag ook in het pakket.....

Mijne is bezet én te lang om in te pakken. :')

Yep, hier net zo :j
Volgens mij schelen die van ons niet zoveel, toch?

Sjolvir, wat een schatje!
Die tandjes <3

Edit: ik was even benieuwd hoe het met jouw beestenboel was maar las dat je Toobs hebt laten inslapen.
Wat verdrietig! :(:)

Stal_Fiore

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 22:00

Wat een schatje is miss Lizzy!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-25 22:03

Iets lekkers in mijn pakket mag, maar als ik het in huis heb eet ik het op dus liever niet teveel. Ik ben fan van dingen met macadamia noten en witte chocolade. Mijn allerfavorietste snoep is winegums, daar eet ik dan (helaas) de hele zak van op in een dag. Ik ben wel allergisch voor walnoten.

Kleurenpalet zal ik maar alvast beantwoorden: mijn favoriete kleuren zijn paars en roze. Ik heb met name roze en wat groene accenten in mijn huis. Maar dan meer mos groen achtig, dat gaat mooi samen met roze.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 07:07

Hier ook nog een broer in de aanbieding! :')

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 11:40

Cadeautjes voor de kinderen toevoegen is prima, maar ik doe mee aan Secret Santa en zij niet. Mama mag ook een keer verwend worden. *\o/*

Iets lekkers in mijn pakket is zeker welkom. Alcohol eventueel ook. Ik drink rode wijn en in een gekke bui een speciaalbier.

Antwoord op weekvraag 39: ik zou wel vrijwilligerswerk met zeedieren willen doen, zoals helpen bij onderzoek over haaien of iets met behoud van het koraal. Ik heb daar ooit eens naar gekeken, maar je betaalt echt onwijs veel geld om dat soort vrijwilligerswerk te kunnen doen. Verder zou ik wel vrijwilligerswerk in een verzorgingstehuis of een AZC (bijvoorbeeld taallessen geven) willen geven, maar ik heb echt geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen om dat te doen.

In de huiskamer hebben we een warm beige kleur op de ene muur zitten en op de andere muur een koele, lichtgrijsblauwe kleur. De kleursamenstelling doet me denken aan het strand en de zee. Mijn woonaccessoires zijn hierop afgestemd, dus er staan beeldjes, plantenpotten en dergelijke van koraal, schelpen en zeedieren. De vloer is eiken en de meubels zijn van een lichtgekleurde houtsoort i.c.m. antraciet (of donker RVS).

Mijn favoriete kleuren zijn overigens donker turquoise in combinatie met koper, maar ik heb nog geen ruimte gevonden waarin ik die kleursamenstelling kan gebruiken. De kamer van mijn zoontje komt dicht in de buurt ervan, denk ik, al hebben we daar de combinatie lichtblauw, donker turquoise, een neutrale beige kleur en geel (de accessoires) gemaakt.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 12:40

Ah die lieve Lizzy! Smelt <3
Vandaag even een hang dag na een druk weekend workshops doen we vandaag even niets. Honden ook niet.

Afbeelding

Straks nog even boven aan de knutsel maar nu even met een bak koffie Disney dreamlight op de PlayStation spelen.

Kwa lekkers heb ik echt buien. Ik kan maanden geen chocolade aanraken en ineens een week lang willen snoepen. Ik vind de combinatie chocolade munt zo erg lekker!
Ik moet ook altijd iets in de auto te snoepen hebben. Meestal heb ik iets van winegums of fruit snoepjes.

Kwa kleuren heb ik nu een mos groene muur in huis en oker accenten.
Pas ook hele mooie oker gekleurde eetkamer stoelen gekregen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 13:46

Kleuren zijn voor mij altijd roze- paars en alles er tussenin of aangevuld met glitters/ holo 8-)

Mijn woonkamer heeft bv ook een paarse buffetkast staan en een lichtroze muur. Voorheen in vorig huis ook roze gordijnen gehad, die zijn inmiddels vermaakt en hangen nu in dit huis in de slaapkamer.

Kleuren in huis zijn wel vooral pastelachtige tinten, geen neon kleuren want dat is mij te aanwezig (gek genoeg :') )

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 13:52

Wat cool eigenlijk, heb je een foto?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 13:55

miccamaaike schreef:
Iets lekkers is welkom, maar liever geen pakket vol met ongezondheden :+ want dat is niet zo goed voor me. Bittere smaken hou ik niet van en nootjes in chocolade ook niet :+ maar verder ben ik niet al te ingewikkeld denk ik.

Hebben jullie kinderen en vinden die het ook leuk om een kleinigheidje te krijgen in het pakket?
Ik heb een zoon Simon van 9 die het altijd super leuk vindt om te helpen uitpakken. Nou zijn cadeautjes niet altijd zo makkelijk voor een 9 jarige, maar iets lekkers voor hem is ook altijd welkom. Hij is ook gek op chocolade (melk of wit).

