Nayan schreef:Ik las laatst ergens dat Vinted in Duitsland een andere website voor tweedehands kleding overgekocht heeft en prompt het Vinted beleid volledig toegepast heeft, waardoor veel Duitse gebruikers opeens van het ene op het andere platform zaten tegen wil en dank. Al die dingen van buiten het systeem om en Paypal etc. komt daar blijkbaar vandaan.
Ik heb er nu wel iets meer begrip voor maar alsnog geen zin het gezeur dus als ik het ergens zie staan laat maar zitten dansnap dat het niet leuk is als het opeens zo anders is (en naar hun idee dus geen verbetering) maar ja dan moet je met Vinted stoppen denk ik dan. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd best veel van en naar Duitsland verkocht heb en allemaal zonder enige problemen.
Dat verklaart een hoop. Maar echt mega irritant! Ik heb nu dus iets gekocht van een Duitser, gewoon zonder communicatie en via nu kopen. Ik heb nog niks gehoord, ik hoop dat de koop niet geannuleerd wordt wegens buiten vinted om gezeik…
 snap dat het niet leuk is als het opeens zo anders is (en naar hun idee dus geen verbetering) maar ja dan moet je met Vinted stoppen denk ik dan. Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd best veel van en naar Duitsland verkocht heb en allemaal zonder enige problemen.

als iemand wil bieden/afdingen prima maar ja jammer dan als iemand anders het sneller koopt hè, en een week tijd om te verzenden vind ik echt prima als koper/verkoper.