Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thequeensmum schreef:[ Afbeelding ]
Zie dit regelmatig voorbij komen, snap niet zo goed wat dit betekent. Iemand die het weet?
Suzanne F. schreef:thequeensmum schreef:[ Afbeelding ]
Zie dit regelmatig voorbij komen, snap niet zo goed wat dit betekent. Iemand die het weet?
Nog nooit gezien. Heb je een adblocker aan ofzo?
fohadie schreef:Op vakantie zag ik idd ook dat je geen toiletpapier mag weggooien in het toilet, maar als je een grote boodschap moet, is het toch ontzettend goor om je papier waarmee je hebt afgeveegd in een emmertje ernaast te gooien?Meestal is het ook nog warm weer, dat meurt helemaal.
ManonGrr schreef:Ik vraag me af hoe jullie dit aanpakken:
Ik neem een vriend mee uit eten voor zijn verjaardag. Ik ken hem omdat het de vriend van mijn beste vriendin is, dus zij gaat uiteraard mee uit eten. Is het dan raar om haar wel een tikkie te sturen voor het eten?
Ik neem een vriend mee uit eten voor zijn verjaardag. Ik ken hem omdat het de vriend van mijn beste vriendin is, dus zij gaat uiteraard mee uit eten. Is het dan raar om haar wel een tikkie te sturen voor het eten?