Ik heb een zoon van 3 jaar oud. Hij is lyrisch van molens (alles wat rondjes draait) en bovenal van auto wasstraten :') Mocht mijn Santa iets voor hem erbij willen doen, dat mag altijd, maar het hoeft natuurlijk niet.

Hidde heeft zelfs zn eigen wasstraat, met isolatiemateriaal van buizen en de borstels waren eigenlijk voor de paarden bedoeld :-D

Afbeelding

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 14:38

Adamootje schreef:
Mijn favoriete kleuren zijn overigens donker turquoise in combinatie met koper, maar ik heb nog geen ruimte gevonden waarin ik die kleursamenstelling kan gebruiken. De kamer van mijn zoontje komt dicht in de buurt ervan, denk ik, al hebben we daar de combinatie lichtblauw, donker turquoise, een neutrale beige kleur en geel (de accessoires) gemaakt.

Ik had deze kleuren combinatie in de kerstboom <3

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 14:40

Matheno schreef:
miccamaaike schreef:
Iets lekkers is welkom, maar liever geen pakket vol met ongezondheden :+ want dat is niet zo goed voor me. Bittere smaken hou ik niet van en nootjes in chocolade ook niet :+ maar verder ben ik niet al te ingewikkeld denk ik.

Hebben jullie kinderen en vinden die het ook leuk om een kleinigheidje te krijgen in het pakket?
Ik heb een zoon Simon van 9 die het altijd super leuk vindt om te helpen uitpakken. Nou zijn cadeautjes niet altijd zo makkelijk voor een 9 jarige, maar iets lekkers voor hem is ook altijd welkom. Hij is ook gek op chocolade (melk of wit).

Ik heb een zoon van 3 jaar oud. Hij is lyrisch van molens (alles wat rondjes draait) en bovenal van auto wasstraten :') Mocht mijn Santa iets voor hem erbij willen doen, dat mag altijd, maar het hoeft natuurlijk niet.

Hidde heeft zelfs zn eigen wasstraat, met isolatiemateriaal van buizen en de borstels waren eigenlijk voor de paarden bedoeld :-D

[ Afbeelding ]

Oh die kop! Heerlijk met wat je een kind soms al blij kan maken he?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 14:45

Kleuren in huis. Ik heb sinds m'n scheiding warme kleuren. Salie groen, warm zacht. Meubels van hout en wat gouden accesoires. Een groene Chinese kast tegen m'n bloemetjes muur. Het voelt niet schreeuwerig maar warm en kleur rijk. Erg blij mee. Afbeelding

Het is wel een relatief kleine woonkamer en ik mocht alle accessoires mee na d scheiding dus het staat vrij vol maar motiveert om m'n huis verder opgeruimd te houden.
Planten gaan altijd dood.. die zijn altijd welkom daarom haha.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 15:13

Och, die wasstraat, wat leuk! En wat kijkt hij trots!

Renee schreef:
Ik had deze kleuren combinatie in de kerstboom <3

Donker turquoise en koper? Ik heb dezelfde combinatie voor de kerstboom. :D Nadeel is dat de blauwgroene ballen nauwelijks zichtbaar zijn in een groene boom. :+

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 15:45

Oktober is officeel gestart, hierrrr met dat lootje! Kom dan! Kom Kom Kom koommmm!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 16:00

Lootjessss *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 16:00

Hoor ik lootjes??

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 16:24

Lootjes? Ik hoor niks := :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 16:34

Lootjes? Ik heb nog geen lootje gezien hoor. :n

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 17:03

Haha ik ook niet hoor!! Ben wel heel benieuwd.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 18:32

Citaat:
Weekvraag week 40
Welke kleuren/kleurenpalet heb jij in huis?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 18:33

Ah daar is ie dan, ik heb me er uitvoerig op voorbereid. :))

Ik heb grijs/wit/zwart met als accentkleur smaragdgroen.

Edit: doet me denken aan een flinke top. We hebben nu nog lampjes op de nachtkastjes in de oude kleuren. Ik zou heel graag twee simpele zwarte lampjes hebben. Weet je wel, gewoon van die simpele lage dingen met een zwarte lampenkap. Zoiets als dit: https://www.amazon.nl/Lampenkappen-Lamp ... B0BQJKY47M
Laatst bijgewerkt door Roosch op 01-10-25 18:36, in het totaal 2 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 18:35

Roosch schreef:
Ah daar is ie dan, ik heb me er uitvoerig op voorbereid. :))

Ik heb grijs/wit/zwart met als accentkleur smaragdgroen.

Lekker bezig! *\o/*